איש הפרסום חנן גליקמן נפטר אתמול במפתיע מדום לב, והוא בן 62 בלבד. גליקמן הוא המייסד של משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב", ממשרדי הפרסום המובילים במשק. הוא הותיר אחריו את רעייתו דורית וילדיו אמיר ורוני.
גליקמן גדל בתל אביב להורים ניצולי שואה. ב-1973 נחת על המשפחה אסון כשאחיו מאיר, קצין בחטיבה 188, נפל במלחמת יום הכיפורים. כבר במהלך לימודיו באוניברסיטת תל אביב הוא החל לעבוד בתחום הפרסום, כתקציבאי וכמנהל שירות לקוחות, אך זמן קצר לאחר מכן יצא לדרך עצמאית והקים משרד פרסום משלו. בהמשך גייס למשרד את חברו ללימודים גיל סמסונוב.
1 צפייה בגלריה
חנן גליקמן
חנן גליקמן
חנן גליקמן
"חנן היה המייסד, המנהיג והאב של המשרד", ספד לו אתמול סמסונוב. "הוא הרים אותו מהלקוח הראשון ועד שהמשרד הגיע לחמישייה המובילה בישראל". בין הלקוחות הבולטים של גליקמן: אסם, הבנק הבינלאומי, ידיעות אחרונות ופז'ו, והוא הוביל בעשור האחרון את הקמפיין של ביטוח ישיר והקומיקאית שני כהן.
"הוא ידוע בענף כעוף חריג", אמר סמסונוב, שהתקשה לדבר על חברו ושותפו בלשון עבר. "בלי אגו, בלי שחצנות, בלי התנשאות, איש ישר שמדבר בגובה העיניים, מלח הארץ. חנן אדם שנאמן לאנשים, חרוץ בלי בולשיט, חכם מאוד. רק אתמול דיברנו והוא אמר לי שהוא מתגעגע לעולם שבו הוא הביא גלופות של מודעות לבית הדפוס של ידיעות אחרונות".