שוב הופץ מייל אנונימי לחברי ליכוד ולגורמים רבים נוספים שמפנה לאתר הדלפות, אלא שהפעם מדובר בהדלפת ענק, לפי טענת המדליפים - המידע המלא של אלקטור. בהדלפה הקודמת הופצה רשימה של 5,000 חברי ליכוד בלבד, כולל שמות ומספרי טלפון. המדליפים טענו כי ימשיכו בהדלפות כאלה עד אשר אפליקציית אלקטור תוסר ולא תהיה זמינה אונליין.
בחברת אלקטור מכחישים שהנתונים דלפו ממסד הנתונים של אלקטור. לדבריהם מספרי המצביעים במופיעים בקבצים המודלפים מעידים בבירור שלא מדובר בספר הבוחרים העדכני. באלקטור מוספים שאין ביכולתם לדעת אם מדובר בנתוני השנה שעברה שכן הם מחוייבים בביעור הנתונים לאחר כל מערכת בחירות. הם מדגישים כי אין כל כוונה להפסיק את השימוש במערכת.
2 צפייה בגלריה
רשימה שהודלפה מאלקטור
רשימה שהודלפה מאלקטור
רשימה שהודלפה
בהודעה שפרסמו המדליפים הם כותבים: "בלב כבד אנחנו נאלצים לפרסם את מאגר המידע המלא של אפליקציית אלקטור, שכוללת את כל ספר הבוחרים הישראלי כמו גם מידע מפורט על תומכי הליכוד. לא רק שאלקטור לא לקחו אחריות על הפשלה שלהם, הם עכשיו תובעים את האדם שבו נעזרנו כדי לפרסם את המידע הזה לציבור ולרשויות החוק בישראל, בטענה שהמידע מעולם לא דלף ושמדובר בהמצאות שלו. מכיוון שהמדינה חסרת אונים, אנחנו משאירים את הנתונים לציבור כדי שישפוט בעצמו מי מוכר את האמת כאן. אלה לא כל הנתונים שיש לנו מהפשלה של האלקטור, אבל אנחנו מקווים שיש בזה מספיק כדי להראות שהם משקרים וממשיכים לשקר". ברקע הפרשה נמצאת תביעה שהגישו באלקטור כנגד נועם רותם שחשף את הנתונים ויערה שפירא, כתבת כאן 11, שאליהם אולי מתייחס הטקסט של המדליפים.
2 צפייה בגלריה
דליפת האלקטור
דליפת האלקטור
ההודעה של ההאקרים
(צילום מסך)
להודעה מצורפים ארבעה קבצים המכילים רשימות מפורטות של הבוחרים ושל תומכי הליכוד ומאפייניהם. המידע כולל כתובות, מספרי טלפון והערות על מידת התמיכה בליכוד, או אם יש צורך בהסעה לקלפי. חלק מהקבצים מוצפנים והמדליפים מאיימים להפיץ את הסיסמאות בימים הקרובים "אם הם ימשיכו לשקר".
מבדיקה ראשונית עולה כי הנתונים אמיתיים וכי מדובר בפעילים של הליכוד. ייתכן שמדובר בחברים במרשם החברים של הליכוד, או שמות מתוך ספר המתפקדים של הליכוד. בחברת אלקטור טוענים בתגובה כי אין מדובר בנתונים ממערכת אלקטור וכי ניתן להעלות נתונים כאלה מרשימות רבות שמסתובבות בימים אלה בין פעילים.