קבוצת פוקס הודיעה היום כי ב-24 בספטמבר הוגשו נגדה שתי בקשות לתביעה ייצוגית, עקב האיחור בדיווח על העסקה עם ג'מבו (JUMBO) היוונית. התביעות הוגשו נגד פוקס, בעלי השליטה (הראל ויזל ואברהם פוקס) ודירקטורים בחברה. 
פוקס חתמה על העסקה עם ג'מבו ב-24 ביולי, אך דיווחה עליה רק ב-15 בספטמבר. בשתי הבקשות טוענים המבקשים כי פוקס הייתה צריכה לדווח על ההתקשרות בעסקה לכל המאוחר בזמן החתימה. לדבריהם, מועד הדיווח גרם נזק לכל מי שמכרו מניות של החברה בין מועד החתימה לבין מועד הדיווח עליה, מכיוון ששער המניה עלה לאחר הדיווח על העסקה.
1 צפייה בגלריה
הראל ויזל
הראל ויזל
הראל ויזל
(דימה טליאנסקי )
פוקס מדווחת כי הנזק הנטען באחת הבקשות מחושב על פי עליית שער המניה ביום המסחר שלאחר הדיווח על העסקה, ובבקשה השנייה - לפי עליית שער המניה בשבוע שלאחר הדיווח.
"החברה לומדת את הבקשות באמצעות יועציה המשפטיים. לעמדת החברה ויועציה עיכוב הדיווח ומועד הדיווח תאמו את הוראות הדין", מסרה פוקס.
בעקבות האיחור בדיווח על העסקה, ביקשה רשות ניירות ערך מפוקס להוסיף הבהרה לגבי האפשרות ליציאה מההסכם, וכן לעדכן כי הוגשה התנגדות לרישום סימן המסחר ג'מבו בישראל.
ב-21 בספטמבר עדכנה פוקס את הדיווח ומסרה כי חוסר אפשרות לרשום את סימן המסחר ג'מבו בישראל עלול להביא לביטול ההתקשרות עם החברה היוונית. מי שהגישה את ההתנגדות היא רשת ג'מבו סטוק, שאמורה להוות מתחרה לרשת היוונית, ואשר מפעילה סניפים תחת שם המותג JUMBO ומוכרת מוצרים לבית במגוון קטגוריות ובמחירים מוזלים.