אפליקציית פיקסלופ מתחדשת בצלילים מושקעים במיוחד: חד-הקרן הירושלמי לייטריקס מודיע הבוקר (א') על שיתוף פעולה יצירתי במסגרת אפליקציית Pixaloop - המאפשרת להנפיש תמונות סטילס בלחיצת כפתור. קלידן להקת דרים ת'יאטר האגדית, גו'רדן רודס, כתב 12 קטעים מוזיקליים חדשים ומקוריים עבור פיצ'ר חדש של האפליקציה, שמאפשר לסנכן בין ההנפשות שיוצרים המשתמשים לבין המוזיקה שמתלווה אליהן.
הפיצ'ר החדש נקרא Beatloops והוא זמין בשלב זה רק עבור מכשירים מבוססי iOS, בהמשך החברה מקווה שיגיע גם למכשירי אנדרואיד. קטעי המוזיקה שמגיעים עם הפיצ'ר הזה הם מבוססי לופים, ולמעשה מזריקים צלילים אל ההנפשה בצורה מסונכרנת. אפליקציית פיקסלופ זמינה להורדה בחינם, אולם פיצ'רים מתקדמים יותר מצריכים מנוי בתשלום. בשנה שעברה היא נבחרה לאחת האפליקציות המצטיינות של גוגל פליי.
1 צפייה בגלריה
ג'ורדן רודס
ג'ורדן רודס
ג'ורדן רודס
(צילום: פיטר רג'קאי)
"כמוזיקאי יצא לי להשתמש באפליקציות של לייטריקס עוד הרבה לפני שנוצר שיתוף הפעולה הנוכחי", סיפר רודס. "הרעיון של לשלב בין הנפשת תמונות לבין מוזיקה קסם לי מאוד והרגיש לי מאוד מדויק, שילוב של עולם חזותי עם עולם הסאונד. התזמון לשיתוף הפעולה גם הוא היה מדויק מבחינתי, כיוון שהקמתי לפני כמה שנים חברת מוזיקה משלי. כשהגיעה הפניה מלייטריקס ליצור את שיתוף הפעולה הנוכחי, שמחתי שיש לי אפשרות לעבוד עם כל כך הרבה אנשים מוכשרים, גם בצד המוזיקלי וגם בצד המוצרי. התחלנו לעבוד ולהפיק את קטעי המוזיקה, אותם קטעים שהמשתמשים של פיקסלופ יכולים להנות מהם. אני מוכרח לומר שכל התהליך פתח בפניי עולם שלם של השראה ומחשבות לאיך עוד אפשר יהיה בעתיד לשלב את שני הצדדים - המוזיקלי והוויזואלי, וזה תהליך מרגש".