המזל החמישי בגלגל המזלות, שייך ליסוד האש. כוכב שליט: שמש.
תכונות:
בני מזל אריה אוהבים להיות במרכז הבמה. הם מתאפיינים כאמיצים, בעלי כריזמה, אופטימיים, שאפתנים, נחושים בדעתם וגם שמחים - בהשפעת כוכב השמש. הם מתחברים לתשוקה שלהם, ובעלי חזון. עם זאת, אלו גם התכונות, שעלולות להוביל אותם למצבים בעייתיים: הם עלולים להיות תובעניים, חסרי סבלנות, שתלטנים ואגוצנטריים. הם אוהבים את החיים הטובים, ויוקרה מדברת אליהם. מי שרוצה לעשות עליהם רושם, מומלץ שיזמין אותם לארוחה במסעדה יוקרתית.
צריך להדגיש, כי גם אם כלפי חוץ הם עושים רושם של חזקים, הרי שחלק לא מבוטל מבני מזל זה הם רגישים ונוטים להיפגע בקלות. כשגאוותם נפגעת, זה כמו לפגוע בגאוותו של מלך. מכיוון שהם אוהבים להיות בשליטה, הם לא יהססו לעשות שימוש באגרסיביות כשיש צורך בכך. כשילידי מזל אריה כועסים, הם נכנסים למצב המלכותי שלהם, בו עליהם להעמיד את המתנגדים להם במקום. הם מסוגלים לשאוג על מי שעומד מולם כשהם כועסים, אבל רובם אינם נוטרי טינה.
אריה נחשב לאחד המזלות הרומנטיים. הם נחשבים למאהבים מאוד נאמנים, מחויבים בצורה מוחלטת לבני הזוג שלהם. עם זאת, אם שוברים את האמון שלהם, אין דרך חזרה. הגאווה, חלק מתכונות האופי המובילות שלהם, עלולה להפריע להם במערכות יחסים, מקצועיות ואישיות.
הם ידועים בכישורי המנהיגות שלהם בתחומים שונים, ובין היתר יקבעו טרנדים בקהילה הקרובה להם.
קריירה
השנה אריות יוצאים לדרך חדשה, עומדים בפני אתגרים חדשים, וזה הזמן לשינוי מקצועי. כדי להצליח בכך הם נדרשים ליצירתיות, נחישות והתמדה. גישה חדשה, קשרים ושיווק נכונים יובילו אותם להצלחה. השפעת הדרך תורגש בתחילת שנת 2021.
כספים
מומלץ לבני מזל אריה לקבל החלטות מדויקות לגבי כספים. הם לא אוהבים את הקצב האיטי של קבלת כספים, אבל עליהם להיות יותר סבלניים, כי השנה מחכה להם משהו טוב. ככל שהם יתפתחו מקצועית וידבקו במטרה, כך תגדל הפרנסה והשפע יזרום אליהם. לאלו מביניהם, בעלי עסקים מעבר לים, לקראת סוף השנה תגיע משם פרנסה טובה.
מעבר דירה
שנה מצוינת לשינוי מגורים. אפשרי גם שינוי של מעבר למגורים בחו"ל.
בריאות
רוב האריות יודעים לשמור על בריאותם. הם חזקים ויציבים, ועם זאת הם עלולים להרגיש חולשה כתוצאה ממצב מתוח. מומלץ לטפל בנפש הסוערת על ידי ספורט, תזונה נכונה או התמקדות ביצירתיות.
אהבה
זוגיות חדשה עומדת בפתח לרווקות ולרווקים שביניהם. מומלץ לא להיות בררנים ולזרום עם הקשר החדש, שיכול להפתיע לטובה. לאלו שמצויים בזוגיות ארוכה, מומלץ להיזהר ממשבר העומד להגיע. רצוי לשחרר חסימות ולצאת מהתקיעות ולא למהר להיפרד. כדאי להמתין עד יעבור זעם ואז הם יוכלו לגלות את הזוגיות מחדש.

התאמת מזל אריה עם שאר המזלות

לבני מזל אריה מתאימים בני זוג שהם מקוריים, אינטליגנטים ולא שגרתיים.
התאמה נכונה: מזל אריה ומזל טלה, מזל אריה ומזל תאומים, מזל אריה ומזל מאזניים, מזל אריה ומזל דלי.
יכול ללכת: אחד הזיווגים המעניינים הוא רומן בין אריות. הוא יהיה נוצץ, מלכותי, מדובר, דרמטי. זוג כזה צפוי בהחלט להפוך להצגה הכי טובה בעיר. עם זאת, מאבקי הכוח עלולים להוביל אותם לחיכוכים ולמשברים. מזל אריה ומזל קשת, מזל אריה ומזל סרטן, מזל אריה ומזל בתולה (אם הגבר במזל אריה ואישה בבתולה, אם זה הפוך - הזוגיות תהיה בעייתית).
קשר שעלול להיות בעייתי: מזל אריה ומזל שור, מזל אריה ומזל עקרב, מזל אריה ומזל גדי, ומזל אריה ומזל דגים.

אבני מזל אריה

ג’יידיט: ממשפחת הקוורץ, בצבע ירוק בגוונים שונים. הג’יידיט מתחברת לתכונות של חמלה, צניעות, אומץ, אמת וחוכמה. היא מעלה אופטימיות ומרגיעה, מפזרת אנרגיות שליליות, משרה שקט ושלווה. זו אבן חן קדושה עבור סינים ובני המאיה.
אוניקס: גם ממשפחת הקוורץ. יכולה לסייע לבני מזל אריה גם מבחינה בריאותית וגם מעלה להם את כושר הריכוז והביטחון העצמי.

מפורסמים שנולדו במזל אריה

שמעון פרס: נשיא המדינה התשיעי של ישראל, וראש הממשלה השמיני. מגיל צעיר היה מעורב בעשייה הביטחונית והציבורית בישראל. נמנה עם מקימי הקריה למחקר גרעיני בדימונה והתעשייה האווירית. חתן פרס נובל לשלום.

3 צפייה בגלריה
שמעון פרס
שמעון פרס
שמעון פרס
(צילום: shutterstock)

מנחם בגין: ראש הממשלה השישי של המדינה. מפקד האצ"ל בתקופת המאבק במנדט הבריטי. חתן פרס נובל לשלום. הורה להשמיד את הכור הגרעיני העיראקי ב־1981.
ביל קלינטון: הנשיא ה־42 של ארצות הברית. נמנה אידיאולוגית עם "הדמוקרטים החדשים".

3 צפייה בגלריה
ביל קלינטון
ביל קלינטון
ביל קלינטון
(צילום: shutterstock)
ניל ארמסטרונג: אסטרונאוט אמריקאי, האדם הראשון שצעד על אדמת הירח.
נאפוליון בונפרטה: שליט צרפת, מייסד הקיסרות הראשונה, ומגדולי המצביאים בהיסטוריה. מחשובי האישים שעיצבו את המאה ה־19.
ג'קלין קנדי־אונאסיס: רעייתו של נשיא ארצות הברית ג'ון קנדי. דמות מובילת דעה בתחומים שונים.
מדונה: מלכת הפופ. שוברת מוסכמות, מובילת טרנדים, אחת האמניות המצליחות ביותר בהיסטוריה.

3 צפייה בגלריה
מדונה
מדונה
מדונה
(צילום: shutterstock)