בשיתוף YouTube
עם השתלטות הטלוויזיות חכמות על הסלון הביתי, השתנתה גם חוויית הצפייה: שילוב בין הזרמת תכנים (סטרימינג) והורדת אפליקציות פתחה התנהגות צפייה חדשה שמתאימה יותר לצרכים שלנו כצופים. גם שיעורי הצפייה באפליקציית YouTube צמחו בהתאם, וכך תכנים מגוונים כמו סדרות, ספורט, וולוגים ומדריכים שונים נצרכים על גבי מסך הטלוויזיה. בהתאם למגמה, אפשר לדבר על איכויות פרסום מובילות - קשב גבוה, משך צפייה ארוך מהממוצע וגם אפשרות לבצע רכישות ישירות. הקמפיינים המובילים של מדד הפרסומות לחודש ספטמבר מדגימים בדיוק את האיכויות האלה.
אל המקום הראשון במדד החודשי הגיע הקמפיין של סמסונג לטלפונים המתקפלים. "סמסונג תמיד מובילה בהיבט הטכנולוגי, כך גם במהלכים וקמפיינים שיווקיים", אמר רונן סלם, סמנכ"ל שיווק סמסונג ישראל. "הקמפיין החדש מציג לקהל את משפחת מכשירי סדרת ה-Z, הסמארטפונים המתקפלים המתקדמים בעולם, וממחיש בצורה קולנועית את כל היתרונות המובהקים של שני הדגמים החדשים בסדרה: ה-Z Flip3 וה-Z Fold3. 
"בלב הקמפיין סרטון וידאו, בבימויו של פליקס בריידי, המציג מגוון התרחשויות שזולגות מעולם הקולנוע היישר אל העולם האמיתי, כשהמשתמשים למעשה צופים בכל באמצעות הגלקסי המתקפל שלהם. מדובר בגישה קריאייטיבית ייחודית שפונה למשתמשים מגוונים מעולמות תוכן שונים גיימרים, צלמים, אנשי תוכן ואנשי עסקים, המעבירה את הריגוש שסדרת המתקפלים החדשה מסוגלת לספק למשתמשים"
למקום השני במדד הגיע עוד קמפיין מוזיקלי מוצלח - הפעם בכיכובו של רותם כהן, שהוא גם זמר-יוצר מוערך וגם פרזנטור כייפי שמשוויץ בשדרוג הבית עם ACE, בקלות ובנוחות של הזמנת מוצרים אונליין. האזנה אחת וגם אתם מתחילים לזמר על כסאות משרדיים.
במקום השלישי התמקם לו הקמפיין של פריגת שמדגיש את חוויית השתייה של מיץ פרי מרענן. נו, ה"אההה" הזה שאנחנו משמיעים רגע אחרי השלוק הראשון. הגאון של פריגת חוזר גם הפעם ומתעקש להפיק את הצליל הזה גם ממי שזו משימה בלתי אפשרית עבורו.
במקום הרביעי נמצא הקמפיין של מקדונלד'ס ישראל, שמציינת 25 שנות קיום לפוקימון - שהפכו מדמויות אנימה לתופעה תרבותית של ממש בכל העולם. ארוחות הילדים של מקדונלד'ס מקבלות פינוק פוקימוני, והקמפיין הזה - שפונה לאוכלוסייה הערבית - הצליח לגרוף כבר יותר ממיליון וחצי צפיות.
במקום החמישי במדד החודשי התמקם קמפיין של תנובה לגבינת עמק - גם הוא פונה לאוכלוסייה הערבית. ריח הגבינה הנמסה מתפקד כאן כזרז עבור ילדי הבית, שמריחים את הניחוחות מהמטבח וממהרים להתארגן למסגרות כנגד כל הסיכויים. אפקטיבי, ממוקד וחכם.
מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.
בשיתוף YouTube