גם הפריים דיי נפל קורבן לקורונה: אמזון דחתה אותו לספטמבר במקום יולי, המועד המקובל לאירוע הקניות המצליח במסגרתו היא מציעה מבצעים אטרקטיביים לחברי המועדון שלה. על פי הערכות, היקפי מכירותיו אשתקד הגיעו ליותר משבעה מיליארד דולר והאפילו על מכירות בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
על פי ידיעות שפורסמו בארה"ב, חששו באמזון שהחברה לא תעמוד במועדי האספקה. מראשית הקורונה ידעה אמזון עלייה עצומה בהזמנות. לאחרונה גייסה 100 אלף עובדים כדי לעמוד בביקושים, וחשפה תוכנית לגיוס 70 אלף עובדים נוספים.
1 צפייה בגלריה
אמזון. מכירות ביותר משבעה מיליארד דולר בפריים דיי בשנה שעברה
אמזון. מכירות ביותר משבעה מיליארד דולר בפריים דיי בשנה שעברה
אמזון. מכירות ביותר משבעה מיליארד דולר בפריים דיי בשנה שעברה
(צילום: Hadrian/shutterstock)
על פי הערכות, כדי לא להשאיר את הזירה לרשתות הכלבו, תציע אמזון לראשונה סייל קיץ גדול, אולי כבר השבוע. הפריים דיי מיועד רק למנויי הפריים, שמשלמים לאמזון 12.99 דולר בחודש, או לחלופין 119 דולר לשנה.
בעין ישראלית, הדחייה היא דווקא בשורה טובה. דמי המשלוח בקנייה מאמזון בריטניה וגרמניה יקרים כעת מאוד. "יש אמנם שיטה להוריד את דמי המשלוח, אבל היא מסובכת מדי", אומרת רעות לונברג מ"רעות תקני לי", שמעריכה שעד ספטמבר, ואולי בקרוב, יירדו דמי המשלוח לישראל.