בשיתוף YouTube
קמפיינים מוזיקליים שוב מוכיחים את עצמם: אל מדד הפרסומות החודשי של ynet ויוטיוב, התברגו הפעם שני שירים חדשים שנוספו מיד אל הפלייליסט. פורמט Audio Ads של יוטיוב, שהושק לאחרונה, מאפשר להתאים פרסומות לרשימות השמעה ולתכנים מוזיקליים. את הפרסומת פשוט מעלים עם תמונה או גיף בפורמט של 15 שניות, והן משתלבות באופן טבעי ומובנה עבור הצופים.
אל המקום הראשון במדד החודשי, הגיע "לילה מעדן" של סטטיק ובן אל תבורי, שהוא הרבה מעבר ללהיט פופ - הוא גם פרסומת למילקי. "זאת השנה השנייה ברציפות בה מילקי, מותג המעדנים המוביל, משיק בקיץ שיר חדש עם סטטיק ובן אל", אמר אבי לאופר, סמנכ"ל השיווק של מחלבות שטראוס. "המהלך הזה הוא חלק מהשפה התקשורתית של מילקי, שנועדה לעזור ולהכניס קצת יותר קלילות לתוך החיים של הישראלים ולעשות לכולנו קצת יותר כיף בלב. גם הפעם אנו שמחים לראות שהחיבור של מילקי, מותג ישראלי אייקוני כל כך אהוב, לצמד הפופ המוכשר והאהוב בישראל, יחד עם שיר וקליפ קליל וכייפי, מצליח לייצר תוצר תקשורתי מנצח עם תהודה ואהבה כה רבה".
גם הלהיט החדש של איתי לוי, שהקליפ שלו הצליח לקבץ אליו בערך כל כוכבי הרשת הישראלים - הוא הרבה יותר מלהיט, וגם הוא הצליח להתברג גבוה במדד הפרסומות החודשי. לנסות לזהות את כל הכוכבים על המסך זו משימה לא פשוטה, אבל מיטיבי הלכת ינסו לזהות מי המותג שעומד מאחורי הקמפיין המושקע הזה. אז כמה זמן לקח לכם למצוא את הלוגו של BUYME?
אל המקום השלישי הגיע הקמפיין של סמסונג לסדרת הטלפונים המתקפלים החדשה. שני הדגמים מקבלים כאן זמן מסך שמדגיש את את התכונות החשובות של המכשירים, והקמפיין שומר, כרגיל, על איזון מדויק בין אסתטיקה, כיף וקלילות - לבין מידע שחשוב לצופים לקבל בדרך לרכישה.
הקמפיין של משרד החינוך, שעוסק במיזם הבדיקות הסרולוגיות לתלמידי בית-ספר יסודי, הגיע למקום הרביעי במדד. זה אולי נראה קצת כמו תשדיר שירות מיושן - אבל אין יותר אפקטיבי מזה. הקמפיין מוגש על ידי רופא מומחה ומצליח להשיב על כל השאלות הבוערות.
הקמפיין של גלידות נסטלה סוגר את המדד ומתברג למקום החמישי. בנסטלה החליטו להכניס את אחד היוטיוברים הצעירים והמוכרים - פסטיביי, לתוך אבוב בבריכה, ופשוט לשאול אותו המון המון שאלות על עצמו. התוצאה היא פיצוח מדליק שרלוונטי מאוד לקהל היעד, מספק לו תוכן מעניין ועל הדרך גם חשק לגלידה.
מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.
בשיתוף YouTube