נירלט השיקה מכירות אונליין, ובכך הקדימה את טמבור, המתחרה הגדולה שלה בתחום הצבע. החברה שולחת כעת צבעי קירות, עץ, מתכת ועזרי צביעה - עד הבית.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
נירלט היא לא הראשונה בתחום. ישראלים קונים צבע באינטרנט כבר הרבה מאוד זמן, ויש כבר לא מעט אתרי אינטרנט שמוכרים צבעים של מגוון חברות, כדוגמת אייס, הום סנטר ואתרים רבים של חברות בנייה וטמבוריות. בין היתר אלו מוכרים צבעים של נירלט.
2 צפייה בגלריה
אתר האונליין של נירלט
אתר האונליין של נירלט
אתר האונליין של נירלט
(צילום מסך של האתר)
בנירלט יש מגוון גדול יותר של סוגים וגוונים של צבעי נירלט, לעומת אתרים אלו, אך לעיתים ניתן למצוא יותר גדלים של צבעי נירלט דווקא באתרים אחרים. כך למשל באתר האינטרנט של אייס, אפשר למצוא את נירוקריל אקסטרה וויט צבע אקרילי על בסיס מים בגדלים 10 ליטר ו-18 ליטר, שלא מצאנו באתר נירלט.

מהשוואת מחירים עולה: האתר לא זול

בנוסף, המחירים באתר נירלט גבוהים לעומת אתרי אינטרנט אחרים. כך לדוגמא: אונירלק צבע לבן על בסיס מים 750 מ"ל נמכר בנירלט ב-59.90 שקל. באתר האינטרנט של אייס ב-56.32 שקל מחיר מבצע במקום 65.90 שקל. באתר האינטרנט של עמרוסי כלבו לבניין, הוא נמכר ב-42.90 שקל.
פרוסימו משחה למילוי והחלקת פגמים בקירות 1.5 ליטר, נמכרת באתר נירלט ב-34.90 שקל. באייס היא נמכרת ב-33.25 שקל במקום 38.90 שקל. בהום סנטר היא נמכרת ב-25.90 שקל בלבד.
נירוקריל אקסטרה וויט צבע אקרילי על בסיס מים 5 ליטר, נמכר באתר נירלט ב-119.90 שקל. באייס הוא מוצע ב-93.93 שקל במקום ב-109.90 שקל. בהום סנטר הוא נמכר ב-95 שקל. באתר של הלביץ ברוך בע"מ חומרי בנין חדרה, אפשר למצוא אותו ב-76 שקל בלבד.
שפכטל לעץ 1 ק"ג - 49.9 שקל. באתר אסביט המרכז לבונים ומשפצים הפריט נמכר ב-35 שקל. בהום סנטר: 39.90 שקל.

שירות עשיר יותר, אבל החיפוש מסורבל

האתר גם לא בהכרח קל להתמצאות עבור צרכנים. יש בו מנוע חיפוש אך הוא לא נוח להדיוטות שמבקשים לחפש "צבע לבן", או "צבע לעץ". לא תקבלו בו בקלות תשובות אלמנטריות לחיפוש שלהם. ממבט ראשון באתר, לא ברור איפה המכירות בו מתבצעות. יש להיכנס לקטגוריות עצמן כמו "צבעים" ושם רק חלק מהמוצרים מופיעים עם תמחור. בנירלט מסבירים שמוצרים שמצריכים צביעה של צבעים מקצועיים לא נמכרים דרך האתר ולכן לא מתומחרים בו, אך החברה לא הפרידה בין הפריטים, ועל הצרכן לחפש את המוצרים המתומחרים בינות למוצרים הלא מתומחרים.
בניגוד לאתרים אחרים שמוכרים צבעי נירלט, באתר של נירלט הצרכן יוכל להיכנס לאתר ולקבל שירות עשיר יותר: לבחור צבע וגוון ממניפת הצבעים, להיעזר ביועץ גוונים דיגיטלי, לדמות את הצבע בחדר הנבחר באמצעות מערך הדמיות, לחשב כמות צבע באמצעות מחשבון כמויות, להסתייע בסרטוני הדרכה ואז לרכוש מוצרים. יחד עם זאת, בצבע יש לא מעט טעויות בחירה ויש חנויות שמאפשרות לקחת הביתה דוגמית כדי לראות האם הצבע נראה טוב בבית הצרכן. לא מצאנו אופציה כזאת באתר.

אם לא תאספו את ההזמנה שלכם תשלמו דמי אחסון

כמה עולה משלוח? 48 שקל עד 15 ק"ג. תוספת עד 15 ק"ג לאותה הכתובת: 24 שקל. אין משלוח חינם. המשלוח יגיע עם שליח לביתכם עד שישה ימי עסקים
יש גם אפשרות לאיסוף עצמי בחינם תוך ארבעה ימים מכתובת החברה בנשר. אם לא תאספו תוך ארבעה ימים - תיענשו: 50 שקל (!) ליום דמי אחסנה. אם לא תאספו תוך 14 יום החברה תראה בכך ביטול עסקה, תקזז דמי ביטול של 5% או 100 שקל, הנמוך מביניהם, ותגבה דמי אחסנה עבור כל הימים - כלומר 500 שקל. אם זה מוצר שיוצר במיוחד עבור הצרכן שלא אסף אותו - היא תהיה רשאית להשמידו.
לחברה עצמה לעומת זאת, יש מדיניות איחורים נדיבה יותר. אם תאחר לשלוח פריט לצרכן, תינתן לה תקופה נוספת בת שבעה ימי עסקים כדי לספק את המוצר והיא תינתן מהיום בו הלקוח הודיע לה בדבר עיכוב בקבלת המוצר לדואר אלקטרוני.
שימו לב שאם מבטלים קניית פריט (תוך 14 יום מההזמנה או מהגעת המוצר) כי התחרטתם - לפי חוק נירלט מחויבת לאסוף את המוצר מבית הלקוח עם שליח ולא לחייב את הלקוח להחזירו. זכות הביטול לא תקפה לצבעים וצפויים שעברו הכנה ללקוח. נירלט דורשת מצרכנים לבקש לבטל עסקה - בכתב. אם נפל פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לפרטים המופיעים לגביו באתר, נירלט מחייבת צרכנים להודיע על כך עד 14 יום מקבלתו.