קוקה-קולה ישראל קיבלה את הזיכיון של תאגיד האלכוהול הצרפתי Moët Hennessy שבבעלות תאגיד לואי ויטון. חטיבת מוצרי האלכוהול של לואי ויטון מייצרת בין היתר את שמפניית היוקרה מואט ואת הקוניאק הנסי, הפופולרי בקרב צעירים בזכות ראפרים שהזכירו את המשקה בשיריהם כמו טופאק, 50 סנט ועוד. העסקה נחתמה לפני מספר חודשים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ל-ynet ולממון נודע כי הזיכיון, עליו סוכם טרם משבר הקורונה, מעניק לקוקה קולה ישראל את הזכות לייבא רשמית את מותגי האלכוהול של מואט הנסי, ששיווקם יתחיל בימים הקרובים באמצעות חברת האלכוהול IBBLS מקבוצת קוקה קולה ישראל.
1 צפייה בגלריה
אלכוהול צרפתי Moët Hennessy
אלכוהול צרפתי Moët Hennessy
שמפניה של Moët & Chandon
(צילום: Moet&Hennessy)
עד כה החזיקה בזיכיון י.ד. עסקים (YD) שבבעלות דובי פיינטוך ודודו בבלי. הזיכיון החדש יכלול מותגי יוקרה כמו השמפניות של Moët & Chandon, דום פריניון, וו קליקו, וודקת הסופר פרימיום בלוודר, הוויסקי של גלנמורנג'י וארדבג, וקוניאק הנסי.
IBBLS היא זרוע האלכוהול של קוקה-קולה ישראל, לצד פעילותה במים מינרליים (נביעות), מיצים (פריגת), מוצרי חלב (טרה) ויבוא מזון (רסטרטו). כמו כן, קוקה-קולה מחזיקה בקלובר, יצרנית מיצים וחלב בדרום-אפריקה, מבשלות קרלסברג ברומניה, טורקיה ועוד.
לפני שנה מיזגה קוקה-קולה את כל פעילות האלכוהול שלה תחת מטרייה אחת בניהולו של המנכ"ל יזהר אפרתי. IBBLS, שמתחרה בטמפו בבירה ומשקאות חריפים, פועלת בזירת חיי הלילה, שנפגעה קשות בקורונה.
בבעלות IBBLS זיכיונות של שני תאגידי האלכוהול הגדולים גרופו-קמפרי ו"דיאג'יו". בין מותגי גרופו-קמפרי המשווקים בישראל: אוזו 12, קמפרי, אפרול ועוד. בין מותגי תאגיד האלכוהול ד'אג'יו: ג'וני ווקר, סמירנוף ועוד. ההתקשורת של IBBLS עם תאגיד לואי ויטון משלים את פורטפוליו המוצרים שלה בתחום השמפניה והקוניאק.