אפליקציית התשלומים ביט (bit) של בנק הפועלים תאפשר לעסקים קטנים, לקוחות כל הבנקים, לקבל תשלומים מהלקוחות ללא תקרה שנתית. לצורך המהלך יצרה ביט שיתוף פעולה עם חברת משולם פתרונות תשלום.
בעלי העסקים יוכלו להציע ליותר מ-3.5 מיליון לקוחות שרשומים לאפליקציית ביט, לשלם באמצעות האפליקציה באופן מיידי ומאובטח. התשלום יוכל להתבצע במגוון פלטפורמות – באתר, באפליקציה, או בסמס – בשירותים מרחוק או בנקודת המכירה בבית העסק, ללא צורך בהעברת כרטיס אשראי או מזומן.
2 צפייה בגלריה
תשלום דיגיטלי
תשלום דיגיטלי
שיתוף הפעולה יאפשר תשלום ללא הצגת כרטיס האשראי
(צילום: Shutterstock)
פתרונות התשלום החדשים מתאימים גם לעסקים שאין להם בהכרח אתר או אפליקציה. יתרה מזאת, סט הפתרונות הרחב של משולם יאפשר לעסקים להרחיב את היכולות שלהם באמצעות דפי תשלום, עמודי מכירה, חשבוניות ועוד.
עסקים שאינם לקוחות של חברת משולם, יוכלו להצטרף לחבילת תשלום ייעודית המאפשרת לקבל תשלום באמצעות ביט בלבד בעלות נמוכה יחסית, כשבתחילה היא תוצע למשך 3 חודשים ללא תשלום. בשתי החברות החליטו לכלול בחבילה גם עמודי מכירה דיגיטליים ללא תשלום.
גולן שרמן, המשנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה בבנק הפועלים, אמר כי "שיתוף הפעולה בין ביט למשולם פתרונות תשלום מביא בשורה אמיתית לעסקים הקטנים, שייהנו מפתרון מקיף המחובר לפעילות העסקית שלהם. זירזנו את המאמצים הטכנולוגיים להציג פתרון לעסקים קטנים ולעצמאים לנוכח התקופה בה אנו נמצאים – פתרון ללקוחות שאינם מעוניינים להשתמש בכרטיס אשראי ובמזומן בעסק פיזי, וכן פתרון עבור עסקים שרוצים לקבל תשלום מרחוק. מהפכת התשלומים נמצאת בתאוצה, ואנחנו מובילים אותה כעת גם למגזר העסקים הקטנים והעצמאים".
2 צפייה בגלריה
גולן שרמן, בנק הפועלים
גולן שרמן, בנק הפועלים
גולן שרמן, בנק הפועלים
חגי אלתרסקו, מייסד ומנכ"ל משותף במשולם פתרונות תשלום, הוסיף כי "משולם שמה לעצמה כבר לפני שנים להוביל את תחום הסליקה לעסקים קטנים ועצמאים, ודאגה להתאים את המוצרים, המחירים וחשוב לא פחות את השירות, דווקא למגזר העסקים הקטנים. אין ספק שהחיבור של משולם לאפליקציית ביט, המובילה את תחום התשלומים הדיגיטליים בישראל, ייתן מענה מנצח למאות אלפי בתי עסק ויאפשר ללקוחותיהם לקבל תשלומים עכשיו גם באמצעות ביט".