שופרסל וניופאן אוספות מהמדפים מעבד מזון לתינוקות שופרסל Baby מתוצרת GUANG DONG XINBAO, דגם GB-9070, קוד מוצר: 7290110786021, המשווק ברשתות שופרסל ו-Be, בשל חשש להינתקות חלקי פלסטיק העלולים לפגוע בתינוקות. לפי החברות, מדובר במקרים "חריגים ונדירים", אשר הגיעו לידיעתן בעקבות תלונות של 4-3 לקוחות.
1 צפייה בגלריה
מעבד מזון לתינוקות שופרסל Baby
מעבד מזון לתינוקות שופרסל Baby
מעבד מזון לתינוקות שופרסל Baby
(צילום: שופרסל)
מהחברות נמסר, כי "ניופאן ושופרסל פועלות לעדכן את הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה בפרטי המקרה. לקוחות שרכשו את המוצר יכולים להחזירו לסניפי הרשת ולקבל החזר כספי מלא בגינו. בכל שאלה הציבור מוזמן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של שופרסל בטלפון 1-800-68-68-68 או דרך אתר האינטרנט של החברה ונציגי שירות הלקוחות ישמחו לסייע. אנו מצטערים על אי-הנוחות".
משרד הכלכלה והתעשייה מסר בתגובה: "באשר לאירוע ספציפי, האירוע לא היה מוכר לנו טרם פרסום הריקול. למרות הנאמר בהודעה, מידע על האירוע טרם הועבר ע"י החברה לממונה על התקינה. חוק התקנים מחייב את העסקים להודיע לממונה על התקינה על אירועים הקשורים למוצרים שחלים עליהם תקנים רשמיים. נפנה לחברה בדרישה להמציא לנו דיווח מסודר וכנדרש בחוק. נעדכן בהמשך עם תחקור האירוע ודיווח החברה".