טדי שגיא למען חיילים משוחררים

איש העסקים טדי שגיא תרם מעל מיליון דולר לתוכנית המלגות ממדים ללימודים של צה"ל, האגף והקרן לחיילים משוחררים ויחד למען החייל. במצטבר תרם שגיא לתוכנית כבר מעל 10 מיליון שקל. בסה"כ גויסו השנה בערב התרמה וירטואלי כ-60 מיליון שקל. עד היום העניקה התוכנית 9,300 מלגות ללימודים אקדמיים לחיילים קרביים וחיילים בודדים משוחררים. את התוכנית יזם הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט, ושגיא הוא התורם הפרטי הגדול ביותר שלה, והיא ממומנת מתרומות של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF), קרן רוטשילד, תורמי יחד למען החייל בארץ ובעולם, מפעל הפיס ועוד.
6 צפייה בגלריה
טדי שגיא
טדי שגיא
טדי שגיא
(צילום: יח"צ)

מאפים ומחסומים

אמנם הגושרים מלון בטבע סגור לאור ההנחיות, אבל דורון קרן, מנכ"ל המלון מצא דרך להעביר את הסגר בהבאת מאפים טריים ופירות העונה לקצינים וחיילים במחסומים בכבישי הצפון.
6 צפייה בגלריה
דורון קרן (משמאל)
דורון קרן (משמאל)
דורון קרן (משמאל)
(צילום: הגושרים מלון בטבע)

120 סלי מזון למשפחות ישראלים נזקקות במיאמי

גם במיאמי יש משפחות של ישראלים שנזקקים לסיוע מיידי. שיתוף פעולה בין עמותת גשר של אהבה, שהקימה הפילנתרופית ציפי הולנד, שמשמשת נשיאת העמותה, ומנהל דרור משולאם, לעמותת ידידים, שהקים ערן חזן, הביא לאריזת 120 סלי מזון לחגי תשרי, שנשלחו למשפחות נזקקות של ישראלים. סכום התרומות שהושג, עמד על 65 אלף דולר, כשמאות מהקהילה הישראלית בעיר תרמו, כל אחד סכום משלו. לאחר שהסלים נשלחו התקיימה הגרלה בין התורמים, כדי להודות להם. בפרסים: אירוח בסוויטות יוקרתיות במלון הפאר טראמפ, שייט, תכשיטים.
6 צפייה בגלריה
ערן חזן (נשיא ידידים), יוסי ציון (ידידים), דרור משולאם, שלום מיימון (ידידים) וציפי הולנד
ערן חזן (נשיא ידידים), יוסי ציון (ידידים), דרור משולאם, שלום מיימון (ידידים) וציפי הולנד
ערן חזן (נשיא ידידים), יוסי ציון (ידידים), דרור משולאם, שלום מיימון (ידידים) וציפי הולנד
(צילום: פרטי)

רצות באונליין

רשת סופר-פארם תקיים ב-15.10 את מרוץ הנשים Life RUN, השנה בגרסת אונליין, ללא נקודת הזנקה, כשכל אחת מהרצות תוכל לבחור מסלול ריצה באורך שונה בכל מקום שתבחר. על כל קילומטר ריצה מצטבר במרוץ, התחייבה סופר-פארם לתרום שקל לאחת מארבע עמותות, שפועלות להעצמת נשים, כשכל משתתפת תבחר לאיזו עמותה תתרום: עמותת אל הלב, הפועלת למניעת אלימות באמצעות תוכניות חינוכיות, איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, רוח נשית, המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית, או ל'גמאני רצה' - פרויקט קהילתי של קבוצות ריצה וכושר לנשים שמתמודדות עם סרטן השד. להזכיר: בשנה שעברה הזניקה את המרוץ נדיה קומנצ'י, המתעמלת הרומנייה המיתולוגית, שזכתה ב-9 מדליות אולימפיות.
6 צפייה בגלריה
נדיה קומנצ'י ב-2019
נדיה קומנצ'י ב-2019
נדיה קומנצ'י ב-2019
(צילום: רפי דלויה)

מפקד הסייבר של BDO

אופיר זילביגר, מנהל מרכז הגנת הסייבר ב-BDO ישראל, פירמת ראיית חשבון וייעוץ עסקי גלובלי, מונה למוביל פעילות הסייבר של BDO העולמית, שפרוסה ב-162 מדינות בעולם. במקביל ימשיך בתפקידו כראש המרכז הישראלי. הוא מחליף את גרגורי גארט מהפירמה האמריקית, שמילא את התפקיד בשלוש השנים האחרונות. מרכז הגנת הסייבר של BDO ישראל כולל 70 עובדים.
6 צפייה בגלריה
אופיר זילביגר
אופיר זילביגר
אופיר זילביגר
(צילום: נתי חדד)

תרומה חברתית

הרשת החברתית הבינלאומית להשקעות eToro, העניקה כ-100 אלף דולר למרכז הרפואי שיבא, למרכז הרפואי קפלן, ל- no2viloence וללקט ישראל, זאת באמצעות עמותת GoodDollar, שהוקמה ע"י יוני אסיא, ממייסדי ומנכ"ל eToro. בתחילה רכשו עובדי החברה מוצרי יד שנייה האחד מהשני, כשסך העסקאות הגיע לעשרות אלפי דולרים, ובהמשך תרמו העובדים כראות עינם לארגונים, כשהחברה הכפילה את סכום התרומה לכ-400 אלף שקל.

מרימים את המורל של העובדים מהבית

החשש שעובדים יכנסו לעולם של חיים ועבודה מהבית בסגר ללא הווי חברתי, הביא להשקת הסטארטאפ הישראלי Eloops, שיאתר עובדים שמוותרים על החיבור החברתי למקום העבודה. לכל משתמש יותקן יוזר, ואם המערכת תשים לב שאין לעובד אינטראקציה עם תכני התרבות של הארגון, תתקיים התערבות. בתחילה יישלחו הודעות פוש לטלפון הנייד של העובד, ואם זה לא עוזר, תקבל אחריות על המצב מחלקת משאבי האנוש של החברה, שתקיים שיחת מוטיבציה עם העובד.
מותג סרווה מבית לוריאל ישראל תרם מאות יחידות של קרם לחות לפנים לצוותי בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לנסות לתקן את נזקי המסיכה לעור הפנים.

הראל למען ילדים עם מוגבלויות

כ-300 עובדי הראל ביטוח התנדבו לסייע בגיוס התרומות ביום ההתרמה השנתי של ארגון וראייטי ישראל, שמסייע לילדים עם מוגבלויות, והתקיים ברביעי האחרון באמצעות חיבור מהבית. קבוצת הראל נמנית על נותני החסות הראשיים לאירוע ההתרמה, שעמד השנה בסימן טקס פרסי האוסקר, ובמסגרתו הוענק פרס מפעל חיים לשחקן חיים טופול. סכום התרומה שנאסף בערב עומד על כ-4.5 מיליון שקל. גדעון המבורגר, נשיא קבוצת הראל, שתרמה 400 אלף שקל למטרה, ויו"ר כבוד של וראייטי ישראל, הרגיש גאה.
6 צפייה בגלריה
צילום: ורדי כהנא
צילום: ורדי כהנא
גדעון המבורגר
(צילום: ורדי כהנא)