חמש חברות סטארט-אפ מישראל העוסקות בתחומי התוכן ברשת ייבחרו על ידי טיקטוק ויזכו לליווי ותמיכה מקיפים של החברה: עד 20 אלף דולר בקופונים לרכישת מדיה או חשיפה במודעות, מימון לעשרות סרטונים ותוכן מקורי, ותמיכה צמודה בניהול הקמפיינים. טיקטוק היא אחת האפליקציות המובילות בעולם, עם מעל מיליארד משתמשים.
1 צפייה בגלריה
טיקטוק
טיקטוק
הבוטקאמפ של טיקטוק
(צילום: Shutterstock)
החמש ייבחרו מתוך 10 החברות שהשתתפו ב"מחנה האימונים" ("בוטקאמפ") שמקיימת טיקטוק אחת לרבעון, כחלק מהסיוע שהיא מעניקה לסטארטאפים ישראלים. אתמול התקיים בת"א מפגש הסיכום של המחנה האחרון.
מדי רבעון, טיקטוק ישראל בוחרת מבין מאות מועמדים ואחרי סינון קפדני את 10-20 החברות עם הפוטנציאל הגדול ביותר להפוך למפרסמים בולטים בפלטפורמה שלה, ומעבירה אותם "סדרת אימונים" על בסיס שבועי: נציגי טיקטוק ומומחים בנושא, מלמדים את בכירי החברות שימוש ותפעול באפליקציה, עוזרים להם לייצר תוכן מתאים עבורה, ומספקים להם כלים לבנות ולמנף יכולות שיווק חדשות על גבי הפלטפורמה.
הסטארטאפים המתקבלים לתכנית מייצגים מגוון תעשיות, בעיקר בעולמות השיווק הישיר ללקוח, בתחומי המסחר האלקטרוני, הפיננסים, התיירות, החינוך והבריאות. "מחנה אימונים" כזה סייע, למשל, להזנקת AngelSense, מוצר טכנולוגי שעוזר להורי ילדים עם מוגבלויות לנטר את פעילות ילדיהם בצורה חכמה, וקידם דרמטית את Air Doctor, שירות בריאות המיועד למטיילים ומציע גישה נוחה לרופאים עבור תיירים בחו"ל.
ה"בוטקאמפ" הראשון של 2024 מנה 10 סטארטאפים, ומשתתפיו היו סמנכ"לי השיווק שלהם. בין מובילי מחנה האימונים היו מומחים מהחברה, וכן סמנכ"לי שיווק בולטים בתעשייה, אנשי הון סיכון ואחרים.
חוץ מחמש החברות הנבחרות – כל משתתפות התוכנית ייכנסו אוטומטית לקהילת הבוגרים של TikTok for Startups, אשר מונה כבר יותר מ-70 סטארטאפים שפונים לקהל בינלאומי. קהילת הבוגרים הזו זוכה לחשיפה מיוחדת בפני משקיעים, ולהטבות מיוחדות מצד טיקטוק.