נשיא אוניברסיטת בר אילן, פרופ' אריה צבן, שנבחר בימים אלו לכהונה נוספת על ידי חבר הנאמנים, הפתיע כשהוביל סיור רכוב על קורקינט כדי לחנוך את סיורי הקורקינטים המודרכים שהושקו לאחרונה באוניברסיטה. כחלק מהיותו יזם בתחום של אנרגיה ירוקה, ורצונו להפוך את הקמפוס לירוק יותר, הוא מאמץ את הקורקינט לצד שאטל חשמלי. פרופ' סבן הוא טייס קרב לשעבר בחיל האוויר, כימאי בהכשרתו, ועומד מאחורי מספר חברות הזנק בתחום האנרגיה המתחדשת. רק לאחרונה, חברת פינרג'י, מבוססת טכנולוגיה שפיתח, הונפקה בבורסה.
6 צפייה בגלריה
פרופ' אריה צבן
פרופ' אריה צבן
פרופ' אריה צבן
(צילום: אוניברסיטת בר אילן)

פנטרה משיקה מערכת בדיקות סייבר למתקפות כופר

חברת הסייבר פנטרה השיקה מערכת בדיקות סייבר אוטומטית למתקפות כופר. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לבצע תיקוף של הרשת הארגונית כנגד מתקפות הכופר הזדוניות ביותר. מתקפות הכופר נמצאות במגמת עלייה מדאיגה והכפילו את עצמן בשנה האחרונה תוך גרימת נזק ותשלומי כופר העולים על 20 מיליארד דולר בכל העולם בשנת 2021. החברה, בשמה הקודם פסייסיס, הוקמה ע"י אריק ליברזון ואריק פיינגולד, ואמיתי רצון הוא המנכ"ל. החברה גייסה עד היום כ- 40 מיליון דולר מקרנות שונות. מועסקים בה כ- 120 עובדים, כ- 70 מהם במרכז הפיתוח בישראל.
6 צפייה בגלריה
צוות פנטרה בישראל
צוות פנטרה בישראל
צוות פנטרה בישראל
(צילום: פנטרה)

הזוכים בפרסי BRAVO

35 חברות ומותגים הוכרזו כזוכים בפרסי BRAVO על הצטיינות בשירות לשנת 2021. הם נבחרו על בסיס מחקר שניהל מכון המחקר 'קנטאר' בקרב אלפי לקוחות ישראלים. בין הזוכים: תדיראן, בנק מזרחי טפחות, רמי לוי תקשורת, אלטשולר שחם, קבוצת ישראכרט, ניופאן, מכבי שירותי בריאות, הבנק הבינלאומי, WOLT ואיקאה. פרס ההצטיינות בשירות הוענק בכל תחום לנותן השירות, ששיעור הלקוחות שהיו מרוצים ממנו ושהמליצו עליו היה הגבוה ביותר. בתחומים שבהם שיעור הלקוחות המרוצים היה נמוך מ-80% לא הוכרז זוכה. "מטרת פרסי ההצטיינות היא לעודד שירות מצוין ולתת הכרה והוקרה לחברות ששמות את נושא השירות בלב הפעילות העסקית שלהן", הסבירו אתי עמיעד וערן יסעור, מנכ"לים משותפים ומבעלי BRAVO.
6 צפייה בגלריה
צוות פנטרה בישראל
צוות פנטרה בישראל
אתי עמיעד וערן יסעור
(צילום: רפי דלויה)

מנכ"ל חדש לחממה הטכנולוגית InNegev

ארנון קולומבוס הוא המנכ"ל החדש של החממה הטכנולוגית בדרום InNegev, שזכתה במכרז רשות החדשנות בינואר 2020 במסגרת חממות פריפריה, ופועלת מתוך כוונה לקדם את החדשנות בדרום. החממה פועלת בתחומי האגרו-פודטק, קלינטק ותעשייה 4.0. קולומבוס מקיבוץ חצרים. עם שחרורו משירות הקבע בסיירת מטכ"ל, החל לעבוד בחברת נטפים, שקיבוץ חצרים מבעליה.
6 צפייה בגלריה
ארנון קולומבוס
ארנון קולומבוס
ארנון קולומבוס
(צילום: יח"צ)

אריאל משעל עוזב את המשרד לפיתוח הפריפריה

אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, הודיע לשר הנכנס, עודד פורר, על סיום תפקידו. זאת לאחר כארבע שנים וחצי תחת השר אריה דרעי. "עשרות הפרויקטים שהקמנו מביאים לשינוי בחיי התושבים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית, מגיל גן ועד גיל הזהב", אמר.
6 צפייה בגלריה
אריאל משעל ואריה דרעי
אריאל משעל ואריה דרעי
אריאל משעל ואריה דרעי
(צילום: לע"מ)

בשלוה מארחים את מפקד חיל האוויר

מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין, הגיע עם 30 קצינים ליום פעילות ולמידה במרכז הלאומי שלוה לטיפול באנשים עם מוגבלויות בירושלים. האלוף והקצינים הפגינו יכולות יצירה.
6 צפייה בגלריה
עמירם נורקין במרכז שלוה
עמירם נורקין במרכז שלוה
עמירם נורקין במרכז שלוה
(צילום: שלוה)

ועוד...

תחרות האתרים הארצית בנושא נשים פורצות דרך של תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית - כל ישראל חברים", תוכנית העצמה מגדרית של תלמידות בתחום לימודי המדעים, הטכנולוגיה והמתמטיקה בפריפריה, התקיימה בחולון, בנוכחות סאם פינטו, יו״ר כל ישראל חברים, אלי ברקת, המנכ”ל, יוסי חיות, ראש תחום חינוך ב-Wix, מאות תלמידות מרחבי הארץ, רכזי בתי ספר ומנהלים אורחים. השנה תהליך הליווי לקראת התחרות התבצע ע"י חברת Wix , שהשקיעה כ- 385 שעות התנדבות בפרויקט.
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים תעניק חסות למשלחת הישראלית לאולימפיאדת טוקיו 2021. לקראת פתיחת המשחקים האולימפיים תערוך הקבוצה פעילויות, כדוגמת הרצאה ללקוחות, לסוכנים ולעובדי החברה, ללא עלות ע"י ד"ר מולי אפשטיין, המנהל המדעי של המשלחת הישראלית לאולימפיאדה, שתעסוק בחשיבות השינה.
חברת ניהול משברי הסייבר code blue השיקה את פעילותה באירוע מומחים בתל אביב. באירוע חשפה החברה מאגד מומחים בתחום הסייבר, הסיכונים, הממשל התאגידי, טכנולוגיה ומודיעין, כחלק מהתפיסה המבצעית של החברה. בראש החברה עומד רפאל פרנקו, עד לאחרונה סגן ר' מערך הסייבר הלאומי וממובילי אסטרטגיות הסייבר הישראלי, שהדגיש כי הזמן לעבור מהגנת סייבר למוכנות למשבר סייבר.