מנהל הסדר הנושים של מעצב האופנה, דני מזרחי, טוען כי בקשת מזרחי לפסוק לו דמי שכירות של 15-18 אלף שקל בחודש לדירה, "מביעה פגיעה אנושה בסיכוי ההסדר". המנהל מבקש לדחות את הבקשה, ואם יוחלט לקבלה לא לאשר לו יותר מ-2,000 שקל בחודש ל-18 חודשים. "מדוע לא יתגורר בנכס בן 2 חדרים בשכירות נמוכה?" שאל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
תגובת המנהל, עו"ד אייל עברון, הוגשה שלשום לביהמ"ש המחוזי בת"א בתשובה לבקשת מזרחי לדאוג לו לקורת גג לאור מצבו הכלכלי והבריאותי לאחר שצבר חובות של כשבעה מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
מעצב שמלות הכלה, דני מזרחי
מעצב שמלות הכלה, דני מזרחי
מעצב שמלות הכלה, דני מזרחי
(צילום: אמיר יהל)
לאחרונה ביקש מזרחי מביהמ"ש באמצעות עו"ד זאב משה בן דורי שיסייע לו בסידור חלופי לפני שיפונה מביתו. נטען כי לקה בליבו, ומומחה תעסוקתי קבע שהוא מוגבל בעבודתו.
מזרחי ביקש מביהמ"ש לאשר לו דמי שכירות מיתרת התמורה ממכירת הווילה שלו, שנמכרה ב-4.5 מיליון שקל, לפי דמי שכירות של 15-18 אלף שקל. עברון ציין כי חודשיים לאחר חתימת הסכם המכר וחודש לפני מסירת החזקה ביקש מזרחי את ההסדר, והצהיר כי מלוא תמורת המכירה תיועד לנושים. עברון לביהמ"ש: "אדם שהפרוטה אינה בכיסו אינו מתגורר בווילה בהרצליה פיתוח".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זאב משה בן דורי
עו"ד זאב משה בן דורי
עו"ד זאב משה בן דורי
עו"ד בן דורי, ב"כ מזרחי: "מזרחי עתר לסעד לסידור חלוף לו הוא זכאי בדין. הצגת קיצון של 2,000 שקל היא אף לא דירת חדר במרכז הארץ. החוק מדבר על החייב ובן זוגו החי עימו. וזאת 'שכח' מנהל ההסדר".