סודהסטרים משיקה לראשונה טעמי פפסי להכנה ביתית, תחת המותג פפסי. החל משבוע הבא, צרכנים יוכלו לרכוש בסופרמרקטים או באתר החברה בקבוקי תרכיז של חמשת הטעמים המוכרים של פפסי (פפסי קולה, פפסי מקס, 7UP ,free 7up ומירנדה) להכנה ביתית של המשקאות.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
כזכור, פפסיקו העולמית רכשה לפני כשלוש שנים את סודהסטרים תמורת 3.2 מיליארד דולר, וכעת יוצא לאור שיתוף הפעולה הראשון בין שתי החברות.
1 צפייה בגלריה
תרכיזי משקאות פפסי שישווק
תרכיזי משקאות פפסי שישווק
תרכיזי משקאות פפסי שישווק
(צילום: יח"צ)
מלבד הנוחות שבהכנה הביתית, מדובר בייצור אקולוגי שיחסוך את השימוש המזהם בבקבוקי הפלסטיק של משקאות מוגזים מוכנים. את תרכיזי הפפסי מוסיפים לבקבוק הסודה לאחר הגזתו, כאשר מחיר בקבוק תרכיז פפסי של 440 מ"ל להכנה של עד תשעה ליטר משקה, יעלה 19.9 שקלים.
ישראל היא בין המדינות הראשונות שבהם הושקו טעמי הפפסי, שמיוצרים במפעל התרכיזים של סודהסטרים באשקלון ומשם משווקים גם לחו"ל. עד כה הושקו טעמי פפסי של סודהסטרים ברחבי אירופה ובאוסטרליה. מהחברה נמסר כי במדינות אלה נרשמה עלייה של עשרות אחוזים במכירות כל מוצרי החברה: בטעמים, בגז ובמכשירי הגזה.
על פי סטורנקסט, שוק המשקאות המוגזים בבקבוקים צמח בשנת 2020 בכ-6% אל מול 2019, כאשר הגידול מונע על ידי משקאות הסודה שצמחו ב-10% ומשקאות הדיאט עם צמיחה של 14%. לעומתם, הצמיחה של מוצרי סודהסטרים ברשתות השיווק נאמדת בכ-30%.
סטלה קריוף, מנכ"לית סודהסטרים ישראל, אמרה: "גיל צרכני הסודה הולך ויורד משנה לשנה בהתאם לטרנד הבריאות. צעירים בני 30 ומשפחות צעירות, עם או בלי ילדים, הם המאמצים החדשים של טרנד שתיית הסודה. השקת משקאות הפפסי היא אבן דרך משמעותית במשימה של סודהסטרים, לאפשר לצרכנים שלנו את המבחר הטוב ביותר של טעמים תוך כדי שמירה על הסביבה".