רשת iPlace, שחונכת השבוע את הסניף הראשון שלה בעיר שפרעם, מצטרפת למשווקים הרשמיים של אפל בארץ, כמו איידיגיטל ואייסטור. היא תתמחה בשיווק מוצרי אפל בלבד, כולל אייפונים, טאבלטים, מחשבים ושעונים חכמים, וחנויותיה יעוצבו בסגנון העיצובי המוקפד של חנויות החברה בעולם.
2 צפייה בגלריה
חנות iPlace בשפרעם
חנות iPlace בשפרעם
הסגנון העיצובי של אפל. חנות iPlace בשפרעם
(צילום: iPlace)
iPlace מציעה גם שירותי תיקון ותחזוקה למכשירים, באישור אפל, וגם שירות טרייד-אין. לחנות בשפרעם יצטרפו בקרוב חנויות במתחם "דבאח" בדיר אל-אסד ובמתחם Seven בטירה. עוד כ-7-8 סניפים צפויים להיפתח במהלך שלוש השנים הקרובות.
הרשת הוסמכה על-ידי אפל להכשיר עובדים על-פי מתודות שנקבעו בחברה העולמית, ולהעניק הדרכות ותמיכה ברמה גבוהה, לראשונה בישראל גם בשפה הערבית. היא תעסיק כ-160 עובדים, וגם תפעיל אתר רכישות מקוון בערבית ובעברית. בהנהלת הרשת מבטיחים אספקה מהירה במיוחד לרוכשים באתר: לקוחות המתגוררים באזור הקריות, למשל, צפויים לקבל את המוצר עוד במהלך יום הרכישה.
2 צפייה בגלריה
חנות iPlace בשפרעם
חנות iPlace בשפרעם
מבטיחים מחירים אטרקטיביים. רשת iPlace
(צילום: iPlace)
iPlace הוקמה על-ידי איש העסקים עיסא זאיד משפרעם, המכהן גם כמנכ"ל, בשותפות עם וואסים סלביא ועיסאם סליבא. לפי זאיד, המחירים צפויים להיות "אטרקטיביים" גם יחסית למקובל בישראל, אם כי מבדיקה ראשונית שערכנו באתר - רוב המחירים זהים לאלו של איידיגיטל ולא זולים ממחירי המתחרים.
לדברי זאיד, אף שהרשת תשרת את כלל הלקוחות בארץ, היא תתמחה בשיווק לציבור הערבי: "למדנו היטב את ההתנהגות הצרכנית של הציבור הערבי על שלל העדפותיו ומאפייניו, ובנינו מודל פעילות שמותאם לו, גם מבחינת השירות וגם מבחינת המוצרים שנציע בחנויות".