הזמרת דקלה, תושבת תל אביב, מרגישה עדיין את החיבור לעיר הולדתה - באר שבע. ייתכן שזו הסיבה לכך שהיא בחרה לרכוש דירה חדשה להשקעה בפרויקט של אביסרור בשכונת נאות הדרים בעיר. מדובר בדירת שלושה חדרים בשטח של 82 מ"ר ומרפסת, בקומה החמישית מתוך 13 קומות. דירה דומה נמכרה בסכום של 1.27 מיליון שקל. אם היא לא קיבלה הנחת סלב, זה הסכום המוערך שהיא שילמה. את המפתחות היא אמורה לקבל בעוד כשנתיים.
4 צפייה בגלריה
יורם אביסרור ודקלה
יורם אביסרור ודקלה
יורם אביסרור ודקלה
(צילום: יח"צ)

אמנון שעשוע ואורי בן ארי באו"ם

במסגרת ועידת המדינות החברות באו"ם בנושא זכויות אנשים עם מוגבלות, התקיים אירוע של קרן אתנה הישראלית, שעסק בשימוש בטכנולוגיה להוראת תלמידים בחינוך המיוחד במהלך הקורונה. הקרן שמה לה ליעד להעצים אתנה מורות ומורים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, ומספקת להם ארגזי כלים דיגיטליים. באירוע, שנערך באופן מקוון בשישי האחרון, השתתפו בין היתר: אורי בן-ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה; פרופ’ אמנון שעשוע, מייסד שותף ומנכ"ל משותף של OrCam Technologies; השחקנית והמפיקה נועה תשבי; יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים, והאלוף (מיל.) אליעזר שקדי, לשעבר מפקד חיל האוויר. בן-ארי סיפר כי הקרן אתנה חילקה מאז הקמתה ארגזי כלים ל-28 אלף מורות, מורים וגננות, כששותפיה האסטרטגיים כוללים, בין היתר, את הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, וקרן משפחת סילבן אדמס.
4 צפייה בגלריה
מתרגם לשפת הסימנים, אמנון שעשוע, אורי בן ארי
מתרגם לשפת הסימנים, אמנון שעשוע, אורי בן ארי
מתרגם לשפת הסימנים, אמנון שעשוע, אורי בן ארי
(צילום: יח"צ)

מעל חצי מיליארד דולר לבוגרי 8200

מאיץ הסטארט-אפים של עמותת בוגרי 8200, האקסלרטור הראשון שהוקם בישראל, מסכם 11 שנים לפעילותו עם חצייה של מעל למיליארד דולר של השקעות במיזמים שפותחו במחזורים הקודמים ושמונה אקזיטים מוצלחים. השבוע יתקיים לכבוד זה כנס בת"א, בהשתתפות עשרה סטארט-אפים בוגרי המחזור ונציגי קרנות ומשקיעים. היזמיות והיזמים יחשפו את הסטארט-אפים החדשים שלהם במגוון תחומים. נכון לעכשיו מנהלת התוכנית היא ירדן אברבנאל.
4 צפייה בגלריה
משתתפי המחזור ה-11
משתתפי המחזור ה-11
משתתפי המחזור ה-11
(צילום: יוחאי דן)

מיקרוסופט מאירה את הקמפוס שלה בצבעי הגאווה

לכבוד שבוע הגאווה, מיקרוסופט האירה את הקמפוס החדש בהרצליה בצבעי הגאווה. הקמפוס החדש שנבנה בהשקעה של מאות מיליוני שקלים שוכן ברחוב על שמו של המדען אלן טיורינג, שנרדף בשל נטיותיו המיניות עד ששם קץ לחייו בדיוק החודש לפני 67 שנה. עובדי מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח תרמו השנה עשרות אלפי שקלים לחוש"ן, ארגון החינוך וההסברה של הקהילה הגאה בישראל, ומיקרוסופט הכפילה את סכום התרומה. קובי מימון, יו"ר התא הגאה של מיקרוסופט ישראל מו"פ ציין, כי במיקרוסופט פועלים כל השנה למען הקהילה הלהט"בית, והחברה מעניקה מענק של 60 אלף שקל לכל עובד לסיוע בתהליך פונדקאות.
4 צפייה בגלריה
מיקרוסופט בצבעי גאווה
מיקרוסופט בצבעי גאווה
מיקרוסופט בצבעי גאווה
(צילום: מנש כהן)

חממה טכנולוגית הושקה בירוחם

בירוחם הושקה חממת קאנגב - חממה טכנולוגית עבור יזמויות וחברות בעלות חדשנות בתחום הקנאביס הרפואי, במטרה להפוך את ירוחם והנגב למרכז ידע, פיתוח וחדשנות טכנולוגית בתחום זה. החממה הוקמה בשיתוף חברות הפארמה פריגו ו-BOL Pharma ובשיתוף קרן הון הסיכון OurCrowd., שמשקיעות בחברות החממה לצד השקעת הון של רשות החדשנות. ראש מועצת ירוחם, טל אוחנה, יידעה את הנוכחים, כי ירוחם קיבלה אישור מהמדינה להקמת שני מפעלי קנאביס בשנה הקרובה.