מיקרוסופט מחלקות מלגות השכלה גבוהה לטרנסג'נדרים

מחקר המרכז והפיתוח של מיקרוסופט ישראל החל בחלוקת מלגות השכלה גבוהה בסך כולל של עשרות אלפי שקלים, המיועדים לסטודנטיות וסטודנטים על הקשת הטרנסג'נדרית. זאת במסגרת פרויקט בשיתוף עם ארגון "מעברים", שמקדם תהליכים לחופש מגדרי ושינוי חברתי לחברי הקהילה הטרנסג'נדרית. מיקרוסופט, שידועה בתמיכתה בקהילת הלהט"ב, תעלה קמפיין ברשתות החברתיות בהשתתפות עובדי החברה, בו יספרו את סיפורם האישי. קובי מימון, יו"ר התא הגאה של מיקרוסופט ישראל מו"פ, מוסיף כי "קבוצות עבודה מגוונות הן המפתח שלנו להצלחה כחברה".
2 צפייה בגלריה
דגל הטרנסג'נדרים
דגל הטרנסג'נדרים
דגל הטרנסג'נדרים
(צילום: Shutterstock)

עמותת "ילדים בסיכוי" בקמפיין גיוס חדש

עמותת "ילדים בסיכוי", המסייעת לילדים וצעירים שגדלים בפנימיות ללא עוגן משפחתי, החלה בקמפיין גיוס גספים חדש. במסגרת הקמפיין, העמותה תמכור לוחות שנה המאגדים בתוכם חלומות של ילדים ובני הנוער. כל לוח יעלה 25 שקלים, כאשר הסכום כולו יועבר לטובת העמותה. בין המשפטים, שחרוטים על חודשי השנה: עלמה בת ה-10 חולמת להמציא אפליקציה, שתאתר מחלות ותמצא תרופות, נועם בן 15 רוצה להמציא מכונה, שתחזיר לעבר כדי לתקן טעויות, וניר בן ה-8 חולם להמציא אפליקציה שמייצרת גלידות.

2 צפייה בגלריה
לוח שנה קמפיין עמותת "ילדים בסיכוי"
לוח שנה קמפיין עמותת "ילדים בסיכוי"
לוח השנה של קמפיין עמותת "ילדים בסיכוי"
(צילום: יח"צ)

קבוצת קניוני עופר בקמפיין שוברים חדש

קבוצת קניוני עופר עולה השבוע בקמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית יובל שרף, במהלכו יחולקו מאות שוברים בכל הקניונים של הקבוצה. כל לקוח יהיה זכאי לשלושה שוברים בשווי של 50 שקלים כל אחד למימוש בשלוש חנויות שונות לבחירתו.