מחקר שביצעו לפני כמה שנים מספר חברות היי־טק בינלאומיות גילה שיעילות של עובדים מהבית יכולה להגיע במקרה הטוב ל־80% תפוקה (בקרב עובדים יעילים, בעלי עמוד שדרה, וללא ילדים קטנים), ובמקרה הרע ל־20% (ההפך מכל מה שנמצא בסוגריים הקודמים).
נדמה שבגל המוצרים שאנו רוכשים לעצמנו בתקופה האחרונה כפיצוי על כך שאין לנו מסעדות, נסיעות לחו"ל, סרטים, בריכה וסתם כיף באופן כללי, קצת שכחנו מהדבר הכי חשוב: איך להפוך את פינת העבודה שלנו לפנינת עבודה. אז אספנו כמה צעצועים נחמדים שמצד אחד לא ישנו לכם את החיים, ומצד שני יהפכו אותם להרבה יותר נוחים. אז הנה הם לפניכם, וכמו שאומרים שתיינים אמיתיים כששואלים אותם אם ירצו לשתות ויסקי, וודקה או קוניאק: הסדר לא חשוב.
7 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)


לנמצאים בהאזנה

הרבה אוזניות ביקרו על הראש שלי: בתוך האוזניים, מעליהן, משתיקות רעשים, רועשות בעצמן - רק תבחרו. אוניקומה הן אוזניות המיועדות למוגבלי תקציב - ובתקופה זו, נדמה לי שכולנו מוגבלי תקציב - ובטווח המחיר שלהן הן מהטובות שיש. במקור הן מיועדות למשחקים, מה שהופך אותן לנוחות מאוד לשימוש גם לשעות ארוכות, והמיקרופון שלהן מוצלח במיוחד כך שלא תראו אנשים מקרבים את האוזן שלהם למסך כשאתם מנהלים שיחות זום. קנייה מוצלחת, אבל הייתי מוותר על צבעי ההסוואה אם אתם רוצים לשמר את התדמית הרצינית שלכם.
Onikuma K5 Gaming, 139 שקל, להשיג ברשת Best Mobile

7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

למחפשים תמיכה

מי לא צריך סטנד מגניב לסמרטפון, שמעוצב כמו מישהו שמחזיק סמארטפון בעצמו, נפל עליו תיק ועכשיו הוא נאלץ לתמוך בשלכם עם הרגליים? הצעצוע הקטן והחמוד הזה יותר שימושי משהוא נראה במבט ראשון, והבעיה המרכזית איתו היא שהוא מסוג הדברים שקונים למישהו אחר, ולא לעצמכם. אז תמצאו מישהו שיקנה לכם, זה לא יקר או משהו.
לייק מייק, סטנד לסמארטפון, 49.90 שקל, להשיג ב־animi

7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

לכותבים בסטייל

ואם כבר דברים שבחיים לא תקנו לעצמכם: זאת מחברת. היא עבה (360 עמודים!), מעוצבת כמטיל זהב(!) ותפורה חכם ככה שאפשר לפתוח אותה למצב שטוח לגמרי. המחברת הזאת זכתה בפרס עיצוב יוקרתי, והיא בעצמה עולה, איך אומרים, כמו כמה וכמה מחברות שלא זכו בפרס. אם תקנו לעצמכם אחת, אני מציע שתתעדו בה את ההשקעות שלכם בביטקוין.
מחברת מעוצבת כמטיל זהב, גודל 6A במחיר של 69.90 שקל, להשיג ב־animi

7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)


לכואבים בכתפיים

מי שעובד באופן רציף על מחשב נייד, יודע שבדרך כלל אחרי כמה שעות מתחיל לחץ באזור הצוואר והכתפיים. המעמד הזה אמור לפתור את הבעיה, כיוון שהוא מאפשר למשתמשים לבחור בין 2 הגדרות של גובה למחשב, שיחסכו לכם את ההתכופפות הגמלונית אליו. הוא גם קל במיוחד לנשיאה, אז אפשר לקחת אותו למסע הבא שלכם ברכבת, למשל, בלי לחשוב פעמיים.
MOFT Laptop Stand, 99 שקל, להשיג ב-"מחוץ לקופסא"

למתעדים אינטנסיביים

אם אתם, כמו רוב האנושות, אובססיביים לתיעוד עצמי - וגם אם סתם החלטתם לצלם את עצמכם לסרטון שיווקי ביתי או שאתם רוצים למסור ד"ש לדודים באמריקה, רינג התאורה הביתי הזה נוצר בשבילכם. המוצר הזה, שפעם היה נחלתם של צלמים מקצועיים בלבד, מעניק אור טבעי ומשפר דרמטית את איכות התמונות שתצלמו איתו.
חצובה שולחנית עם רינג תאורה 26 ס"מ, 69 שקל, להשיג ב-"מחוץ לקופסא"

למתמללים טכנולוגיים

אחד הצעצועים הכי מגניבים בעמודים אלה הוא המחברת החכמה שלפניכם. יש לה 32 דפים שנראים רגילים לגמרי אבל הם מחיקים עם מגבון לח, ובכל עמוד מספר אייקונים שבעזרתם אפשר לשמור את מה שכתבתם או איירתם לשלל אפליקציות על הנייד/הסלולרי שלכם. אם אתם מכירים מישהו שמאייר במהלך היום שלו, למשל, אפילו בשביל הכיף – זאת המתנה המושלמת עבורו.
מחברת Everlast Rocketbook, 169 שקל, להשיג ב-"מחוץ לקופסא"

ליושבים בתקציב

לרבים מאיתנו אין כיסא מחשב נוח בבית, לעיתים מטעמים עיצוביים ולעיתים משיקולי תקציב. הכרית הזאת הופכת כיסא נוקשה לנוח יחסית, במגבלות כמובן. הכיסוי שלה נשלף ואפשר לכבס אותו, יש לה מבנה תאי שמאפשר זרימת אוויר ומקטין את הסיכוי לריח רע, והכי טוב: היא עולה כמו שכתוב פה למטה.
Egg Sitter, להשיג ב-99 שקל ב-Oro Trading

תומכים בהקלדה

כמעט כולנו משתמשים בפד כלשהו לעכבר, הרבה פעמים בכזה שמקנה תמיכה לשורש כף היד. אבל במהלך רוב יום העבודה, היד שלנו דווקא מונחת על המקלדת ושם היא לא נתמכת. כרית התמיכה הארגונומית הזאת, שהחומר ממנו היא עשויה מזכיר מאוד פדים תומכים, פותרת את הבעיה באופן יעיל להפליא. כבר אחרי שעתיים־שלוש של הקלדה תרגישו עד כמה.
כרית תמיכה ארגונומית למקלדת, 49 שקל, להשיג ב־Oro Trading

לחופשיים ברגליים

בעיקרון, המילה "ערסל" אמורה להיות האחרונה שנחשוב עליה בהקשר של עבודה משרדית, אבל בעולם שבו הישיבה ליד שולחן כבר סידרה לנו כרית קטנה לשורש כף היד, וכיסא מתכוונן שנותן תמיכה אופטימלית - כמה זה באמת מפתיע שמישהו חשב גם על הרגליים שלכם? אז במקום לאלתר עם כיסא אחר מהצד השני של השולחן, או עם חבילת דפי צילום שהנחנו על הרצפה - פשוט מרימים רגליים על הערסל ומדמיינים שבמקום במשרד אתם נמצאים על החוף בתאילנד. לפחות מהמותניים ומטה.
ערסל נוחות לרגליים לשולחן עבודה משרדי, 59 שקל להשיג ב־Oro Trading
7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)


לתולים ברינה

הנה המהדורה הביתית והמודרנית ללוחות התלייה של פעם. בחורים אפשר להשחיל סוגים שונים של מתלים ומגנטים: מכוס, דרך מדפון ועד ווים. אחר כך, תוכלו לתלות עליו כל מה שתרצו: תמונות, כלים לעבודת יד ביתית, מפתחות, תמונות של הילדים ועוד. יש גם ציונות שמסתתר בין החורים האלה: הוא מיוצר בארץ על ידי מעצבת בשם עינת פינקו, שנעזרה במפעל המתכת של הוריה כדי להתחיל את העסק המלבב שלה.
250 שקל ללוח גדול - 350 שקל ללוח ענק, מחירים שונים לתוספות. להשיג ב־einadesign.com

7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)


לכותבים ומוחקים

זה לא משרד ביתי (או בכלל) בלי לוח מחיק, והנה נחתו על שולחננו - ועל הקיר שלנו - כמה גרסאות יוצאות דופן. הראשונה היא לוח מחיק שמשמש גם כארגונית: יש לו מדף נפתח שיכול לאכלס את אוסף העטים שלכם, חריץ שאפשר להעמיד בו מחשב לוח, ואת הכל מכסה לוח מחיק שאפשר לכתוב עליו תזכורות, ולא רק לארגן דברים. הלוח המחיק השני מיועד למוגבלי המקום: זה לוח מחיק שולחני ומגנטי, שהוא גם מודולרי וגם כזה שמאפשר לתלות עליו דברים בעזרת מגנט. האחרון הוא לבעלי המשרד הביתי שנמצא בתוך וילה: לוח גדול, גם הוא מגנטי, שאפשר השתמש בשני צדדיו והוא רוב מה שצריך המנכ"ל הביתי לצרכי הצגת רעיונות.
לוח מחיק שולחני ארגונית, 139 שקל
לוח מחיק שולחני מגנטי, 139 שקל
לוח מחיק מגנטי שולחני דו צדדי, 329 שקל
את כולם אפשר להשיג ב־bclear.co.il
7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)


בנעליים שלו

On, נעלי הריצה השווייצריות, הפכו לתופעה נפוצה במיוחד אצל רצים שחובבים שילוב של איכות ואופנה. סוליית העננים הממכרת שלהן התבררה כיעילה במיוחד, ואיתה התנהגות צרכנים לא נפוצה בנעלי ריצה: מתברר שחלק גדול מהרצים לא טרחו להחליף נעליים לפני יום העבודה, ופשוט המשיכו ללכת איתן כל היום. ראו ב־On שכך המצב, והחליטו להוציא לשוק את תמונות הראי של נעלי הריצה שלהם: סניקרס קלות במיוחד, עם סוליית ה־CloudTec האוורירית, שמיועדות לאנשים אופנתיים ולכאלה שלא בהכרח רצים. הם חברו לשווייצרי המפורסם בעולם, רוג’ר פדרר (לא הזיקה העובדה שהוא שותף במותג), ויצרו את The Roger, סניקרס לבנות עם קריצה לעולם הטניס, גפה דמוית עור וסוליה בצבע דבש. התוצאה, אם אתם יכולים להרשות לעצמכם אותה, היא נעל נוחה ויפהפייה שאולי לא תהפוך אתכם לשחקני טניס, אבל לא נורא: עדיין אין קהל במגרשים.
The Roger Centre Court במחיר של 760 שקל לחברי מועדון, 900 לאלה שלא. להשיג ב־ingsport