הרובוטים של חברת Boston Dynamics הם כבר מזמן סלבריטאי רשת: בשנים האחרונות אנחנו רואים את ספוט - הכלב הרובוטי, אטלס, ודגמים נוספים של החברה, בשלל יכולות מרשימות (וגם כאלה שפחות), בסרטונים ויראליים שפותחים את התיאבון לעתיד הרובוטי. הפעם, רגע לפני השנה החדשה, הרובוטים פצחו בריקוד סוער עם כוריאוגרפיה מתואמת, שלא תבייש גם רקדנים אנושיים.

התגובות השכיחות לסרטוני הרובוטים של בוסטון דיינמיקס, נעות בדרך כלל בין התלהבות עתידנית לחוסר נוחות כללי. יש גם מי שניסו לטעון כי הפעם, הסרטון הכולל יכולות תנועה מרשימות במיוחד של הרובוטים, הוא תוצאה של שימוש ב-CGI, כלומר בגרפיקה ממוחשבת. טענות אלה נהדפו בטוויטר, בין השאר על ידי אילון מאסק, ששיתף בהתלהבות. בשנה שעברה הפכה החברה את "ספוט" - הכלב הרובוטי המפורסם, גם למוצר צרכני, הראשון שלה. הוא זמין לרכישה במחיר של 74 אלף דולר.
1 צפייה בגלריה
הרובוטים של בוסטון דיינמיקס
הרובוטים של בוסטון דיינמיקס
נולדו לרקוד. הרובוטים של בוסטון דיינמיקס
(צילום מסך)


בוסטון דיינמיקס נוסדה לפני כמעט שלושה עשורים, מתוך MIT. מאז החברה עברה גלגולים רבים, כשהיא עובדת על פיתוחים רובוטיים - בעיקר לשוק הצבאי והביטחוני. ב-2013 נרכשה החברה על ידי גוגל, שמכרה אותה שוב בתוך שנה. מוקדם יותר החודש חברת יונדאי שילמה כ-880 מיליון דולר עבור 80 אחוז מהחברה, שהייתה עד אז בבעלות סופטבנק.