מחפשים את המתנה האידאלית? אולי סתם לפנק את עצמכם בצעצוע חדש? יצאנו לחפש וליקטנו מלוא הטנא גאדג'טים. אפילו בדקנו אותם כדי לחסוך לכם את המאמץ. הקריטריון שלנו: זה צריך להיות חכם, זה צריך להיות מגניב והמחיר צריך להישאר מתחת לאלף שקל. הנה מה שיצא:

נעלי הייטק

נעלי ספורט שהן גם הייטק? ובכן, נעלי הריצה החדשות של אנדר ארמור (Under Armour) עונות על שתי הקטגוריות: גם נעליים בטכנולוגיות ייצור חדשניות וגם מתחברות לאפליקציה (MapMyRun) שמאפשרת מעקב אחר נתוני הריצה תוך כדי שהיא מתרחשת.
6 צפייה בגלריה
נעלי UNDER ARMOUR
נעלי UNDER ARMOUR
נעליים עם אפליקציה
(צילום: ynet)
הדגם החדש נקרא Flow Velociti Wind ולטענת החברה אלה נעלי הריצה עם הביצועים הטובים ביותר עד כה. צוות החדשנות של החברה עבד עם מדעני חומרים, מומחי ביו-מכניקה, ספורטאים, אנשי עיצוב, מוצר ושיווק. התוצאה היא החלפה של הסוליה החיצונית, העשויה בדרך כלל מגומי, בטכנולוגיית סוליה חדשה ובריפוד קל משקל. 130 ספורטאים רצו עם הנעליים האלה לאורך 17,000 ק״מ במצטבר כדי לספק משוב למפתחים, בתהליך שארך שלוש שנים.
אחרי כל זה, כשרצים עם הנעליים האלה נתקלים באמת בתחושה חדשה: הנעליים קלות מאוד ויש הרגשה כאילו הנעל מוסיפה לך אנרגיה, "מקפיצה אותך קדימה". זה לא שנמצא מקור אנרגיה חדש כמובן, אבל התחושה בהחלט מדרבנת אותך להמשיך ולרוץ ואפילו להשקיע יותר מאמצים ולהגביר מהירות.
האפליקציה דומה לאפליקציות מעקב ספורט אחרות, אלה שמתחברות לשעונים או צמידים חכמים, אבל יש למערכת יתרון של מידע נוסף כמו אורך הצעד וקצב הפסיעות, שמגיע מהנעליים ואפשר לתכנן סדרת אימוני ריצה באופן מדויק. האפליקציה מכסה שורה של פעילויות ספורט, כולל אופניים, יוגה, אימוני כושר, הליכה וכמובן ריצה.
המחיר: 649 שקל לגברים, 599 שקלים לנשים.

אוזניות שנותנות בראש

וואווי (Huawei) הסינית אולי חטפה מכה עסקית קשה בגלל החרם של ממשל טראמפ על הסמארטפונים שלה, אבל בתחומים אחרים היא ממשיכה לפעול גם מחוץ לסין ולאחרונה חידשה את הפעילות השיווקית בישראל. אחד המוצרים החדשים הבולטים הן אוזניות FreeBuds Studio, הראשונות שלה בסגמנט האוזניות שמעל האוזן.
6 צפייה בגלריה
אוזניות וואווי
אוזניות וואווי
מספקות את הסחורה
(צילום: ynet)
האוזניות בנויות מחישוק פלדה 7 מ"מ ושני רמקולים 40 מ"מ מאורכים, שמונחים היטב על האוזן עם כריות נוחות ומאפשרות האזנה נוחה לאורך זמן, בין השאר בזכות המשקל – 260 גרם בלבד. המעטפת הפלסטית שלהן, בזהב חיוור, לא משדרת יוקרתיות כמו אצל אחדות מהמתחרות. הן מכילות מעבד Kirin A1 מתוצרת וואווי וסוללה בנפח 410 מיליאמפר שמבטיחה 24 שעות שימוש רצוף.
בשאלה העיקרית וואווי מספקת בהחלט את הסחורה: צליל משובח בטווח האקוסטי שבין 4 הרץ ל-48 קילוהרץ, ללא צרימות בצלילים הגבוהים ועשיר ועמוק בטווח הבינוני והנמוך. יתרון בולט נוסף של המוצר היא מערכת ביטול הרעשים (ANC) שעובדת כאן מצוין ומאפשרת דרגות שונות של השתקה.
האוזניות מצוידות בכפתור הפעלה, כפתור בלוטות' וכפתור ANC אבל השימוש העיקרי שלכם יהיה במשטח המגע שעל כיסוי האוזנייה הימנית: טפיחה כפולה מפעילה או מפסיקה את המוזיקה, החלקה למעלה מגבירה את העוצמה, החלקה למטה מחלישה, החלקה קדימה עוברת לשיר הבא, החלקה אחורה עוברת לשיר הקודם. נוח ביותר.
מנגנון הכיבוי האוטומטי כשמורידים את האוזניות מהראש לא תפקד בצורה מדויקת, אבל עדכון גרסה פתר את הבעיה. אפליקציית AI Life של וואווי פועלת בעברית אבל צריך להוריד אותה באמצעות קוד ה-QR המצורף ולא מחנות PLAY. אין גרסה לאייפון. בסיכום: מוצר טוב עם מעט חסרונות ויחס עלות/תועלת תחרותי, לתשומת ליבן של סוני, בוס, סנהייזר והאחרות.
המחיר: 999 שקלים

המברשת שתחסל את האבנית

מברשת השיניים ToothWave של סילק'ן (Silk'n) אינה סתם עוד מברשת שיניים רוטטת, אלא פיסת טכנולוגיה מתקדמת שפותחה בישראל וזכתה באישורי ה-FDA האמריקאי כמוצר "ראשון מסוגו", שהוכח כי הוא מסוגל להפחית אבנית בשיניים. מאחורי המותג סילק'ן עומדת חברת Home Skinovations הישראלית, שהוקמה ב-2006 ועוסקת בפיתוח מכשור קוסמטי מסוגים שונים. החברה השקיעה מיליוני דולר בפיתוח, במחקרים קליניים ובהשגת אישורי ורגולציה.
6 צפייה בגלריה
מברשת שיניים Toothwave סילק'ן
מברשת שיניים Toothwave סילק'ן
האלקטרודות הצהובות מפרקות את האבנית
(צילום: ynet)
הטכנולוגיה שנעשה בה שימוש כאן מכונה גלי רדיו דנטליים (Dental RF). מדעני החברה מצאו שגלי הרדיו (שמשמשים בדרך כלל בטיפולים קוסמטיים) יעילים ביותר להפחתת אבנית וגם לטיפול ברובד החיידקים (פלאק), שינויי צבע, כתמים ודלקת חניכיים. תדר גלי רדיו מאפשר פירוק מולקולרי של המשקעים על השן באמצעות שתי אלקטרודות שנמצאות מאחורי ראש המברשת, שמניעות את המולקולות הטעונות ומפרקות בהדרגתיות את האבנית. מחקרים קליניים מצאו שהטכנולוגיה מאטה את הצטברות האבנית ומפחיתה אבנית קיימת, זאת לעומת מברשת חשמלית רגילה שאין לה כל השפעה על האבנית.
המברשת מגיעה עם שני ראשי צחצוח עם סיבים עדינים ביותר, שכן נדרשת כאן רק מעט פעולה מכאנית של שפשוף השיניים. מפעילים אותה באחת משלוש המהירויות שלה, והתחושה היא בין ליטוף השן, דגדוג נעים ורטט עצבני. מדי 30 שניות המברשת מזכירה לנו להחליף אזור צחצוח בפה ואחרי שתי דקות מסיימת את הפעולה. היא מגיעה עם בסיס הטענה ופועלת עד שבועיים לאחר ההטענה.
המחיר: 990.00 שקלים

ה-PIVO שעוקב אחריכם

קשה להגדיר במדויק את הפיבו (Pivo) שמביאה לארץ חברת ביקונקט. הם קוראים לזה "חצובה מסתובבת" אבל הוא יותר מזכיר גימבל צילום. בכל מקרה מדובר במתקן קטן וחכם, שדואג שהמצלמה שלך תעקוב אחריך בזמן צילומי וידאו וגם מוסיף אפקטים מגניבים.
6 צפייה בגלריה
חצובת PIVO
חצובת PIVO
זו חצובה? זה גימבל? PIVO
(צילום: ynet)
יש לפיבו שמונה מצבי צילום כמו חצי וידאו-חצי תמונה, סרטון מהיר, פנורמה, GIF, יצירת סרטון לפני ואחרי ועוד. הוא מלהטט באפקטים כמו מעקב אוטומטי, סיבוב של 360°, סטרימינג בלייב, הכפלת הסלפי בתמונה או וידאו עד פי 15 באותו סרטון, מעקב אחר פנים, צילום תמונה בהנפת אצבע או באמירת "צ'יז" והוספת מדבקות לווידאו.
האפליקציה של פיבו מאפשרת לצלם סוגים שונים של תוכן יצירתי ולמרות שזה נראה בסך הכל כמו שעשוע מהנה, יוצרי תוכן מקצועיים כמו יוטיוברים, טיקטוקרים וכל שאר המשפיענים יוכלו לשדרג את הסרטונים שלהם, שלא לדבר על יוצרי תוכן כמו מורים, מאמני כושר ומרצים שאצלם מלכתחילה שלב הקריאייטיב אינו משופר. גרסה מהירה יותר של הפיבו מתאימה לצילום ספורט, מחול וכדומה. החבילה כוללת פיבו, אביזר אחיזה ושלט רחוק והכל ארוז במארז נשיאה נאה.
המחיר: 499 שקלים לדגם הרגיל, 599 שקלים לדגם המהיר

השעון שעוקב אחר הילדים שלכם

שעוני KidiWatch של חברת קידי תקשורת כבר מוכרים להורים מודאגים, אלה שרוצים לוודא שהם יכולים להשיג את הילד או הילדה בכל רגע ובכל מקום בו הם נמצאים. הדגם החדש – KidiVideo – עולה על כל דמיון בתחום הדאגה: הוא מאפשר לשוחח בשיחת וידאו עם הילד בכל מקום שבו הוא נמצא וגם לשמוע מה קורה בסביבתו בלי לדבר איתו. הוא גם מאפשר להגביל את מספרי הטלפון שיכולים להתקשר לילד. חוץ מזה הוא גם מראה את השעה.
6 צפייה בגלריה
שעון KidiWatch
שעון KidiWatch
חוץ מהכל הוא גם מראה את השעה
(צילום: ynet)
למעשה מדובר בשילוב של שעון ושל טלפון סלולרי בעל יכולת לבצע שיחות וידאו. באמצעות כרטיס סים (מצורף כרטיס של 019) הוא מתחבר לרשת הסלולרית ובאמצעות אנטנת GPS הוא מאפשר לדעת היכן נמצא הילד ואפילו לקבוע אזורים מותרים שאם הילד יוצא מהם ההורה מקבל התרעה. הפעלת המערכת נעשית באמצעות אפליקציה בטלפון של ההורים, שמראה את מיקום הילד על המפה ומאפשרת לקיים את שיחות הווידאו.
מבחינת הילדים זה שעון מגניב, צבעוני (כחול לבנים, ורוד לבנות), עם מספרים לחיוג מהיר, רמקול שמאפשרת שיחות בלי אוזנייה וכמובן מצלמת וידאו בולטת בראש המסך, שבטח עושה את הרושם הראוי על החברים. אפשר להצטלם בסלפי, יש משחקי חשבון, ספירת צעדים וגם כפתור חירום למקרה הצורך. האם להעדיף את זה על טלפון סלולרי רגיל במחיר דומה? אז לילדים יש כאן כיף של שעון עם שיחות וידאו וגם קשה לאבד מכשיר שמחובר לפרק היד, אבל מצד שני אין כאן גישה לוואטסאפ הכיתתי או לטיקטוק. ובכלל, מה דעתכם להתייעץ איתם?
449 שקלים

מקרן קול קריוקי

ה-SingBar הוא למעשה רמקול נייד בעל עוצמה מרשימה מתוצרת יצרנית הרמקולים פיור אקוסטיקס (Pure Acoustics). הוא מכיל בתוכו מערכת קריוקי בצירוף שני מיקרופונים אלחוטיים. אפשר לחבר אותו למקורות מוזיקה מכל הסוגים, אם באמצעות שקע USB, כניסת LINE IN או חיבור בלוטות'. אפשר גם לחבר אותו לטלוויזיה ואז הוא מתפקד כמקרן קול. המיקרופונים האלחוטיים פועלים בתדר UHF וניתן להשתמש בהם עד מרחק של 40 מטרים מהמתקן. השלט רחוק שלו מאפשר לשלוט בכל הפעולות מרחוק. הסוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה מאפשרת משך שימוש נייד למשך שעות.
6 צפייה בגלריה
Singbar קריוקי
Singbar קריוקי
קיסריה בסלון שלכם
(צילום: ynet)
אפשר להשתמש בזה להגברת קול בהרצאות, להוביל עם זה קבוצות מטיילים, אבל השימוש הכיפי הוא כמובן בשירה. מרגע שמפעילים את המיקרופונים מתחיל הקסם: מעבד הצליל DSP מפחית את עוצמת הזמרים המקוריים, משלב את השירה שמגיעה מהמיקרופונים וגם מוסיף אפקט הד שנותן הרגשה כאילו אנחנו שרים בקיסריה, לא פחות.
המחיר: 490.00 שקלים