חברת AllJobs הודיעה אתמול (יום ג') על מינויו של שי מגל למנכ"ל החברה. מגל יחליף בתפקידו את אילון גינזבורג שהוביל את החברה בעשור האחרון, והודיע לאחרונה על פרישתו.
מגל שימש בעברו כמשנה למנכ"ל ynet מקבוצת ידיעות אחרונות, ועשה בנוסף מספר תפקידים במשק, עד לתפקידו האחרון והנוכחי כמנכ"ל קבוצת 'קו מנחה'.
מגל יחליף את גינזבורג המשמש כמנכ"ל החברה משנת 2011, לאחר ששימש בעבר סמנכ"ל טכנולוגיות ב-HOT. בתקופתו, אולג'ובס התפתחה וצמחה להיות פלטפורמה מובילה בישראל לניהול קריירה.
במכתב לעובדים כתב גינזבורג: "בלב כבד החלטתי שהגיע הזמן לסיים את הקדנציה שלי בחברה, שהייתה באמת נפלאה ומפתיעה. בעשור שחלף אולג'ובס התפתחה וגדלה בצעדי ענק. הצלחנו יחד לשמור על המובילות שלנו בשוק המקומי, ולהיות יצירתיים ואיתנים גם מול התחרות מצד חברות ענק בינלאומיות".
מגל הוסיף: "דווקא בעת הזו, כשנראה שישראל מתחילה לצאת מהשפעות הקורונה, מתחדדות בצורה דרמטית החשיבות והתרומה של AllJobs למשק הישראלי – הן למחפשי העבודה והן למעסיקים. אני שמח ונרגש להצטרף לחברה, ובטוח שתנופת העשייה שיצרו אילון וצוות ההנהלה ימשיכו ביתר שאת גם בשנים הקרובות, תוך הרחבת תחומי הפעילות והעסקים למחוזות חדשים".