רועי איציקובסקי מייסד משותף של הסטארט-אפ הישראלי ללימוד מוזיקה סימפלי (ג'ויטיונס לשעבר) הלך הלילה (א') לעולמו ככל הנראה מאירוע לבבי. איציקובסקי, נולד ברמת גן, היה בן 44 בלכתו, האח הקטן מבין שלושה. לדברי משפחתו וחבריו מאז ומעולם ניחן בשילוב נדיר של צניעות וברק.
2 צפייה בגלריה
רועי אציקובסקי ז''ל מייסד משותף סימפלי ג'ויטיונס
רועי אציקובסקי ז''ל מייסד משותף סימפלי ג'ויטיונס
רועי אציקובסקי ז''ל מייסד משותף סימפלי ג'ויטיונס
(צילום: באדיבות סימפלי)
את התואר במתמטיקה סיים בעודו בתיכון, ולאחר מכן הלך לשירות משמעותי ב-8200 שם זכה בפרסים רבים על תרומתו ופועלו, ביניהם פרס ביטחון ישראל. לאחר השירות סיים תואר שני במתמטיקה בהצטיינות במכון ויצמן לצד ייעוץ בנושאי עיבוד אות בתעשייה.
היה שותף להקמת סימפלי ב-2011 ומאז ועד היום דחף לצמיחת החברה מתוך תשוקה עמוקה לעשיית טוב. הותיר אחריו שני ילדים (9, 5) בן זוג, ומשפחה אוהבת.
2 צפייה בגלריה
(אפליקציית סימפלי משמשת ללימוד מוזיקה)
מסימפלי נמסר כי: "הלב שבור לנוכח לכתו בטרם עת של חבר ושותף לדרך שעשה כל כך הרבה טוב לאנשים סביבו ולעולם. חסרונו יורגש עמוק במסדרונות סימפלי ובכל פועלנו. ליבנו עם המשפחה וילדיו האהובים, שבהם נתמוך עד אין קץ".
מיובל קמינקא, מנכ''ל החברה ומייסד משותף נמסר כי: "המילים דלות מלתאר את עומק הכאב עם לכתו של רועי, חברי האהוב ושותפי לדרך. יד הזהב שפתרה כל בעיה והתגברה על כל אתגר בצניעות ובנדיבות שאפיינה את דרכו המיוחדת. אבידה גדולה לעולם."