ענקית הטכנולוגיה אמזון הודיעה הבוקר (יום ד') כי היא מרחיבה את פעילותה בישראל ובכוונתה ליצור 150 משרות נוספות במרכזי הפיתוח שלה ובמשרדים בתל אביב, חיפה והרצליה. לאחר איוש המשרות החדשות, יגיע מספר העובדים של אמזון בישראל ליותר מ-1,300.
2 צפייה בגלריה
אמזון
אמזון
אמזון. בישראל מאז 2014
(צילום: AP)
המשרות החדשות ייפתחו ביחידות שונות של החברה, בהן חטיבת המיחשוב ושירותי הענן AWS, פריים אייר (Prime Air) שמפתחת את רחפני המשלוחים של אמזון, אלכסה שופינג - שירות לקנייה באמצעות הסייעת הקולית של אמזון ו-Lab 126 שמפתחת חומרה כמו רמקולים חכמים, מכשירי קינדל ועוד. מדובר בין היתר בתפקידים כמו מנהלי לקוחות, מנהלי פיתוח עסקי, מהנדסי פיתוח שבבים, מהנדסי תוכנה, מהנדסי חומרה, מהנדסי ויועצי שירותי הטמעה, מדעני מחקר, מהנדסי פיתוח שבבים, ארכיטקטי פתרונות, מנהלי לקוחות טכניים, מהנדסי אימות ועוד. לחיפוש משרה לחצו כאן.
אמזון נכנסה לישראל לראשונה בשנת 2014 כאשר פתחה משרד של AWS, חטיבת שירותי מיחשוב ושירותי הענן שלה, שהיא השחקנית הדומיננטית בשוק הענן העולמי. באותה שנה הקימה החברה מרכז מחקר ופיתוח שעובד על מוצרים כמו אלכסה שופינג, פריים אייר, Lab 126 ועוד. הפעילות הורחבה בשנת 2015 כאשר אמזון רכשה את מפתחת השבבים הישראלית אנפורנה לאבס, שהוקמה על-ידי בילי הרבויה ונאפה בשארה. בכנס Re:Invent בשנה שעברה אמר אנדי ג'סי, מנכ"ל AWS, שהרכישה הייתה "נקודת מפנה" עבור החברה, שכעת מייצרת שבבים משלה לחוות השרתים שלה.
2 צפייה בגלריה
אנדי ג'סי
אנדי ג'סי
"נקודת מפנה". אנדי ג'סי
(צילום: אמזון)
"אנו נרגשים ליצור 150 מקומות עבודה חדשים, בנוסף לבסיס העובדים האיתן שלנו, שיאפשרו לנו להתחבר למאגר הכישרונות הטכנולוגים המדהימים כאן בישראל", אמר הראל יפהר, מנהל פעילות AWS בישראל, "לצוותים שלנו תפקיד מרכזי ביכולתנו להמשיך לחדש עבור לקוחותינו. בסיס העובדים המתרחב שלנו מעיד על המחויבות העמוקה והמתמשכת שלנו להתפתחות הכלכלית של מדינת ישראל, לכישרון המדהים המצוי כאן, כמו גם על ההתמקדות המתמשכת שלנו בתמיכה בלקוחותינו במהלך המגפה ולאחריה". שר הכלכלה עמיר פרץ בירך על הודעת אמזון: "מגזר הטכנולוגיה הישראלי ממשיך להיות מקור יציב לצמיחה וביטחון כלכלי במדינה בתקופה שבה יש כל כך הרבה אי-ודאות. ההחלטה של אמזון על הרחבת הפעילות בישראל מראה את הקשרים העמוקים והאמון שיש לחברות הטכנולוגיה העולמיות במדינתנו, בכלכלה שלנו ובאנשים שלנו. אנו מצפים להמשך העבודה עם אמזון, המעידה על היתרון שיש לישראל בתחום החדשנות הטכנולוגית".