בשיתוף YouTube
מתברר שכשעובדים על מסרים משמעותיים באמת - השמים הם הגבול. זה בדיוק מה שהוכיח לנו הקמפיין החדש של ביטוח לאומי, שחקן יחסית חדש ומפתיע בזירה הוויראלית, שהצליח לטפס אל ראש מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש מרץ. זו הפעם השנייה שבביטוח לאומי מייצרים סנסציה של ממש ברשת, והפעם בקמפיין שיכול ממש לשנות לכם את החיים.

במקום הראשון: ביטוח לאומי - חיסכון לכל ילד

בביטוח לאומי הובילו מהלך קריאייטיבי משעשע שמדבר על עתיד הילדים שלנו. התינוק המדבר שמקדם את תכנית "חיסכון לכל ילד", מציג לנו מה יקרה אם לא נכפיל לילד את החיסכון ומוכיח שעם הברקה תסריטאית אפשר להשאיר את הצופים מרותקים.

"הפיצוח של הקמפיין היה קצת מסובך", אומרת מיכאלה כהן, דוברת ביטוח לאומי, "התלבטנו אילו מסרים להכניס פנימה ואיך, כשלבסוף - וזה גם מה שהכי זוכרים מהקמפיין - זה המסר להורים צעירים: תהיו אקטיבים, אין הרבה בירוקרטיה. בכמה קליקים אפשר לעשות את ההבדל בין 14 אלף לשקל ל-70 ואפילו 100 אלף שקל שיחכו לילדים בגיל 21". תמר קובנסקי גבסו, מנהלת לקוחות בכירה בלפמ, הוסיפה: "בבחירת אסטרטגיית המדיה השתמשנו בכלים החדשניים ביותר, כמו מערכת ה-DV שמאפשרת שליטה בתדירות הקמפיין ובחשיפה, וגם במאסטהד CPH שאיפשר להגדיר שעה אחת שבה כל הצופים נחשפו לקמפיין. ועוד טריק קטן: לקחנו את הפתיח של הקפה, שאומר 'וואו וואו, מה קפה עכשיו?', והלבשנו קריינות שאומרת 'וואו וואו, לא לדלג עכשיו', והשינוי הקטן הזה הגדיל את הצפיות ב-30 אחוזים".
ואיך צילמו את התינוק המדבר? "התינוק המדבר שלנו הוא בעצם זוג תינוקות תאומות", מגלה קובנסקי גבסו, "וכדי לגרום להן 'לדבר' השתמשנו בטכנולוגיית דיפ-פייק מתקדמת". על הסט היה מי שתפקידו הוא לגרום לתאומות המתוקות לזוז, לצחוק ולפטפט. "זה היה סיזיפי", סיפרה כהן, "אבל השתלם בסופו של דבר". ואכן, הנתונים מראים כי לפני עליית הקמפיין רק מאות בודדות של הורים פתחו חיסכון לילדיהם, והיום המספרים האלה עומדים על עשרות אלפים - לילד ראשון ושני ביחד. ככה נראית השפעה.


במקום השני: צדאדים של עמק

חברת תנובה שוברת לנו את הדיאטה עם הפרסומת החדשה לגבינת עמק, או בעצם, לשאריות הגבינה המותכת בטוסטר, שזוכה לשם החדשני - צדאדים. בין אם הכינוי החדש יתפוס או לא, די ברור שבכל צופה מתעוררת השתוקקות בלתי נשלטת לטוסט גבנ"צ כהלכתו.


במקום השלישי: דוריטוס - אין נועז כמו להיות עצמך

אמהות ובנות הן כוכבות הפרסומת החדשה של דוריטוס, שחורגת מהקו השיווקי הקבוע לטובת שיתוף פעולה עם עמותת "שוות", לקידום נערות מנהיגות. נועה רוזין מובילה את יום הצילומים המשותף לאמהות במשרות בכירות שלא מעריכות את עצמן כמו הבנות שלהן – אבל שמחות לקבל את החיזוק הנכון.


במקום הרביעי: מקדונלד'ס - רגע היסטורי

חגיגות ה-30 למקדונלד'ס בישראל נפתחו אצלנו בתיאום מושלם עם חג פורים, ועוררו את בלוטות הנוסטלגיה לגלידה בגביע שאהבנו – ובמחיר האטרקטיבי של שקל תשעים. המהלך הקריאייטיבי מדמה מכירה פומבית שבה המחיר רק ממשיך לרדת, והצד הויזואלי מוקדש באופן בלעדי לגלידה הקלאסית.


במקום החמישי: יד מרדכי - קונפיטורות בבקבוק לחיץ

יד מרדכי החליטו להוביל מייקאובר גם לריבה, עם סדרת הקונפיטורות בבקבוק לחיץ. המהלך הקריאייטיבי היעיל מראה לנו כיצד לא נצטרך עוד להילחם עם שאריות ריבה בתחתית הצנצנת או עם טפטופים דביקים, ובדיוק כמו עם הדבש והמיונז - פשוט נלחץ את הכמות המדויקת על הפרוסה. איך לא חשבו על זה קודם?


יוטיובר החודש: עידן תלם

הוא אחד היוטיוברים החמים ביותר היום, הגיימר הגדול בישראל, היוצר שאף סרטון שלו לא יורד מ-100K צפיות אורגניות והמשפיען שכבר מזמן פרץ את גבולות הרשת ובחנוכה האחרון אף חרך את במות ישראל כשכיכב בפסטיגל. הרשו לנו להציג את עידן תלם, הלא הוא IndeGame!
עם קהל אדוק ונאמן של 621K מנויים הוא אחד היוצרים החזקים והמשפיעים בפלטפורמה. משיטוט בערוץ של עידן תוכלו להנות ממגוון רחב של תכני גיימינג, ולוגים ואתגרים הומוריסטיים ערוכים בקפידה, העולים בקביעות על בסיס שבועי. לצד היצירה של הסרטונים השיק תלם בשנה שעברה את המותג Inde Game - חנות מוצרים עם אוזניות גיימינג וכובע. נכון למועד כתיבת שורות אלו - אזלו האוזניות מהמלאי.
כל אלו מעידים על כוח מכירה רב שלא מעט חברות כבר זיהו וגייסו לשורותיהן. החודש הייתה זו דלתא שנהנתה משיתוף פעולה מוצלח במיוחד עם היוצר, בקידום סדרת הפיג'מות חדשה מקלוקציית גיבורי העל של MARVEL. הסרטון המדובר שפורסם בערוץ של היוצר הגיע לתוצאות אורגניות יוצאות דופן של 300K צפיות, 14K לייקים ו-1.1K תגובות. אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם:

מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.

בשיתוף YouTube