בשיתוף YouTube
הקמפיינים המוזיקליים שוב מוכיחים את יעילותם - כשאל ראש מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש אוקטובר מטפס השיר החדש של נגה ארז, אותו כתבה במיוחד עבור חברת אמדוקס. השיר הפך ללהיט וחופש באופן אורגני על ידי צופים. בכך מצטרפות חברות ההייטק למפרסמים הוותיקים ביצירת פעילות וידאו נרחבת לצורך בניית מותגי-על הפונים לקהל רחב, וכן בבניית תמהיל וידאו אפקטיבי הפונה לקהלי מטרה ממוקדים של המותג.
"במטרה ליצור אחידות בין ההובלה הטכנולוגית של אמדוקס לבין הזהות והמיתוג של החברה, הוחלט על מהלך עומק אסטרטגי וגלובלי שיביא לידי ביטוי את ההשפעה של החברה על העולם המחובר", אמר גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של אמדוקס. אנו למעשה אומרים ללקוחותינו, קחו את הטכנולוגיה שלנו ותשיקו שרותי תקשורת מתקדמים שהם Amazing. וכך נולד המשפט - Make it amazing. בזכות החיבור המיידי עם נגה ארז, היא יצרה, בחופש אמנותי מלא, את השיר- Put the A in Amazing, שמהווה עבורנו את ה'אני מאמין' של החברה. זה לא שיר מסחרי, זה שיר על ערכים ואנרגיה חדשה.
"המהלך הפך לוויראלי ונחל הצלחה. בתוך שלושה שבועות בלבד הוא צבר כ-12 מיליון צפיות והאזנות. בפעם הראשונה בשוק התקשורת המקומי עשינו פרסומת באורך 2.5 דקות. ולמעשה רק שידרנו את השיר - לא מוצר, לא מבצע, פשוט את האני מאמין. אמדוקס הפכה לשיחת היום והוצפה בפניות ל-500 המשרות הפתוחות בחברה. אנו גאים מאד בחיבור המוצלח. זוהי רק סנונית ראשונה במהלך עמוק ורחב היקף, שימצב את אמדוקס כחברה מחוברת, מודרנית וחדשנית שרבים רוצים להיות חלק ממנה".
אל המקום השני במדד הגיע קמפיין הוואסח של גולדסטאר, שפונה אל קהל היעד החמקמק - הלא הם המילניאלז. המסר של הקמפיין מדבר על אותנטיות באמצעות טאגליין פשוט וישיר, וגם התהודה שהוא קיבל ברשתות החברתיות עזרה להפוך אותו לאחד הנצפים והמדוברים ביותר בחודש האחרון.
אל המקום השלישי הגיע הקמפיין החדש של מילקי - בכיכובם של הפרזנטורים המזוהים כל כך עם המעדן המתוק - סטטיק ובן אל. הפעם, שטראוס עושים "חתונמי", רק שבמקום לשדך זוגות הם משדכים מותגים מתוקים - כמו מילקי עם מקופלת בטעם שוקולד בלונדי. ריאליטי השידוכים שלא ידענו שאנחנו צריכים.
במקום הרביעי - קמפיין שמאגד כמה מהזמרים הכי אהובים בישראל - כולל נועה קירל, עדן אלנה, סטפן, ליאל אלי וספיר סבן, לטובת מטרה אחת נעלה: לעודד אנשים צעירים להימנע מעישון. העלאת המודעות באמצעות קמפיין מוזיקלי עתיר כוכבים זו לא המצאה חדשה - אבל הקונספט הזה שוב מוכיח את יעילותו.
אל המקום החמישי והאחרון במדד הפרסומות הגיע עוד קמפיין חשוב להעלאת מודעות - הפעם לצורך בבדיקות מוקדמות לגילוי סרטן השד. מידה דגן עושה את מה שהיא יודעת הכי טוב - כלומר, הכול, ובשם עמותת אחת מתשע היא מתגייסת לקדם את הנושא החשוב הזה באמצעות קמפיין מוזיקלי וקליל.
מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.
בשיתוף YouTube