בבורסה לניירות ערך התקיים טקס פתיחת המסחר להשקת מדד מעלה 2020 לאחריות תאגידית. במפגש זום רב משתתפים, שהוקרן על מסך גדול בלובי הבורסה, לקחו חלק מנכ"לים מהחברות הגדולות במשק ובכירים מעולם העסקים בעולם, וביניהם בלטה דווקא ג'ירפת מדד מעלה, שהשנה עטתה על פניה מסכה צבעונית.
מומו מהדב, מנכ"ל מעלה, ושאר הבכירים, היו קשובים לדירוג, ובין היתר שמעו את איתמר בן מאיר, מנכ"ל נתיבי איילון, שלראשונה נכנס לדירוג, מודיע מעל גבי המסך, שעד הדירוג הבא החברה שלו תדביק את הפער עם המתחרה, נתיבי ישראל. על פי הדירוג השנה, נתיבי איילון דורגה בדירוג פלטינה, ונתיבי ישראל בפלטינה +. נרשמה ציפייה דרוכה.
3 צפייה בגלריה
טקס השקת מעלה 2020
טקס השקת מעלה 2020
טקס השקת מעלה 2020
(צילום: עומר מסינגר)

פיליפ וייל מונה ליו"ר אגודת ידידי מוזיאון ישראל

פיליפ וייל מונה ליו"ר אגודת ידידי מוזיאון ישראל. וייל, בנקאי שוויצרי שעלה לארץ ב-1996, בן למשפחה של אספני אמנות בינ"ל, ורעייתו, ידועים כתומכים באמנים ישראליים. וייל הוא מייסד ומנכ"ל חברת P.J.Weil Ltd , חברת פמילי אופיס, שלה משרדים בתל אביב ובציריך, הוציא לפני כשלוש שנים את ספרו "צרות של עשירים", שמתמקד במעבר הבין דורי של עסקים משפחתיים.
לאחרונה ציינה אגודת הידידים, בהנהלתה של לאה רוטשטיין, עשור לקבוצת הרכישה של האגודה, בעזרתה נרכשו במהלך השנים למעלה מ-150 עבודות של 89 אמנים ישראלים בסכום של כשבעה מליון שקל, בין היתר עבודות של אמנים צעירים בתחילת דרכם.
3 צפייה בגלריה
פיליפ וייל
פיליפ וייל
פיליפ וייל
(צילום: דליה גל סברלדין)

אלשטיין קובע מזוזה

אדוארדו אלשטיין, בעל השליטה בקבוצת IDB, הפגין נוכחות במשרדים החדשים של חברת ההשקעות החברתיות Spero, וכשמהצד צופים בו יו"ר ומנכ"ל החברה, רוברט זינגר, לשעבר מנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי, וסוניה גומס דה מסקיטה, המשנה למנכ"ל - קבע אלשטיין את המזוזה.
3 צפייה בגלריה
רוברט זינגר, סוניה גומז מסקיטה, אדוארדו אלשטיין
רוברט זינגר, סוניה גומז מסקיטה, אדוארדו אלשטיין
רוברט זינגר, סוניה גומז מסקיטה, אדוארדו אלשטיין
(צילום: יח"צ)

טויס אר אס בשת"פ עם עמותת ילדים בסיכוי

הושק שיתוף פעולה בין חברת הצעצועים ToysRUs לעמותת ילדים בסיכוי, שמסייעת לילדי הפנימיות בישראל. הציבור הוזמן להצטרף למיזם "עיגול לטובה", פלטפורמה שמאפשרת איסוף ותרומת האגורות שמצטברות מעסקאות אשראי (כדוגמא, אם רוכשים ב-9.90 שקל, 10 אגורות יועברו לעמותה). כל מצטרף יקבל הטבה לרכישה באתר הצעצועים. בישראל חיים כיום כ-10,000 ילדים ובני נוער, שהוצאו מבתיהם, והם מתגוררים בפנימיות רווחה ובמשפחות אומנה.

יזמיות בראשון לציון

הסתיים המחזור הראשון של תוכנית היזמיות שקיימה עיריית ראשון לציון בשיתוף ארגון "יזמיות", בו השתתפו 20 נשים, תושבות העיר. מטרת התוכנית להעניק לנשים כלים להקמת חברת סטארט-אפ והדרכה לבניית מיזם חדש. ה-20 נבחרו מתוך כ-200 נשים שנרשמו לתוכנית.

מנכ"לית חדשה ל"חבר"

סא"ל אדוה פישר נבחרה למנכ"לית החדשה של "חבר", מועדון משרתי הקבע, גמלאי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון.