בשיתוף YouTube
כיום, אפשר וכדאי להשתמש בטלוויזיה ולהפוך אותה למדיה מדידה ואינפורמטיבית. באמצעות חיבור ישיר בין הטלוויזיה לצופים אפשר לתרום להנעה של טראפיק וליצור מעורבות של משתמשים ישירות עם מסך הטלפון של הלקוחות הפוטנציאליים. איך עושים את זה? משתמשים ב-Brand extension שמאפשר חיבור בין הטלוויזיה לבין הצופה, ושאיתו תוכלו להוסיף את עמוד הנחיתה לצרכנים ולשלוח להם קישור דרך הטלוויזיה עצמה. הקמפיינים המוצלחים של מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש מאי, עושים שימוש בכלים הכי חכמים של הפלטפורמה.
(הקמפיין הזוכה: תעביט)

את המקום הראשון במדד החודשי תופס בנק הפועלים, שרצה להפוך את השימוש באפליקציית התשלומים Bit לפועל רשמי. מה יותר טבעי מלעשות את זה עם מר עברית, ד"ר אבשלום קור, שנקלע לפריים של אלי פיניש בדמות המציל על חוף הים. קור זורם בחן עם פיניש, שקופץ עליו עם הרעיון בשפה קצת מצוחצחת מדי ("במחילה אם הפריעותי אתנחתך"), ויחד הם מסכימים על "להעביט". התוצאה - סרטון שמוכרחים לראות עד הסוף.
"כשביט פנו אלינו לחשוב על קמפיין לחמש שנים, חיפשנו את הסיפור שימחיש שאנחנו נמצאים באפליקציה הזאת כל היום", מסביר כפיר ראובני-רז, סמנכ"ל קריאייטיב בבלינק האבאס. "כשאנחנו בונים קמפיינים, התוכן מוכרח להיות מספיק מעניין וכזה שכיף לצרוך. יצרנו פרסומת שהיא בעצם מערכון, תוכן שלא מנסה למכור משהו - אלא מייצר מערכת יחסים רגשית מסוימת עם המותג, וזאת, לדעתי, ההצלחה הגדולה של 'תעביט'. ערכי המותג של ביט הם קלילות ופשטות, ואת הדבר הזה ניסינו להעביר הרעיון של הלחם בין שתי המילים, את הקיצור ואת הפשטות. שהדבר הזה יעבור כמשהו שמאוד קל להשתמש בו".

במקום השני: דלתא מציגה תחתונים למבינים, מבינים?

במקום השני במדד, הקמפיין של דלתא עם D-Pouch, הדור הבא של המאצ'תונים. הפעם בחידוש שסבא שלכם כבר הספיק לשכוח - תחתונים עם כיס, אבל מעוצבים. בסרטון מתגייס לי בירן להסביר, תוך דילוג על שביל ביצים, מדוע כה חשובה לבנים החציצה בין הרגל ואתם יודעים מה - תחתונים למבינים קוראים לזה. בשורה התחתונה לי בירן הוא צ'ארמר והשיר מוצלח ומעורר הזדהות בלב כל גבר ישראלי בקיץ, אז למה לא.

במקום השלישי: תגידו שלום ל- Partner Future TV 49s

במסיבה היוונית שעומדת הפעם במרכז הסרטון של פרטנר TV, סטטיק שובר צלחות על הגג ברמז חד-משמעי לאביזר ההוא שקולט ערוצים. אחרי הסרטון הקודם שכולו היה גידי ובזק, הפעם סטטיק נכנס במתחרים ב-Yes וקורץ גם לפרזנטורית נועה קירל עם אפליקציות "קילר" - ומזמין אותה ואת כולם לשלם רק על ערוצים שבאמת צופים בהם.

במקום הרביעי: הבנק שחוזר אליכם בתוך שעה

רותם סלע ממשיכה להוביל את הקמפיינים של דיסקונט, והפעם בסרטון קצר עם מסר פשוט שעובד - מגיע לכם בנק שחוזר אליכם בתוך שעה גג. הקריאייטיב מתמצה בפידבקים נרגשים מלקוחות שאכן חזרו אליהם והעניקו להם שירות, ואולי באמת זה כל מה שצריך - ואם אפשר שרותם סלע תחזור אלינו, הכי טוב.

במקום החמישי: מיטב בית השקעות

מיטב סוגרת את המדד החודשי עם דיוויד שווימר, שעושה סיבוב קטן נוסף על הדמות שלו ב"חברים" - הסדרה שכבר מזמן הפכה לקלאסיקה ושוב ללהיט בקרב הנוער בעקבות שידורה בנטפליקס. העלילה מתרחשת בניו יורק, ושווימר, בדיוק כמו רוס ב"חברים", מרגיש שהוא לא בעניינים - הפעם בתחום ההשקעות. הפטנט המוצלח עובד כל פעם: לא מספיק להביא סלב בינלאומי לקמפיין, צריך גם לתת לו לשבור את השיניים בעברית. זה עבד עם מיסטר ביג ודיאודורנט "נושם", עבד עם מורגן פרימן ותדיראן, ועכשיו גם עם רוס ו"מיטב".

מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.
בשיתוף YouTube