הבוקר (רביעי) הודיעה היזמית אירינה נבזלין, אשתו של שר הבריאות יולי אדלשטיין, שמשמשת כיו"ר דירקטוריון מוזיאון העם היהודי בבית התפוצות ונשיאת קרן נדב, על הקמת חברת IMPROVATE, יחד עם רונית חסין הוכמן המכהנת כמייסדת שותפה וכמנכ״ל החברה. מטרתה של החברה לשמש כפלטפורמה להנגשה של חברות חדשנות לעולם – בדגש על קידום חברות טכנולוגיה ישראליות - באמצעות כנסים בינלאומיים, משלחות עסקיות ועסקאות בין ממשלות לחברות.
1 צפייה בגלריה
אירינה נבזלין ורונית חסין הוכמן
אירינה נבזלין ורונית חסין הוכמן
אירינה נבזלין ורונית חסין הוכמן
(צילום: ינאי יחיאל)
במסגרת השקת החברה יתקיים כנס עסקי ראשון בסוף החודש בנושא ״ביטחון במזון״ שבו ישתתפו ראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר, שר החקלאות ופיתוח הכפר אלון שוסטר, שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי, ושרים בכירים בתחומי החקלאות, קשרי-חוץ ותקשורת ממדינות אפריקה לצד חברות אגרו-טכנולוגיה מישראל.
מפגשים עסקיים נוספים, בין שרים ממדינות בעולם לבין חברות טכנולוגיה ישראליות, יתקיימו בחודשים הקרובים בנושאי החקלאות, האנרגיה, הפינטק, התיירות ועוד.
אירינה נבזלין: "במיוחד עכשיו, כשהעולם מחפש דרכים לצאת מהמשבר הקשה ביותר בעשורים האחרונים - לחברות טכנולוגיה ולמובילי חדשנות יש תפקיד משמעותי ביצירת פתרונות ובפיתוח גלובלי. אנחנו נהיה בין אלו שיסייעו לזה לקרות".
רונית חסין הוכמן, שכיהנה ב-15 שנים האחרונות כיו״ר ומנכ"ל קבוצת ג׳רוזלם פוסט - מעריב: ״הטכנולוגיה הישראלית תמיד מקדימה את השוק העולמי בפתרון בעיות ההווה ובהסתכלות אל העתיד. המשימה של IMPROVATE היא להביא טכנולוגיות וחדשנות למדינות מתפתחות, ומטבע הדברים בהיותנו 'מדינת החדשנות' – על שלל החברות המעולות הנמצאות כאן, הדגש יהיה על חברות ישראליות. החזון הוא לתמוך בחברות ישראליות ולהצמיח אותן לתוך הזירה הבינלאומית במיוחד בתקופה קשה זו של משבר בריאותי וכלכלי עולמי".