קמלה האריס, סגנית נשיא ארצות הברית הנבחר ג'ו ביידן, מצאה דרך להוכיח את אישיותה הייחודית ופורצת הדרך, בבחירתה בנעלי סניקרס, שהפכו חלק בלתי נפרד מהמלתחה שלה. שילובי הבגדים שלה, ג'ינס וטישרט, עם נעלי סניקרס משדרים נינוחות ונוחות, ביטחון עצמי, נועזות וכריזמטיות. לא פלא הדבר, שמכירות הסניקרס בארצות הברית נסקו.
והאריס לא לבד בקטע. קחו חמש שנים אחורה, לתמונה שבה נראית קייט מידלטון, דוכסית קיימברידג' ורעייתו של הנסיך וויליאם, בביקור רשמי בקנדה, כשהיא לבושה ג'ינס וסניקרס. תקופת הקורונה עוד חידדה את הנושא, והפכה את אופנת נעלי הסניקרס והחיבור לטישרטס לפופולרית מתמיד, כחלק מתבקש מהרצון להגיע למקום של נוחות, מהחיבור של חוץ ופנים, פרי המציאות הנוכחית.
5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

בהגדרה, סניקרס הן נעלי ספורט לשימוש יומיומי. קולקציות המותגים השונים מציגות גם נעליים נמוכות, שלא מגיעות עד מעל הקרסול, גם נעליים גבוהות עד מעל הקרסול, וגם נעלי Mid-Cut, שגובהן בין נעליים גבוהות לנמוכות. לרוב עשויות הנעליים חומר גמיש וגם בעלות סוליית גומי, כשחלקן העליון עשוי עור או קנבס. הצבעים השולטים באביב־קיץ 2021 יהיו הקלאסיים, לבן ושחור, ואליהם יצטרפו צבעי בז', ניוד, ורוד, צבעים עזים יותר וכן שילובים של מנומרים ופסי זברה. לכל דגם אפשר להתאים טישרט משלו, קליל ונוח, עשוי 100% כותנה. כך מרגישים הכי ישראלי שיש.

סניקרס אביב־קיץ 2021:


סאקוני: אוריג'ינלס on your legs
מותג סאקוני מציג שלל דגמים וצבעים של סניקרס. החברה, שמיצבה את עצמה ככזו שמייעדת את רוב הנעליים שלה לריצה, מציגה גם נעלי הליכה במגוון דגמים וצבעים. ליין אוריג'ינלס מציג נעלי פרימיום ליום יום, כשהעיצוב מבוסס על הדגמים האיקוניים של החברה, תוך התאמה לחומרים, צבעים וטרנדים עכשוויים. שילוב של תרבות רחוב עם נוחות ואיכות להליכה יומיומית.
DXN TRAINER VINTAGE
בשלל צבעים
מחיר: 199 שקל.
להשיג בחנויות ובאתר סאקוני.


5 צפייה בגלריה
סאקוני
סאקוני
סאקוני
(צילום: יח"צ)



מותג האופנה Adika (עדיקה) מציע קולקציה צבעונית של סניקרס לעונת אביב קיץ 2021.
בין הדגמים המובילים ניתן למצוא את דגם הסניקרס באבלס עם סוליה מוגבהת -
נעלי סניקרס דמוי עור עם סוליית גומי אקסטרה-מוגבהת, בד רשת משדרג ושרוכי קשירה בדוגמת דגרדה.
הנעליים מוצעות בטווח מידות: 36-41, בגוון לבן בשילוב ורוד.
להשיג באתר www.adikastyle.com ובחנויות הרשת ברחבי הארץ.

5 צפייה בגלריה
   סניקרס סוליה מגובהת
   סניקרס סוליה מגובהת
סניקרס סוליה מגובהת
(צילום: ערן סלם)


טישרט של אונ'נאנוקו: אוברסייז של דיוק וחוסר שלמות
אונ'נאנוקו, שמשמעו "בנות" ביפנית, הוקם על ידי המעצבות אילה עשהאל ונועה שדה הורוביץ בקיבוץ מעגן מיכאל. השם מגלם את החיבור וההיכרות עם האסתטיקה היפנית, שמאופיינת בדיוק בפרטים לצד גישת ה"וואבי־סאבי", שמתמקדת בקבלת הארעיות וחוסר השלמות. זו גם השפה העיצובית של הבגדים. המאפיין את קפסולת ה־NECESSARY TO ME, שבה מגוון טישרטס, הוא גזרת אוברסייז ישרה ומשוחררת, בצבעים אפור מלאנז', ירוק יער וכחול עבודה ובמידת ONE SIZE.
מחיר: 290 שקל.
להשיג בסטודיו בקיבוץ מעגן מיכאל ובאתר אונ'נאנוקו.


5 צפייה בגלריה
אונ'נאנוקו - טי שירט
אונ'נאנוקו - טי שירט
אונ'נאנוקו - טי שירט
(צילום: מיכאל טופיול)


טבע נאות: אורבניות אופנתית ורפידה נשלפת
הסניקרס של טבע נאות משלבות בין מראה אופנתי לאורבני, ומציגות נוחות מרבית. הנעליים, תוצרת כחול־לבן, בעבודת יד, עשויות עור וסוליית פוליאוריטן קלה וגמישה, ובהן רפידת נוחות אנטומית נשלפת, האלמנט שמאפיין את טבע נאות.
סניקרס באז: בצבעי לבן וכסף, שחור וזהב או מנוחש שחור וכסף.
מחיר: 500 שקל.
סניקרס פולריס: דגם אורבני, מעוצב בקווים קלאסיים עם הדפסים אופנתיים.
מחיר: 550 שקל.
להשיג בחנויות המותג ובאתר טבע נאות.

גולף: נמרים וזברות
קולקציית הסניקרס של רשת האופנה גולף לוקחת צעד אחד קדימה אל הטרנד המנומר והזברתי. לנעליים המנומרות סוליית גומי עבה ורחבה, שמאפשרת רכות וגמישות. בחירת צבע הכאמל לסוליה מתכתב עם החברבורות. הטרנד המנומר תפס בחורף, וגולף ממשיכה איתו גם לאביב־קיץ, כשמשולבים בנעל חומרים של פוליסאטר וזמש.
מחיר: 199 שקל.
להשיג בחנויות ובאתר גולף.
5 צפייה בגלריה
גולף מנומרת אביב קיץ 2021
גולף מנומרת אביב קיץ 2021
גולף מנומרת אביב קיץ 2021
(צילום: אודי דגן)

Reserved: קלאסי ופרשנות מודרנית
קולקציית הסניקרס של רזרבד מציגה נעלי רטרו עם פרשנויות מודרניות – בהשראת נעלי הספורט של שנות ה־70: סניקרס לבנות בעלות מראה קלאסי וסוליה נמוכה בעיצוב מאופק ואת הדגם: Slip on shoes - סניקרס ללא סגירות או שימוש בשרוכים, למראה אלגנטי.
טווח מחירים: 179.90-59.90 שקל.
להשיג ברשת חנויות ריזרבד ובאתר הייעודי.