החברה הביו-רפואית, פלוריסטם תרפיוטיקס, זכתה בפרס קרן בראשית בתחרות משותפת של ג'נסיס וסטארט-אפ ניישן סנטרל, על התוכנית הקלינית שלה לפיתוח טיפול בחולי קורונה קשים. את הפרס קיבל מנכ"ל החברה, יקי ינאי, מנתן שרנסקי, חתן הפרס לשנת 2020 ויוזם הפרס, ומפרופ' יוג'ין קנדל, מנכ"ל סטרטאפ ניישן סנטרל, באירוע שהתקיים בירושלים.
פרס קרן בראשית ניתן מדי שנה לאנשים שההישגים שלהם מעניקים השראה לדור הבא של העם היהודי. מטרת חברת סטארט-אפ ניישן סנטרל היא יצירת חיבור בין תעשיית ההיי-טק הישראלית לארגונים ומשקיעים מהעולם.
7 צפייה בגלריה
סאנה בריטבסקי (סגנית נשיא לפרס בראשית), נתן שרנסקי, יקי ינאי, פרופ' יוג'ין קנדל
סאנה בריטבסקי (סגנית נשיא לפרס בראשית), נתן שרנסקי, יקי ינאי, פרופ' יוג'ין קנדל
סאנה בריטבסקי (סגנית נשיא לפרס קרן בראשית), נתן שרנסקי, יקי ינאי, פרופ' יוג'ין קנדל
(צילום: נטשה קופרמן)

השקת תערוכת צילומי העיתונות "עדות מקומית" 2020

במתחם מידטאון ת"א התקיים טקס מצומצם להשקת תערוכת צילומי העיתונות "עדות מקומית" 2020. חלק מהתצלומים מציגים את משבר הקורונה, הסגרים והריחוק החברתי, וכן הפגנות ורופאים. מנכ"לית מידטאון, שרון חן, החליטה לקיים את התערוכה במרחב הציבורי הגדול בכניסה ללא תשלום.
בנוכחים: בעלי חברת הנדל"ן קנדה-ישראל, ברק רוזן ואסי טוכמאייר וברק רוזן, שהעניקו פרסים לזוכי התחרות; דנה וולפיילר-ללקין, מייסדת התערוכה, ואלדד רפאלי, האוצר הראשי.
7 צפייה בגלריה
שרון חן, ברק רוזן ואסי טוכמאייר
שרון חן, ברק רוזן ואסי טוכמאייר
שרון חן, ברק רוזן ואסי טוכמאייר
(צילום: אביב חופי)

גיוס המונים לעמותת חמניות

עמותת חמניות, הפועלת למען ילדים ובני נוער שאיבדו את אחד מהוריהם, יצאה בקמפיין גיוס המונים, במטרה לגייס 300 אלף שקל, שיאפשרו לה להעניק תמיכה לעוד כ-1,200 ילדים ונערים הממתינים להשתלב בפעילות העמותה, שמציעה רשת תמיכה מחזקת בדגש על צמיחה מהאובדן.
העמותה הוקמה לפני כארבע שנים על ידי הדר קס, שאיבדה את אביה, איש העסקים אמיר קס ז"ל, (שניהל את קרן מרקסטון) בתאונת דרכים כשהייתה בת 14. היא הקימה את העמותה לאחר שהבחינה כי אין בישראל מסגרת שמציעה תמיכה חברתית או רגשית למקרים מסוג זה, כפי שהיא הייתה זקוקה לה.
7 צפייה בגלריה
הדר קס
הדר קס
הדר קס
(צילום: ניר סלקמן)

חונכים את מרכז המבקרים במתחם הבורסה ברמת גן

מנכ"ל חברת אזורים, רון אבידן, חנך את מרכז המבקרים של פרויקט EXCHNAGE RAMT GAN של החברות אזורים ומגדל בטוח במתחם הבורסה ברמת גן. במרכז, שעוצב ע"י האדריכלית דנה אוברזון, הושקע סכום של כמיליון שקל. ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הביע התפעלות.
7 צפייה בגלריה
רון אבידן וכאמל שאמה הכהן
רון אבידן וכאמל שאמה הכהן
רון אבידן וכאמל שאמה הכהן
(צילום: אילן ספירא)

נאוה בוקר מגייסת תרומות ל"יד עזר לחבר"

הח"כ לשעבר נאוה בוקר (ליכוד), הגיעה בכובעה הנוכחי, נשיאת עמותת "יד עזר לחבר", שתומכת בניצולי שואה, לביקור עם בכירי הנהלת עופר גרנד קניון חיפה, כדי לבחון אפשרות לשיתופי פעולה, שכן במסגרת תפקידה בוקר מגייסת תרומות וחסויות לעמותה. כמובן שהיא לא ויתרה על השופינג, והצטיידה בכמה פריטים לקראת הסגר הנכנס. ליוותה אותה במסע: מיטל ציפרוט, מנהלת השיווק של הקניון.
7 צפייה בגלריה
מיטל ציפרוט ונאוה בוקר
מיטל ציפרוט ונאוה בוקר
מיטל ציפרוט ונאוה בוקר
(צילום: אסף לוי)

רואים טוב, מרגישים טוב

ביוזמת אגודת ידידי נפש אברבנאל, יצא לדרך פרויקט התנדבותי חדש: "רואים טוב, מרגישים טוב", שמאפשר למטופלים, הזקוקים לבדיקות עיניים, לקבל טיפול אישי ומשקפיים מותאמות ללא עלות. האופטומטריסט קלוד סמואל, שהוא גם האופטומטריסט הקליני של תל השומר מזה 30 שנה, פעיל בארגון רופאים לזכויות אדם ויוזם פעילויות התנדבותיות ברפואת עיניים באפריקה, העניק את השירות בהתנדבות.
7 צפייה בגלריה
קלוד סמואל
קלוד סמואל
קלוד סמואל
(צילום: ינאי יחיאל)
אנדי רם נבחר לפרזנטור של MORAZ צמחי מרפא
טניסאי העבר אנדי רם נבחר לפרזנטור חברת MORAZ צמחי מרפא, בבעלותו של דודי פלד. רם צפוי להצטלם בחודש הקרוב לקמפיין, שיעלה בסושיאל ובנקודות המכירה, בהשקעה המוערכת במאות אלפי שקלים.
7 צפייה בגלריה
דודי פלד ואנדי רם
דודי פלד ואנדי רם
דודי פלד ואנדי רם
(צילום: יח"צ)

נציגה ישראלית רשמית בקבוצת אל-בוראק

קבוצת אל-בוראק, שמתמקדת בפתיחת השוק האמירתי בפני האיחוד האירופי וארה"ב, פתחה את פעילותה גם לישראל, ולצורך כך מינתה את אלה רוזנברג (27), יועצת רגולטיבית לתעשיות הפיננסיות, בטחוניות וסיכון גבוה, לנציגה הרשמית בישראל. תפקידה יהיה להנגיש את הליכי קבלת רישיונות היבוא והיצוא ורישיונות פיננסים באמירויות לחברות ישראליות. רוזנברג, שכיהנה עד לאחרונה כמנכ"לית לשכת המסחר של ישראל והאיחוד אירופי, נחשבת למומחית במניעת הלבנת הון.

סלברייט רכשה לעובדיה פלייסטיישן כאות תודה על השנה המאתגרת

חברת סלברייט, מפתחת טכנולוגיות לגופי אכיפת חוק, הודיעה לכ-800 עובדים בישראל ובעולם, שבמקום מסיבת סיום שנה, היא רכשה עבורם את קונסולת המשחקים של סוני - פלייסטיישן 5. מנכ"ל החברה, יוסי כרמיל: "2020 הייתה שנה מאתגרת, זאת התודה שלנו לעובדים".