128 נוסעים ושישה אנשי צוות פונו באמצעות מגלשות החירום ממטוס של אלסקה איירליינס שנחת בסיאטל, לאחר שהסמאטרפון של אחד הנוסעים עלה באש. מדובר במכשיר מדגם גלקסי A21 של סמסונג, שהתלקח מסיבה שעדיין אינה ידועה. שני אנשים נפגעו באורח קל וקיבלו טיפול בבית חולים.
2 צפייה בגלריה
מטוס של אלסקה איירליינס
מטוס של אלסקה איירליינס
מטוס של אלסקה איירליינס. מגלשות החירום הופעלו
(צילום: shutterstock)
מאדי הריסון, נוסעת בטיסה שהמריאה מניו אורלינס ונחתה ביום שני בערב, צייצה בטוויטר: "הנוסע היה שתיים או שלוש שורות מאחוריי, בצד השני. זה היה כמו מכונת עשן. הדיילים עשו עבודה נהדרת וכל הנוסעים היו מאוד רגועים. אני מאמינה שבן אדם שישב לידם נפצע באורח קל". דובר מטעם חברת התעופה מסר כי המכשיר התחמם ובקעו ממנו ניצוצות. פרי קופר, דובר רשות נמל סיאטל שמפעילה את נמל התעופה, אמר כי המכשיר נשרף כליל ולא היה ניתן לזהות אותו, אך הנוסע סיפר לחוקרים כי מדובר בגלקסי A21 של סמסונג. דובר מטעם סמסונג מסר כי החברה פתחה בחקירה יסודית של המקרה.
2 צפייה בגלריה
גלקסי A21
גלקסי A21
סמסונג גלקסי A21. עד כה לא דווח על תקלות
(צילום: יח"צ)
גלקסי A21, סמארטפון ביניים עם סוללת 4,000 מיליאמפר-שעה, הושק באפריל 2020 ועד כה לא דווח על תקלות שגרמו לו להתלקח. עם זאת, מדובר בסיטואציה מוכרת עד כאב עבור סמסונג: בשנת 2016 נאלצה החברה הקוריאנית לעשות ריקול למכשירי גלקסי נוט 7 ובהמשך להוריד את הדגם מהמדפים לאחר שעשרות יחידות התפוצצו או עלו באש בעקבות כשל בסוללה.