כ-2 מיליון שקל בתוך פחות מחודש. זה הסכום שנאסף במסגרת קמפיין "מרחיבים את הלב", שיזמה עמותת "לב אוהב", שמסייעת לילדים ובני נוער, ומחברת ארגונים ואנשי עסקים לפעילות חברתית, להעברת תרומות וכספי מענק לעצמאיים ולמשפחות שנקלעו למשבר. בנק הפועלים תרם מצידו לקמפיין 360 אלף שקל.
גם חברת הביטוח מגדל תרמה 150 אלף שקל, וביקשה מהעובדים שיתרמו גם הם. כך עשתה גם חברת פיינל, שהודיעה כי תתרום 100 אלף שקל שגויסו מהעובדים. עד היום נרשמו 7,539 תורמים, כשגובה התרומה הממוצע עומד על 180 שקל.
יו"ר העמותה, עופר ברקוביץ', יצא בקריאה לחברות נוספות במשק הישראלי להתגייס ולתרום למיזם. בין היתר סייעה היוזמה לאסתר מאשדוד, שעבדה 40 שנה כאחות, השקיעה את כספי הפנסיה בחנות לממכר ממתקים, ופשטה את הרגל בעקבות משבר הקורונה.
4 צפייה בגלריה
אסתר ועופר ברקוביץ'
אסתר ועופר ברקוביץ'
אסתר ועופר ברקוביץ'
( צילום: לב אוהב)

אנבידיה תורמת

ומעניין לעניין, באותו עניין: חברת השבבים הבינלאומית אנבידיה, שמעסיקה אלפי עובדים בישראל (בעקבות רכישת מלאנוקס הישראלית), תרמה מאות אלפי שקלים למיזם "הקרן הישראלית לערבות הדדית", שהוקם לאחרונה על ידי אנשי הייטק, ראשי חברות, וארגון "מתן-משקיעים בקהילה", כשהתרומות מועברות ישירות לאלו שפרנסתם ניזוקה מהקורונה. במקביל הודיע ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה, כי על כל תרומה של העובדים לקרן, החברה תתרום סכום זהה.
4 צפייה בגלריה
ג'נסן הואנג
ג'נסן הואנג
ג'נסן הואנג
( צילום: אנבידיה)

יו"ר חדש לאקומיוניטי

יוסי חזאי מונה ליו"ר אקומיוניטי, תאגיד חברתי למחזור פסולת אלקטרונית, ובאותו מעמד הודיע על כוונתו להגביר את המודעות הציבורית לחשיבות העסקה ישירה של אנשים עם מוגבלות בכלל ובענף מחזור הפסולת האלקטרונית בפרט. חזאי, (סא"ל במיל'), שימש בעבר יועץ בכיר לשר גלעד ארדן במשרד הגנת הסביבה. בנוסף משמש מנכ"ל "שמורת הקופים", חווה שמטפלת בלמעלה מ-1,000 קופים שניצלו מניסויים רפואיים.

4 צפייה בגלריה
יוסי חזאי
יוסי חזאי
יוסי חזאי
(צילום: יח"צ)

קמפיין הטעמים החדשים של מירינדה

להשקת שני הטעמים החדשים של "מירינדה", שמוערכת בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, צולם קמפיין דיגיטל עם מובילי דעת קהל, בהם מייסם אבו סמרה ולארין אסקנדר, שתי מובילות דעת קהל מהמגזר הערבי. רז קלמנוביץ', מנהל שיווק פפסיקו, מים וקפה בטמפו, תפס תמונה ששווה הרבה מאוד עוקבים.
4 צפייה בגלריה
ליאל אלי, מייסם אבו סמרה, רז קמלנוביץ, לארין אסקנדר
ליאל אלי, מייסם אבו סמרה, רז קמלנוביץ, לארין אסקנדר
ליאל אלי, מייסם אבו סמרה, רז קמלנוביץ, לארין אסקנדר
(צילום: יח"צ)

יומנז הישראלי חונך פעילות בברזיל

חברת הסטארט-אפ יומנז, שהוקמה ע"י יוצאי 8200 לניהול קמפיינים באמצעות משפיענים, חונכת פעילות ומשרדים בברזיל, שמצטרפת למדינות בהן פועלת יומנז מלבד ישראל: טורקיה, ניגריה ודרום אפריקה. ליאב חן, מנכ"ל יומנז גלובל: "ברזיל מהווה יעד אסטרטגי לפעילות החברה, ודרום אמריקה בכלל מהווה שוק צומח, שצמא לטכנולוגיות בתחום השיווק והסושיאל.

בוגרי הטכניון תומכים בסטודנטים של המחר

ארגון בוגרי הטכניון החליט לתמוך בדור העתיד של הסטודנטים, ולתרום להם את כספי המענק שקיבלו. היעד הוא גיוס של לפחות 100 אלף שקל, כשעד עכשיו גויס במהלך שבוע סכום של כ-45 אלף שקל, שיועבר לסטודנטים מתקשים.

אסם-נסטלה במבצע אריזת חבילות מזון למעוטי יכולת

לקראת ראש השנה נרתמו עובדי אסם-נסטלה, בשיתוף ארגון לתת, וקיימו מבצע אריזה מיוחד במרכז הלוגיסטי של החברה. כ-100 עובדים ובני משפחותיהם ארזו אלפי חבילות מזון לקשישים ומעוטי יכולת.