אחרי ששבר את קיר הזכוכית והגיע לטוויטר לפני כשבועיים, פורמט ה"סטורי" עושה צעדים ראשונים גם ביישומון הסטרימינג הפופולרי - ספוטיפיי: בחברה בוחנים בימים אלה את התכונה שנולדה לפני שבע שנים בסנאפצ'ט, ומאז הועתקה לאינסטגרם, פייסבוק, וואטסאפ וכמעט כל פלטפורמה דיגיטלית.
1 צפייה בגלריה
ספוטיפיי סטורי
ספוטיפיי סטורי
ספוטיפיי סטורי
(צילום מסך)
בספוטיפיי, אפשר לצפות בסטוריז של אמנים ספציפיים כחלק מרשימות השמעה מסוימות. מוזיקאים ומוזיקאיות משתפים בסטורי שלהם קטעי וידאו, אנקדוטות מתהליך היצירה ותכנים שרלוונטיים לרשימת ההשמעה.
אף שהאפשרות זמינה לצפייה כרגע לכל המשתמשים, גם בגרסת האנדרואיד וגם בגרסת ה-iOS של אפליקציית המובייל, היא רלוונטית כרגע רק למספר רשימות השמעה בודדות. בספוטיפיי לא ממהרים להכריז על הפיצ'ר הזה באופן רשמי. כרגע הוא מוגדר כפיצ'ר בבדיקה, ולא בטוח בכלל שהוא יישאר איתנו לעוד הרבה זמן.
בניגוד לסטורי המוכרים מפלטפורמות אחרות - בשלב הניסיוני הנוכחי, הסטורי של ספוטיפיי הם סוג של פיצ'ר חווייתי יותר מאשר פונקציונלי. לא כולם יכולים ליצור סטורי, והם גם כנראה ממש לא מוגבלים ל-24 שעות. הם מיועדים יותר לקידום רשימות השמעה ספציפיות וכן לצורך חיבור נוסף של מוזיקאים עם הקהלים שלהם.
רוצים גם? היכנסו לאפליקציה של ספוטיפיי וחפשו למשל את רשימת Christmas Hits. הקליקו עליה, ותוכלו לראות בראש הרשימה מעל הכותרת את הסמל האוניברסלי של הסטורי - העיגול, בצבעי ספוטיפיי. בלחיצה עליו, תוכלו לראות את כל הסטורי שהועלו אל הרשימה הספציפית. ברשימת הלהיטים של חג המולד אפשר כבר עכשיו לראות סטורי של אמנים כמו ג'ניפר לופז, קלי קלארקסון ואחרים.