בדיון שהתקיים היום אחר הצהריים בהנהלת משרד האוצר יחד עם שר האוצר ישראל כץ, ביקש כץ לקדם הקמת מטה תעסוקה במשרד האוצר שירכז את הנושא ויעסוק באוכלוסיות עם פריון ושכר גבוהים יותר מאלו שזרוע התעסוקה שבמשרד העבודה מטפלת בהם.
אלא שהיועץ המשפטי של המשרד, אסי מסינג, טען כי ישנם קשיים משפטיים בתוכניות של השר בכל הנוגע להעברת הסמכויות למשרד האוצר ואיוש המשרות.

1 צפייה בגלריה
ישראל כץ
ישראל כץ
ישראל כץ
(צילום: אבי מועלם)

ההתנגדויות שהעלה מסינג העלו את חמתו של כץ שהטיח בו כי "אני רואה ששאול (מרידור, הממונה על התקציבים, שהשתתף בדיון -ע"מ) מפעיל אותך, אני אדבר עם מי שצריך לדבר כדי שלא תהיה בישיבות האלה". כץ הוסיף כי הוא "רואה את המבטים שלכם", כאשר הוא מתכוון למסינג ומרידור.
עו"ד אסי מסינג, יועמ"ש משרד האוצר
צילום: דוברות משרד האוצר
כאשר מסינג העלה את הטענה, כי קידום מטה התעסוקה והגדלת הסמכויות שלו עלול לפגוע בקידום מטה התשתיות שכץ הכריז על הקמתו במשרד האוצר, אמר לו כץ: "אתה מאיים".
גורמים שנכחו בדיון טענו כי המחלוקות שהציף מסינג כלל אינן סוגיות משפטיות, עוד טענו כי דווקא אגף התקציבים הוא הגורם שיפסיד מהקמת המטה, שכן הקמת מטות מקצועיים כמו זה של התעסוקה או התשתיות (בדיוק כמו מטה הדיור בתקופתו של כחלון) מחלישים את השפעתו על הסוגיות הבוערות.
משר האוצר ישראל כץ לא נמסרה תגובה.