בשיתוף YouTube
מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet פותח בהתרגשות גדולה את שנת 2023 עם המנצחים הגדולים של חודש ינואר, שמציבים רף גבוה במיוחד של קריאייטיביות, תוכן עשיר, הפקות מושקעות ומסרים חדים שמצליחים לגעת בכולם.

במקום הראשון: ניצחון אמיתי זה yes+FIBER

השילוב בין טלוויזיה לאינטרנט סיבי מעולם לא נראה נוצץ יותר, עם הקמפיין החדש של yes שהעפיל למקום הראשון בצפיות לחודש ינואר. המהלך הקריאייטיבי מלווה את נועה קירל, ומשלב כוכבים בולטים כמו דנה אינטרנשיונל, יזהר כהן, קובי מרימי ושרה'לה שרון המיתולוגית, ליד הפסנתר כמובן. כל זאת לצלילי השיר "עוד נגיע" של ירדנה ארזי - שמרים לנועה בגדול. קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים:

"זאת הייתה אחת ההפקות המושקעות", מספרת נויה ינאי ישראלי, מנהלת אגף תקשורת ושיווק ותוכן בחברת yes. "היא הצריכה מלא לוקיישנים, ניצבים, שחקנים ומרחב, ולכן נסענו לצלם את זה ברומניה. האתגר הכי גדול היה לצלם במינוס 3 מעלות. הפיצוח הקריאייטיבי עסק במסר של שילוב מנצח - וככה חשבנו על חיבור בין כוכבים מכל הזמנים יחד עם נועה קירל. החיבור בין כולם יצר גאווה ישראלית, אהדה, דיבר לקהל רחב ויצר לנו באזז".

במקום השני: טרה – משקה חלב בטעם סחלב

ההברקה השיווקית של החודש שייכת למשקה החלב החדש של טרה, שמשתעשעת עם משחק מילים על "משקה בטעם סחלב" – ולא, מתברר שלא מדובר בפרח האקזוטי. את החבר החדש בסדרה מציגה להקת הוותיקים – משקאות החלב בטעם שוקו, בננה וקפוצ'ינו, שכמו תמיד בקו הקריאייטיבי של טרה עם היוצרים ניר וגלי, יש להם הרבה מה להגיד.


במקום השלישי: דמרי - מהחזון ועד המפתח

המוזיקאי והשחקן עידן עמדי ממשיך להיות הפנים של חברת הנדל"ן י.ח. דמרי, עם קמפיין כל-ישראלי שמלווה אותנו ברגעים החשובים של החיים: מהלידה, דרך הגיוס לצה"ל, החתונה ורכישת הדירה. בדמרי בחרו להדגיש את המסר של לקיחת אחריות ומחויבות אישית לכל לקוח, בפרסומת שמחצינה פטריוטיות ישראלית במיטבה.


במקום הרביעי: במבה אוורירית שנמסה על הלשון

רגע אחרי מהדורת הבמבה הממולאת בבמבה אדומה, נוחתת גם הבמבה האוורירית, שמעופפת לה בשמי הארץ עם תינוק הבמבה המוכר. המהלך הקריאייטיבי הולך על הברות שכל אחד מקהלי היעד מבין היטב - נמ נמ נמ בפה, או במילים ברורות – במבה שנמסה על הלשון. אפקטיבי.


במקום החמישי: תמיר - גשם של סופגניות

שמירה על כדור הארץ הפכה לאחרונה סופר-פופולרית ועכשיו נוסף לה גם הלהיט הפסטיגלי של תאגיד המחזור, תמיר, שמבהיר לנו סופית מה זורקים והיכן, ובעיקר מה משליכים לפח הכתום. כמו במהלכים דומים להסברה וחינוך המפתח הוא הילדים, וכך מצטרפים כוכבי הילדים מיכל הקטנה, רוי בוי והדוד חיים, לדמותו של דדי החתול, וממחזרים את השיר עד לסופו הבלתי נמנע.


יוטיוברית החודש: יוליה ספקטור

ספקטור עשתה השנה קפיצה מטאורית בפלטפורמה ועברה את רף 100k המנויים, צברה מאות אלפי צפיות לסרטונים אותם היא מעלה על בסיס שבועי, והפיחה רוח חדשה בקטגוריית הלייף סטייל. היא מזוהה עם סרטוני מוטיבציה ייחודיים, שהפכו למפגשים פרונטליים מעוררי השראה עם צופיה ויומן ייחודי אותו יצרה ומכרה עצמאית -בחנות אונליין שהקימה. לצד סרטוני המוטיבציה תוכלו למצוא בערוץ גם סרטוני ארגון וסדר, וולוגים שבועיים בהם היא מתעדת את שגרת היומיום שלה ועוד.
החודש בלטה במיוחד ספקטור בשיתוף הפעולה שקיימה עם חברת Cambly Kids: פלטפורמה דיגיטלית המציעה שיעורי אנגלית לכל הגילים. יוליה, שבוחרת להשתמש בכוח שלה בפלטפורמה ובתכנים אותם היא מייצרת על מנת להעשיר את הצופים בידע חדש ולהעביר ערכים ומסרים של העצמה וביטחון, השתלבה במהלך בצורה טבעית ואותנטית ושוב הקנתה ערך מוסף לצופיה וכלים פרקטיים לשיפור השפה. ככה זה נראה:

מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.

בשיתוף YouTube