Pepper, מקבוצת לאומי, יוצא בהטבה ראשונה מסוגה במערכת הבנקאית המותאמת למשבר הקורונה: מנוי חינם לחודש לשירות ALLJOBS VIP של חברת ALLJOBS, מפעילת האתר הגדול בישראל לחיפוש עבודה.
1 צפייה בגלריה
לשכת התעסוקה בחולון
לשכת התעסוקה בחולון
לשכת התעסוקה בחולון
(צילום: קובי קואנקס)
ALLJOBS VIP הוא שירות ייחודי של ALLJOBS, המעניק למנויים עליו יתרון על מועמדים אחרים בתהליך חיפוש העבודה: שירות VIP ALLJOBS מרכז עבור מנוייו מידע על הצעות עבודה המפרסמות ביותר מ-3,000 אתרים ורשתות חברתיות. זאת, בנוסף למשרות המתפרסמות ישירות באתר ALLJOBS.
המערכת משתפת עם הלקוח משרות מתאימות במייל עד שעתיים לפני כולם, ומאפשרת להיחשף למידע בלעדי בעזרת טכנולוגיה ייחודית ל-AllJobs VIP המיידעת על צפייה של מעסיקים בקורות החיים, כך שתמיד אפשר לדעת איפה עומדים. מנויי השירות זוכים גם לייעוץ אישי של מומחי AllJobs לאורך כל תהליך חיפוש העבודה, בטלפון, בצ'ט ובמייל.
מנכ"לית Pepper, מיכל קיסוס הרצוג, אמרה: "אנחנו פועלים בתחושה של שותפות עמוקה עם הלקוחות שלנו ויותר מזה, בתחושת אחריות גדולה. התחום הפיננסי חוצה כמעט את כל התחומים ומגיע למקומות אישיים ביותר בחיים של כל אחד מאיתנו, מבריאות ועד מותרות – הוא מגדיר את מסלול חיינו ומביא אותנו להגשמה וצמיחה אישית, אם מנוהל בצורה בריאה. שם אנחנו פועלים ואיך אפשר שלא להרגיש את כובד האחריות.
"באמצעות הנגשה והפשטה של מידע פיננסי, השקת כלים ייחודיים לעידוד חיסכון, פלטפורמת מסחר בשוק ההון המאפשרת לסחור בסכומים קטנים, Pepper נותן ללקוחותיו ידע וכלים.
השנה, על רקע משבר הקורונה, חלק מהלקוחות שלנו מתמודדים עם האתגר הלא פשוט של חיפוש עבודה או מעבר לתחום עבודה חדש. ראינו לנכון לפעול ולעזור אפילו אם במעט, בחיפוש הגענו לשיתוף הפעולה עם אול ג'ובס. בתקווה להפוך את מסע חיפוש העבודה מעט יעיל ופשוט יותר.
"נמשיך ללוות את הלקוחות שלנו בתקופה המאתגרת הזו ולסייע להם לצלוח אותה מבחינה כלכלית".