פירמת עורכי הדין פישר בכר חן וול אוריון ושות' הודיעה היום (חמישי) על הצטרפותם של עו"ד אלדד כורש וצוות המונה כ-40 שותפים ועורכי דין אל שורות המשרד.
פעילותם המקצועית של כורש ועורכי הדין המצטרפים תיקלט במלואה במשרד, על שלל הלקוחות והתיקים בהם הם מטפלים. עם הצטרפותם, תמותג הפירמה מחדש תחת השם FISCHER (FBC & Co.).
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
איש עסקים עורך דין חליפה עניבה עו"ד
איש עסקים עורך דין חליפה עניבה עו"ד
אילוסטרציה
(shutterstock)
אלדד, אשר שימש עד לאחרונה כשותף המנהל במשרד עמית פולק מטלון, הוא אחד מעורכי הדין המובילים והבולטים בישראל. הוא מעניק ללקוחותיו ייעוץ משפטי - אסטרטגי מקיף המביא בחשבון היבטי רגולציה, כלכלה, מסחר ומימון; וכן מלווה בכירים במגזר הפרטי והציבורי אגב הליכים מורכבים ורגישים ובמסגרת עסקים משפחתיים והעברה בין דורית.
השותפים ועורכי הדין המצטרפים עם אלדד ל-FISCHER (FBC & Co.) מתמחים במגוון רחב של תחומי עיסוק, וביניהם נדל"ן ותכנון ובנייה, משפט מסחרי, מימון ועוד. אלו עתידים לחבור לצוותים המשפטיים המקצועיים של מחלקות המשרד השונות.
2 צפייה בגלריה
משמאל: עוה"ד אמיר חן, טל אייל-בוגר, אלדד כורש ואורית ישראלי
משמאל: עוה"ד אמיר חן, טל אייל-בוגר, אלדד כורש ואורית ישראלי
משמאל: עוה"ד אמיר חן, טל אייל-בוגר, אלדד כורש ואורית ישראלי
(צילום: כפיר זיו)
עו"ד אמיר חן, השותף המנהל של FISCHER (FBC & Co.), אמר: "מדובר בשילוב כוחות המהווה מכפיל כוח משמעותי, אשר יחזק את יכולתה של הפירמה להעניק ייעוץ משפטי איכותי ומגוון, שאין שני לו. מדובר בחיבור סינרגטי וטבעי, הן בהיבט המקצועי והן בהיבט האנושי, שימשיך להצעיד את הפירמה קדימה".
לדברי עו"ד אלדד כורש: "בחרנו להתמזג עם פירמת FISCHER (FBC & Co.) על רקע של חיבור אישי ומקצועי שבבסיסו עומדים ערכים זהים ותרבות ארגונית דומה. ההזדמנות המיוחדת לחבור לטובים ביותר, ולנסות ביחד להפוך לטובים עוד יותר, מהווה עבורנו אתגר, ואנו נרגשים לקראתו".
פירמת עורכי הדין FISCHER (FBC & Co.) נוסדה בשנת 1958 והיא נמנית עם ארבעת המשרדים הגדולים והמובילים בישראל (עם כ-300 עורכי דין וחברי צוות משפטי).