בשיתוף YouTube
מפרסמים שמאמצים מתודולוגיית תוכן התואמת את הפלטפורמה - משפרים את כל המדדים האורגניים של המותג: משכי צפייה ארוכים, צפייה מתגלגלת וכמובן - שיתופים. אסטרטגיית HHH (קיצור של HeroHubHelp) פופולרית במיוחד ביוטיוב, ומאפשרת למותגים חשיפה לקמפיינים מובילים, תוכן רציף שמייצר נאמנות, ותוכן מסייע. דוגמה טובה לכך אפשר לראות בקמפיין של סמסונג, שכבש את ראש מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש פברואר.
"אנחנו בסמסונג תמיד שואפים להיות בחוד החנית של מהלכי שיווק בולטים", אמר רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל. "כשניגשנו לחשוב על רעיונות קריאייטיביים להשקת סדרת  ה-Galaxy S21, הבנו שאנחנו צריכים לייצר תוכן בולט, נועז וחכם, לספר סיפור על אנשים רגילים שעושים דברים יוצאי דופן. הרפרנס הרעיוני הגיע מסרט של סטיבן שפילברג, ומיד הבנו שזאת הדרך להמחיש את אופי המותג ואת הטכנולוגיה של סדרת המוצרים בדרך מקורית, משעשעת ובולטת".
 אל המקום השני במדד החודשי הגיע הקמפיין של משרד הבריאות, תחת הכותרת "לא מהססים - מתחסנים". מדובר בתשדיר שירות ממוקד באורך 10 שניות בלבד, בעל מטרה אחת פשוטה - לגרום לכל מי שעוד לא עשו זאת לצאת ולהתחסן. יותר משבעה מיליון צפיות גרף הקמפיין.
על המקום השלישי במדד לא הפסקנו לדבר כל החודש. הקמפיין החדש של בזק בכיכובם של אלה לי וגידי גוב ממשיכה את הקו הרעיוני, המוזיקלי והאסתטי של הקמפיינים הקודמים, אבל הצופים והצופות לא נשארו אדישים למילות השיר והציפו את הבעיות המגדריות בפרסומת. בבזק הגיבו נכון כשבחרו לאפשר תגובות על הסרטון ולעודד את הדיון בנושא.
קשה להתאפק מלאהוב את הקמפיין של פרטנר, שהגיע למקום הרביעי במדד החודשי. בסרטון אחד קיבלנו הצצה לזוגיות המתוקה של סטטיק ושרית, והרבה מאוד אמפתיה לאחת הבעיות הכואבות של רומנטיקה בעידן הנוכחי - צפייה משותפת בסדרות טלוויזיה, והנאמנות (או חוסר הנאמנות) שהפעילות הזאת מציפה.
את המקום החמישי במדד תופס עוד קמפיין מוצלח של שופרסל Online בכיכובה של גילי השליחה, הלא היא אילן פלד ההורס מצחוק. הפעם גילי מפדחת עם משלוח לבית של ירדנה ארזי ושיר של עופרה חזה - ומחזירה אותנו לאחד הוויכוחים הסוערים של התרבות הישראלית.
מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.
בשיתוף YouTube