מדינת ישראל: חזקה, מצמיחה מנהיגים

מדינת ישראל נוסדה ב-14 במאי 1948. לפי המפה, היא "נולדה" במזל שור, עם ירח במזל אריה, ואופק במזל מאזניים. שילוב, מוכיח על מדינה חזקה, שאוהבת לעשות דברים בגדול, בלהט, שורדת ונלחמת ומצמיחה מנהיגים.

בנימין (ביבי) נתניהו: 21 באוקטובר 1949. בן 71, מזל מאזניים

ראש ממשלת ישראל היוצא, שכיהן בתפקיד במשך התקופה הארוכה ביותר מבין כל ראשי הממשלות בישראל עד היום.
"תקופת המזל הטוב שלו בפוליטיקה הסתיימה. רואים זאת במפורש במפה האסטרולוגית שלו. הוא יפרוש מהפוליטיקה, אבל כנראה רק לאחר שיצליח להוציא לפועל בקרוב מהלך שהוא מתכנן. לפי המפה האסטרולוגית, לדעתי יש מצב שהמזל ישחק לו בתחום האחר, במשפט שמתנהל נגדו בעקבות כתב אישום בתיקים 1000, 2000 ו-4000. יתכן ובסופו של דבר יחתום על עיסקת טיעון, לא יצטרך לשלם כסף ולא ישב בכלא".
9 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

נפתלי בנט: 25 במרץ 1972. בן 49, מזל טלה. ראש הממשלה הנוכחי

"הירח של בנט באריה. לפי המפה האסטרולוגית, לא מעט אנשים מעדיפים שהוא יהיה המנהיג. אלא שהוא לא מתאים לעבוד לבד, רק בצוות. לכן פחות מתאים לו להיות ראש ממשלה. יש לו הרבה כוח לעבודה, חשובה לו החברה, יש לו אידאלים, לכן הפוליטיקה מתאימה לו. מסוגל לקחת הרבה אחריות".
9 צפייה בגלריה
(צילום: שאול גולן)

יאיר לפיד: 5 בנובמבר 1963, בן 57, מזל שור, מייסד ויו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ מטעמה. כיהן כשר האוצר בממשלה ה-33

"האופק שיש ללפיד זהה לאופק של המדינה. זה מזל טוב. הוא מחזק אותה וחלק גדול מהעם אוהב אותו. אין לו כוח מנהיגות כראש ממשלה, ואם יהיה – יהיה מהר שינוי. כוכב אורנוס מול השמש שלו, הביא איתו את המהפך שעשה. מתאימה לו פעילות בתחום הכספי, לכן התאים לו להיות שר אוצר. אין לו כוכבים במזל אריה, שם נמצאים מנהיגי המדינה. לא בטוח שהוא יהיה ראש ממשלה, רואים אצלו אכזבה".
9 צפייה בגלריה
טקס חילופי שר החוץ
טקס חילופי שר החוץ
יאיר לפיד
(צילום: אלכס קולומויסקי)

בני גנץ. 9 ביוני 1959, בן 62, מזל תאומים. שימש ראש ממשלת ישראל החלופי. מייסד ויו"ר מפלגת חוסן לישראל, לשעבר הרמטכ"ל ה-20

"לגנץ יש מספרי מנהיגות במפה האסטרולוגית, כמו לרבין ולביבי נתניהו, וכמה כוכבים באריה, כמו לנתניהו ולבנט. הוא איש ישר ונעים, רצוי כמנהיג במדינה. מקבל החלטות נכון. כוכב המזל שלו עולה למעלה. יוכל לקבל מה שיבקש. במיוחד ב-2022 כשיופיטר יהיה במזל דגים".
9 צפייה בגלריה
טקס חילופי שרים במשרד המשפטים: בני גנץ יוצא, גדעון סער נכנס
טקס חילופי שרים במשרד המשפטים: בני גנץ יוצא, גדעון סער נכנס
בני גנץ
(צילום: שאול גולן)

ניר ברקת. 19 באוקטובר 1959, בן 61, מזל מאזניים. ח"כ מטעם מפלגת "הליכוד". לשעבר ראש עיריית ירושלים, לפני כן פעל כיזם ומשקיע היי-טק

"לפי המפה האסטרולוגית של ניר ברקת, הוא יכול היה להיות בעמדת מנהיגות הרבה יותר גבוהה מאשר עכשיו. יש לו בדיוק את המפה של המדינה. מזל מאזניים עם ירח בשור. אם תוך עשר שנים לא יעלה, הוא יעזוב את הפוליטיקה ויחזור לכלכלה".
9 צפייה בגלריה
(צילום: אלכס קולומויסקי)


איילת שקד. 7 במאי 1976. בת 45. מזל שור. ח"כ מטעם מפלגת ימינה, לשעבר שרת המשפטים

"שקד נולדה במזל של המדינה, בגורל שלה יש ניהול ועמדת כוח ויש לה תכונות של מנהיגות. היא תמיד תהיה פופולארית. אורנוס מתקדם לעבר השמש שלה, ומצפה לה מהפך חיובי, שיפתיע אפילו אותה. השנה היא תתרום להנהגה ותטפס למעלה".
9 צפייה בגלריה
איילת שקד באולפן ynet
איילת שקד באולפן ynet
איילת שקד באולפן ynet
(צילום: הדר יואביאן)

מרב מיכאלי. 24 בנובמבר 1966. בת 54. מזל קשת, ח"כ ויו"ר מפלגת העבודה

"אין למיכאלי יכולת מנהיגות, אבל יש לה יכולת הסברה ורבאלית והרבה מזל. היא אישיות חיובית, אופטימית. גם אם היא לא מתאימה למפה של המדינה, היא תצליח להגיע למעמד טוב בהנהגה, ותצליח כשרה. המינוי שלה לשרה מגיע בדיוק בזמן מבחינת המפה שלה".
9 צפייה בגלריה
(צילום: דנה קופל)


שרה נתניהו. 5 בנובמבר 1958, בת 62, מזל שור

"היא אוהבת לשלוט בסביבה שלה. יש במזל שלה השפעה של אריה, והיא חוטפת בגלל השילוב הזה הרבה ביקורת. השפעה של כוכב אורנוס הופך את חייה לעצבניים יותר, והעובדה שכוכב המהפכה דומיננטי במפה שלה, עלול ליצור בעיה בהמשך. ביחד עם נתניהו, כזוג, הם מושפעים מכוכב נפטון, שנותן להם אשליה שהכל בסדר, גם כשלא. ביבי תמיד מרגש אותה. היא לא תעזוב אותו".
9 צפייה בגלריה
(צילום: דנה קופל)

הידעתם?

שישה מראשי הממשלה של מדינת ישראל עד היום נולדו במזל מאזניים, שהוא האופק של המדינה לפי המפה האסטרולוגית. לדעת לואיס, זה לא מקרי. לרוב מדובר באנשים חרוצים, שדורשים מעצמם ומאחרים. הם חברותיים, אסתטיים, מסוגננים ומהלכים קסם, מה שמביא להם פופולריות רבה. מאידך התכונות הפחות חיוביות שלהם הן הססנות ותמימות, חלקם מניפולטיביים, וחלקם נהנתנים יתר על המידה.
9 צפייה בגלריה
 דוד בן גוריון
 דוד בן גוריון
דוד בן גוריון
(צילום: דוד רובינגר)
דוד בן גוריון: 16.10.1886, משה שרת: 15.10.1894
יגאל אלון: 10.10.1918, יצחק שמיר: 22.10.1915
אהוד אולמרט: 30.9.1945, בנימין נתניהו: 21.10.1949