סלקום תמכור טריפל בלי קו טלפון והחברה פועלת לשיפור השירות, כך טוען מנכ"ל החברה אבי גבאי. סלקום תציע לצד הטריפל הקיים שלה שכולל טלוויזיה, אינטרנט וקו טלפון, גם טריפל שהוא בעצם דאבל כי הוא כולל אינטרנט משודרג וטלוויזיה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הטריפל כולל תשתית אינטרנט 1 ג'יגה, סלקום tv ויחידות קצה שמשפרות קליטת Wi-Fi ומאפשרות גלישה יציבה ברחבי הבית. מהחודש הרביעי, הטריפל יתומחר ב-199 שקל לחודש, אם מדובר בתשתית סיבים 1 ג'יגה, או 159 שקל לחודש אם מדובר בתשתית בזק 200 מגה.
3 צפייה בגלריה
סניף סלקום במודיעין
סניף סלקום במודיעין
סניף סלקום
(צילום: רונן כרם)
גבאי הסביר במסיבת עיתונאים שערך: "אנחנו רוצים לקפוץ מדרגה בכל מה שקשור בחיבוריות. אנחנו עוסקים בבנייה מחדש של החברה. בנוסף, אנחנו עוסקים בשיפור הגלישה בבית ויש לנו ראוטר שתומך ב-Wifi 6. מעבד חזק, מהירות גבוהה, ארבע אנטנות ותמיכה במספר מכשירים במקביל.
3 צפייה בגלריה
אבי גבאי, מנכ" סלקום
אבי גבאי, מנכ" סלקום
אבי גבאי, מנכ"ל סלקום
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"המטרה שלנו היא להגיע ל-1.7 מיליון בתי אב בסיבים, לכן עשינו את עסקת HOT עם IBC. מטרתנו היא סיב אופטי בכל בית בישראל. אינטרנט היום זה כמו תשתית חשמל והיום 100 מגה זה לא מספיק ללקוחות. אבל אנחנו לא מחפשים לריב עם בזק, אנחנו משווקים גם תשתית בזק.
גבאי הסביר כי סלקום ממוקדת בשיפור חוויית השירות ללקוחות הקיימים. "הפכנו מחברה לגיוס לקוחות לחברת שימור לקוחות בתקווה שזה יביא גם לגיוס לקוחות", אמר. "סלקום היא החברה השנייה בגודלה בישראל בשוק התקשורת. קנינו את גולן טלקום, חברנו ל-IBC אנחנו פורסים דור 5 ומשפרים משמעותית את דור 4, אנחנו משפרים את מערכות הליבה של הטלוויזיה ויש לנו רשת קמעונאית חזקה - דינמיקה. מטרתנו היא להיות חברת התקשורת הכי הוגנת בישראל. זה גם בזכות זה שיש לנו שקט ארגוני. אין ריבים עם הוועד.
"תהיה הפתעה השנה בפניות הלקוחות למשרד התקשורת. סלקום הייתה במקום לא טוב והשנה אנחנו במקום טוב. יש ירידה של 21% בביקושי שירות לסלולר. ביטלתי את העלאות המחיר אחרי שלושה חודשים ואת ההפתעות בחשבוניות.
"הקמנו מערכת לניתוב שיחות וניהול לקוחות עם אמדוקס. ביטלנו מערכת שבנתה לנו חברת סיילספורס החיצונית, כי העדפנו לעשות את זה עם העובדים שלנו. העלינו מערכת חדשה לשיבוץ טכנאים. מערכת אוטומטית, שהיא גם פיתוח פנימי. האתר חודש וכעת אפשר לקנות בו את כל שירותי סלקום, לא כולל טריפל, שם יש עדיין קנייה באמצעות נציג".
מבדיקת האתר החדש של סלקום, שעדיין נמצא בהרצה, עולה כי קשה מאוד לאתר את האותיות הקטנות בטרם הרכישה. בעבר, עמוד עיקרי התוכנית קושר לכל תוכנית והאותיות הקטנות הופיעו מתחת לכל מסלול. כיום אין להם זכר. ייתכן שהם מופיעים ברגע שהלקוח מסגיר את מספר הטלפון שלו או סוגר עסקה. בנוסף, שאלה שהפנינו לבוט שאמור לענות על שאלות באתר - נותרה ללא מענה.
3 צפייה בגלריה
(צילום מסך)
במקביל, לקוחות סלקום tv התלוננו לאחרונה על תקלות. החברה הודיעה כי היא עוברת למערכת של החברה הישראלית kaltura. התקלות ככל הנראה קורות בעקבות שדרוג מערכת הליבה.
גבאי הסביר מדוע החברה משקיעה כרגע יותר בדור 4 בסלולר מאשר בדור 5: "מראשית 2020 אנחנו ממוקדים בשינוי סביב חיבוריות ואמון. ישראלים רוצים חיבור אינטרנט טוב וחיבור טוב בין אינטרנט, סלולר וטלוויזיה והם רוצים חברה אמינה. הלקוחות צריכים קליטה בהרבה מקומות לכן אנחנו משקיעים יותר בדור 4 תדרי 700 ו-2,600, לעומת דור 5 שרלוונטי לפחות לקוחות".