מחזיקים בחשבון טוויטר לא פעיל? הרשת החברתית תשלח לכם מייל בקרוב, עם הודעה חשובה: מי שלא ייכנס לחשבון שלו עד 11 בדצמבר יימחק מטוויטר. חשבון לא פעיל הוא כזה שלא התחברו אליו בששת החודשים האחרונים, ומחיקת חשבונות כאלה צפויה לשחרר שמות משתמש תפוסים - נדל"ן חיוני ברשת החברתית.
1 צפייה בגלריה
קיבלתם מייל? מהרו להתחבר. אפליקציית טוויטר
קיבלתם מייל? מהרו להתחבר. אפליקציית טוויטר
קיבלתם מייל? מהרו להתחבר. אפליקציית טוויטר
(צילום: shutterstock)
חשבונות לא פעילים פוגעים במידה מסוימת באמינות של הרשת החברתית כולה, ולכן מחיקתם היא צעד שצפוי לבטא בצורה טובה יותר את המתרחש בפלטפורמה. תהליך המחיקה, לפי טוויטר, יימשך לאורך חודשים ארוכים ובמהלכם ישוחררו עוד ועוד שמות משתמש.
בין החשבונות שיימחקו מטוויטר צפויים להיות כאלה של משתמשים שעברו מן העולם. ברשת החברתית, בניגוד לפייסבוק למשל, אין אפשרות להפיכת חשבון משתמש לעמוד הנצחה. מטעם טוויטר נמסר לאתר The Verge כי בחברה שוקלים לייצר אפשרות כזו בעתיד, אולם עד אז - חשבונות של נפטרים במצב בלתי פעיל צפויים להימחק.
נוסח המייל שצפוי לנחות בתיבה שלכם אם לא התחברתם לטוויטר בחצי השנה האחרונה, הוא זה: "שלום, כדי להמשיך ולהשתמש בטוויטר עליכם להתחבר ולהסכים לתנאי השימוש העדכניים. זה לא רק כדי שתמשיכו לקבל החלטות טובות בנוגע למידע שלכם, אלא גם כדי שתוכלו להמשיך ולהשתמש בחשבון הטוויטר שלכם. ראשית, תצטרכו להתחבר ולעקוב אחר ההודעות על המסך עד ל-11 בדצמבר, אחרת החשבון שלכם יוסר מטוויטר".