דסק הפרסום של בועות מדווח כי הקומיקאי והיוצר תמיר בר יוביל קמפיין לשירות חדש של אפליקציית ביט, הזמנת מט"ח באמצעות האפליקציה. בר, 36, פרץ את תקרות הזכוכית של עולם הבידור הישראלי בתקופת הקורונה, עם הסרט "עלייתו ונפילתו של שם טוב האבי" שעלה ב"כאן" דיגיטל, סיחרר את הרשתות החברתיות והפך להצלחה גדולה. ההמשך של בר כבר נכתב בליגה הגבוהה של "ארץ נהדרת", שם הצטרף לעונה ה-18. את הקמפיין יצר בית סוכנות הפרסום והתוכן - האבאס בלינק.
3 צפייה בגלריה
תמיר בר בפסטיבל סנטרל פארק
תמיר בר בפסטיבל סנטרל פארק
תמיר בר בפסטיבל סנטרל פארק
(צילום: ליאור כתר)

יעל גולדמן מצאה שגרירות

דסק הטיפוח של בועות מדווח כי יעל גולדמן, מנחה, דוגמנית וגם אושיית רשת, קיבלה את המשבצת הנחשקת של שגרירת מותג הקוסמטיקה הצרפתי VICHY בישראל. היא כמובן תשתתף בפעילויות שונות של המותג, לרבות הקמפיינים ופעילות ברשתות הדיגיטל שלה. לפי הערכות בענף, גולדמן תקבל עשרות אלפי דולרים לשנה על השגרירות לווישי. כמה זה בתלושים לחג?
3 צפייה בגלריה
יעל גולדמן מארחת את השורד שמעון איל בבית קנדידוף בתל אביב-יפו
יעל גולדמן מארחת את השורד שמעון איל בבית קנדידוף בתל אביב-יפו
יעל גולדמן
(צילום: נדב אבס)

מי הגיע לחגוג בבני ברק?

מנהלי בתי חולים, פוליטיקאים, בכירי משק ואישי ציבור הגיעו לחגוג בר מצווה עם דוד ערבליך, בנו של היועץ הרפואי הרב יוסי ערבליך, יו"ר "למענכם" וחתן אות הנשיא, ורעייתו רייצ'ל. החתונה נערכה בבני ברק, לשם הגיעו אהוד אולמרט, צחי הנגבי, בני שטיינמץ המכהן כיו"ר אגודת הידידים של הארגון, אסף טוכמאייר, אפי שקדי, עו"ד בועז בן צור, פרופ' רוני גמזו, פרופ' גבי ברבש ופרופ' ארנון אפק.

מקום חדש ליין בת"א

הדסק הקולינרי של בועות מזהה טרנד תל-אביבי של פתיחות ברי אוכל וברי יין שבראשם עומדים שפים, מה שגם מוביל למחירים שפויים יותר. ברביעיית פלורנטין נסגר לא מזמן קפה לנדוור ששכן שנים בלוקיישן, ובמקומו נפתח בר היין והאוכל lunel על-ידי עומרי קאופטייל והשף ינון אלעל. התפריט מתבסס על חומרי גלם ישראליים.

הסניף החדש של טנדורי יוצא לדרך

כפי שסיפרנו לכם בבועות לא מזמן, רינה פושקרנה פתחה מסעדת טנדורי חדשה בת"א, בר-מסעדה הודי מעודכן, במקום הסניף המיתולוגי שנסגר ברחוב דיזנגוף. מחר היא תוציא אותו רשמית לדרך בהרברט סמואל, יחד עם השגריר ההודי סנג'יב סינגלה.
3 צפייה בגלריה
רינה פושקרנה
רינה פושקרנה
רינה פושקרנה
(צילום: שירן כרמל)

לא רק אוכל ויין: חגיגת הופעות בת"א

ולשוק המוזיקה והאוכל נכנס "טאסה", בית להופעות שנפתח בדרום ת"א, לא רחוק מבלומפילד. במקום מתכוונים לשים דגש על במה למוזיקאים צעירים בהופעות בכניסה חופשית, ויש גם ליין של אמנים יותר מוכרים, אך לא בהכרח מיינסטרימיים, אלא בכיווני ג'ז, אינדי או קלאסי. את טאסה הקימו פרי אטיה, שמתמחה בבניית כלי נגינה, המסעדן אייל לוי ובת זוגו יפעת תעשה. (חבצלת דמארי)

רב-בריח חוגגים עם הילדים

רב-בריח ערכה אירוע חגיגי לכיתות א' בחדר הדרכות בקריית רב-בריח באשקלון, שאליו הוזמנו כל עובדי הקבוצה וילדיהם. לכיתות ב'-ו' חולקו מארזי חזרה לבית הספר.

מטבחי סמל חוגגים את ראש השנה

במטבחי סמל, בבעלות ברטו מוהדב, חגגו את ראש השנה המתקרב בטראסק בת"א. הגיעו בין השאר: היזם יוסי אברהמי, המעצבים דניאל חסון, עדי סמט, איילת שבו ואשת העסקים שירי שניידר.

טארה בולנד מגיעה לארץ

פורום מוסדות תרבות ואומנות יארח בשבוע הבא, בתמיכת משרד החוץ הישראלי, את טארה בולנד, מיוצרי המופע SLEEP NO MORE. בולנד תקיים שלושה מפגשים, כשזה הפתוח לקהל ייערך ב-5 בספטמבר, בסוזן דלל בת"א.

ההתאחדות לכדורגל ושיבא בשת"פ חדש

ההתאחדות לכדורגל והמרכז הרפואי שיבא חתמו על הסכם שיתוף פעולה לצורך קידום תחום רפואת הספורט, שיתוף שייתן מענה לצרכים הרפואיים של נבחרות ישראל ושל השופטים והשופטות, החל מבדיקות שגרה ועד חירום. ההסכם נחתם בבית הנבחרות בשפיים בנוכחות יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ ומנהל שיבא פרופ' יצחק קרייס.

בקטנה

  • בדלתא גליל חגגו יום הילד לעובדי החברה בקיסריה. כ-200 ילדים הגיעו ליום כיף שהסתיים בהופעה של מיומנה.
  • לילית קוסמטיקה השיקה את החנות הרביעית של מותג האיפור NARS בקניון עזריאלי, ירושלים, בהשקעה של 1.8 מיליון שקל.
  • מגדל ביטוח לקחה חסות ראשית לנבחרת ישראל בקט-רגל 6X6 לקראת האליפות שתתקיים באיחוד האמירויות.
  • גבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו, הגיע לחיפה עם הפרזנטורית אודיה כדי לפתוח חנות דגל חדשה בעופר גרנד קניון.
  • בנק הפועלים נרתם לסייע לעמותת בית הגלגלים לאפשר למאות בני נוער ובוגרים המתמודדים עם מגבלות פיזיות, לקיים את מחנות הקיץ.

מינויים

  • ועד עובדי פלאפון שכר לאחרונה את שירותיו של היועץ האסטרטגי יוסי טאטיקה.
  • ליאת לייבה מונתה למנהלת הכנסים והאירועים בכפר המכבייה.
  • איציק ג'ולי מונה למנהל האמנותי של תיאטרון נוצר ויחליף את ערן בוהם.
  • תמיר כפיר מונה למפיק ראשי בחברת Mountaintop Productions.