חשבתם שהרשת כבר מוצפת בתמונות וציורים שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית? תחשבו שוב: חברת OpenAI, שעומדת מאחורי מחולל התמונות DALL-E2, הודיעה אמש (יום ד') כי היא מבטלת את רשימת ההמתנה ופותחת את המוצר לציבור הרחב.
2 צפייה בגלריה
DALL-E2
DALL-E2
דינוזאור במנהטן. תמונה שנוצרה באמצעות DALL-E2

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

מהחברה נמסר כי יותר ממיליון וחצי משתמשים - "מאמנים ועד למנהלי קריאייטיב, סופרים ואדריכלים" - יוצרים מדי יום יותר משני מיליון תמונות באמצעות DALL-E2. בנוסף, יותר מ-100 אלף משתמשים משתפים את התוצרים שלהם בקהילה של DALL-E2 בדיסקורד.
OpenAI הוקמה בשנת 2015 ועל מייסדיה נמנה אילון מאסק, שכיום אינו ממלא תפקיד כלשהו בחברה. בתחילת 2021 היא הציגה את הגרסה הראשונה של DALL-E - מודל בינה מלאכותית שאיפשר ליצור איורים על בסיס פקודות טקסטואליות. באפריל 2022 הכריזה החברה על הגרסה השנייה של המודל, DALL-E2, שהציגה יכולות משופרות בהרבה, כולל היכולת ליצור תמונות פוטוריאליסטיות באיכות גבוהה.
2 צפייה בגלריה
DALL-E2
DALL-E2
טסלה בסגנון ואן-גוך. תמונה שנוצרה באמצעות DALL-E2
עד כה הגישה ל-DALL-E2 הייתה מצומצמת למדי, בין היתר בגלל החשש שחלק מהמשתמשים ינצלו את הכלי המתקדם ליצירת פייק ניוז, פורנוגרפיה ועוד. עם זאת, בחודשים האחרונים צצו ברשת מודלים מתחרים כמו Midjourney ו-Stable Diffusion, שהיו נגישים יותר למשתמשים. לא מן הנמנע שהתחרות הגוברת השפיעה על ההחלטה של OpenAI לפתוח את DALL-E2 לשימוש נרחב יותר.
רוצים להשתמש ב-DALL-E2 בעצמכם? היכנסו לאתר של OpenAI, הירשמו באמצעות כתובת המייל שלכם ותוך שניות כבר תוכלו ליצור תמונות משלכם. OpenAI מעניקה למשתמשים חדשים קרדיטים ליצירת 45 תמונות, ובכל חודש היא מעניקה קרדיטים ל-15 תמונות נוספות. מעוניינים בקרדיטים נוספים? ניתן לרכוש חבילה של 115 קרדיטים תמורת 15 דולר.
שימו לב לתנאי השימוש: OpenAI אוסרת על יצירת תמונות מפוברקות של אנשים מפורסמים או כאלה שלמשתמשים אין רשות להשתמש בדמותם. כמו כן, היא אוסרת על יצירת תוכן לא הולם, פוגעני או בלתי חוקי. OpenAI היא הבעלים של התמונות שנוצרות באמצעות DALL-E2, אך היא מאפשרת למשתמשים לעשות בהן כל שימוש שהוא בגדר החוק, כולל שימוש למטרות מסחריות.