לאחר שעברה לבעלות חדשה לפני פחות מחצי שנה, רשת הגלידריות וניליה רוכשת את רשת קוקיז המפעילה ארבעה סניפים בתל אביב, כפר סבא וחיפה, ומציעה ללקוחותיה שילוב של עוגיות טריות הנאפות במקום עם גלידה. לקוקיז למעלה מ-12 סוגי עוגיות המבוססות על בצק העוגיות הייחודי שלה ואשר נאפות לעיני הלקוחות.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בחודש יולי האחרון, לאחר שנקלעה וניליה לקשיים וביקשה הקפאת הליכים בגין חובות שצברה בסך של שבעה מיליון שקל, היא נמכרה על ידי בית המשפט לקבוצת הזכיינים שלה ומשקיעים נוספים, שבראשם זכייני הרשת אביב כץ ואסף בלנק, המשמש גם כמנכ"ל הרשת. כיום הרשת מונה עשרים סניפים והיא ממשיכה לגדול ולהתרחב.
1 צפייה בגלריה
וניליה
וניליה
וניליה
(צילום: אריאל בשור)
קניית קוקיז משמעותה שהמתכונים של העוגיות של החברה והשימוש בהם יעברו לשימושה הבלעדי של רשת וניליה, כאשר הצפי הוא שאלו יגיעו לסניפים כבר אחרי פסח 2021.
המנכ"ל בלנק מסר כי "וניליה ממשיכה בתהליך ההתחדשות שלה וקוקיז הוא מותג נהדר שאנו מאמינים כי יעבוד בסינרגיה נהדרת עם הגלידה שלנו. בכוונתנו להטמיע את הפעילות של קוקיז בתוך הסניפים הקיימים ולבנות סניפי קונספט חדשים שישלבו את כל קשת המנות והמוצרים של הרשת לחוויה ייחודית וטעימה במיוחד. המטרה של וניליה בשנה הקרובה היא לגדול ולהתרחב לאפיקים חדשים וכיוונים מעניינים כאשר הבסיס הוא תמיד הגלידה האיכותית של הרשת".