בשיתוף YouTube
כוכבי "קופה ראשית" מצטרפים לגידי גוב בסרטון שכבש את מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש פברואר. הפעם הכוכב הוא אנטולי, הלוא הוא "מיליונטולי", שכבר מדמיין את החיים אחרי הסופר באחוזת המיליונר. ניסים הופך לבאטלר ושירה מפרגנת בשאפו ענק, אבל רק כוכבה עושה לאנטולי ריאליטי צ'ק - שהוא בסך הכול הבית המיליון שמתחבר ל-Bfiber. מצחיק כל הדרך למקום הראשון בטבלה למרות שאנחנו עדיין מתגעגעים לראמזי, שהלך להיות פרזנטור של סופר אחר.

"פריסת הסיבים של בזק Bfiber הגיעה ליותר ממיליון בתים בישראל", מספרת מיכל רוזנטל, מנהלת אגף התקשורת השיווקית בבזק. "החלטנו לחגוג אותה עם שיתוף פעולה נוסף של בזק וגידי עם כוכבי 'קופה ראשית', אחרי שהפרסומת הקודמת גם כן זכתה במדד הפרסומות - היה לנו ברור שנמשיך באותו הקו והשפה וניקח אותה צעד אחד קדימה – לחגיגית מיליון ענקית. בנוסף, יצאנו במהלך תוכן חדשני וראשון מסוגו בעולם, שכלל הקמת עיר וירטואלית בתוך משחק המחשב הפופולרי בעולם, מיינקראפט. זאת לצד פרק מיוחד, שצולם במלואו במשחק המחשב, שחקני המיינקראפט יוכלו להסתובב בתוך ה'פייברקראפט' ולהשתתף במשחק ייעודי שמטרתו לחבר סיבים אופטיים לבתים".

במקום השני: קמפיין פיקוד העורף

הגיאוגרפיה והסטטיסטיקה לא ממש לצידנו בענייני רעידות אדמה, כך שכדאי שלפחות נדע מה לעשות ואיך להיזהר. את זה בדיוק מנסה לעשות הסרטון של פיקוד העורף - לעשות קצת סדר, להסביר שתהיה התרעה - גם אם קצרה מאוד, ולעודד אותנו לקרוא עוד כיצד נוכל לשמור על עצמנו. חשוב, והלוואי שלא נצטרך.

במקום השלישי: מקדונלד'ס ישראל

נגיד שנכנסתם למקדונלד'ס, אבל חשקתם דווקא בפלאפל או בקבב בפיתה. בסך הכול יכול לקרות לכל אחד. ועכשיו ברצינות - כי למקדונלד'ס יש כנראה סיבה טובה להשקיע בקו מוצרים בפיתה - הרשת רוצה שתדעו שהמיני-פיתה שבה הוגשו המנות האלה קודם גדולה יותר כעת, והמחיר לא השתנה. בקיצור, קצת קריספי טחינה ואתם מסודרים.

במקום הרביעי: ארוחת ערב עם תנובה

במאפה, בפיצה או בטוסט, צליל ה"תסססס" של גבינה מותכת עובד על בלוטות הטעם בכל השפות. בסרטון הנוכחי תנובה ממשיכה בקמפיין "ארוחת ערב ישראלית" לגבינת עמק, הפעם בכיכובה של משפחה ערבית שבה האבא הוא גם המלצר והשף, וכל אחד מקבל את המנה שלו בדיוק כמו שהוא אוהב.

במקום החמישי: הקמפיין של פרטנר

בקמפיין לסיב הפרטי של פרטנר, סטטיק קורץ לקולגה גידי גוב - הפרזנטור של בזק, לצלילי להיט האייטיז "גידי", ומזמין אותו ליהנות מרוחב פס שלא חולקים עם השכנים. אלא שמרוב התייחסות לגידי בטקסט, בשיר ואפילו במבצע המיוחד לאנשים שקוראים להם גידי, יש איזה רגע של בלבול - של מי הסרטון הזה, ואיפה לעזאזל גידי?

יוטיובר החודש: האחים שמטיילים בארץ

מתלבטים לאן כדאי לתכנן את הטיול המשפחתי הקרוב? באיזה אטרקציות עוד לא ביקרתם? או איך נראה המסלול אליו יוצאת הבת שלכם בטיול הכיתתי? הערוץ "מטיילים בארץ" יענה לכם על כל השאלות הללו ויותר.
"מטיילים בארץ" הוא ערוץ טיולים ייחודי שהוקם בשנת 2017 על-ידי שלושה אחים (אוהד, נטע ועידן פרל). בערוץ עשרות סרטונים על יעדים בארץ ובעולם. הסרטונים כוללים תיעוד של מסלולי טיולים, אטרקציות שונות, המלצות ואינפורמציה רחבה על כל אחד מהיעדים אליהם מגיעים האחים.
בערוץ תוכלו ליהנות ממספר סרטונים חדשים בכל שבוע ולהצטרף ל-80K מנויים שנרשמו לערוץ עד היום. האחים פרל מקדמים מודעות סביבתית וניקיון בטבע, ובחודש האחרון גם ציינו את "יום המעשים הטובים". הערכים הללו השתלבו נפלא בקמפיין שקידמו "ניצת הדובדבן" לאפליקציית "Clean Coin", המאפשרת למשתמשים בה לתייג מקומות מלוכלכים, לנקות אותם – ולקבל בתמורה מתנות. בחירה מדויקת לקמפיין בעל מסר חשוב.

מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.
בשיתוף YouTube
פורסם לראשונה: 12:01, 11.05.22