אף פעם לא הבנתם מהי למידת מכונה? רוצים לדעתם יותר על איך אלגוריתמים עובדים? סקרנים לגלות עד כמה רחוק הטכנולוגיה יכולה להגיע? "עידן הבינה המלאכותית", סדרה תיעודית חדשה מבית יוטיוב בהנחייתו של רוברט דאוני ג'וניור, תעשה לכם סדר בעולם המורכב והמרתק של ה-AI.
1 צפייה בגלריה
רוברט דאוני ג'וניור
רוברט דאוני ג'וניור
רוברט דאוני ג'וניור
(צילום: youtube)
שני הפרקים הראשונים מתוך שמונה זמינים כבר עכשיו לצפייה בחינם בערוץ youtube originals. יתר הפרקים יהיו זמינים בהמשך לצפייה בחינם, ואם אין לכם סבלנות אתם יכולים לעשות מנוי ליוטיוב פרימיום ולצפות כבר עכשיו בארבעה מהם.
בפרק הראשון מציג דאוני ג'וניור את מארק סגר, מנכ"ל חברת Soul Machines. אחרי שזכה בפרסי אוסקר על עבודת האנימציה בשוברי קופות כמו "קינג קונג" ו"אווטאר", היום הוא יוצר אווטארים של בני אדם אמיתיים - למשל תינוקת דיגיטלית שדומה להפליא לבתו הקטנה, או כפיל של המוזיקאי will.i.am.
ויש גם נציגות ישראלית: פרופסור גיל ויינברג מאוניברסיטת ג'ורג'יה, שפיתח את הרובוט "שמעון" שמנגן על מרימבה, אבל לא רק: זרוע רובוטית שיצר ויינברג מאפשרת למתופף ג'ייסון ברנס להמשיך לנגן, על אף שאיבד את ידו לפני שנים. מה יקרה בפרקים הבאים? גם אנחנו כבר לא יכולים לחכות.
(צפו בפרק הראשון של "עידן הבינה המלאכותית")
(צפו בפרק השני של "עידן הבינה המלאכותית)