אישור התקנות החדשות הנוגעות להתמודדות עם משבר הקורונה, הציף בציבור שאלות רבות: איך שורדים עוד יום עם הילדים? איך ממשיכים לשמור על אורח חיים בריא בלי לזוז מהבית? כמה גלילים של נייר טואלט משפחה אחת באמת צריכה? והשאלה החשובה מכל - איך יודעים למדוד רדיוס של 100 מטר מהבית?
1 צפייה בגלריה
האתר שמציג רדיוס של 100 מטר
האתר שמציג רדיוס של 100 מטר
רדיוס של 100 מטרים ממערכת ynet
(צילום מסך)
אתר חדש בשם "מאה מטרים של בידוד" מבקש לסייע לכל המודאגים, ומאפשר לכם, על סמך מיקום נוכחי או הזנה ידנית של כתובת, לראות על גבי מפת גוגל סימון של רדיוס מאה מטרים. האתר פותח על-ידי עמוס מרון ודני חנקין, והוא די פשוט לתפעול. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לקישור הזה, לבחור לשתף את המיקום שלכם או להקליד כתובת ידנית. תוכלו להתקרב ולהתרחק בתוך גבולות הרדיוס, וגם לעבור למצב תצוגה של מפת לוויין, כדי להבין טוב יותר עד לאן מותר לכם לטייל. שימו לב, המפה עצמה באנגלית בלבד, אולם תוכלו להקליד את הכתובת שלכם בעברית.
ההנחיות החדשות נכנסו לתוקף אתמול (ד') בערב, והן חלות בשלב זה למשך שבוע. הן כוללות יציאה מהבית רק ברדיוס של 100 מטרים ולפרקי זמן קצרים, מותר לצאת יחד עם בני הבית בלבד - לא לפגוש אנשים אחרים, וההמלצה הגורפת היא להישאר בתוך הבית אלא אם מדובר בפעולה חיונית כמו רכישת מוצרי מזון ותרופות, טיפול רפואי וכדומה.